pov anna

31 2 0
                                    

Als ik beneden kom zitten de jongens met zijn 5en op de bank en daniel zit met zijn gitaar. 'Guess what'lacht jack. Ik haal mijn schouders op en kijk hem vragend aan. 'We zijn vanaf nu een band'zegt corbyn trots. 'Ik zij het toch'gil ik lachend en ren naar ze toe en laat me vallen op corbyn. Ik knuffel hem. Ik geef ook snel de rest een knuffel. 'We hadden aleen 1 vraagje'zegt zach. Ik knik. 'Kun je voor ons de mashup filmen'zegt die verlegen. Ik knik 'tuurlijk' zeg ik blij. Ik pak corbyn zijn mobiel en begin met recorden. De jongens beginnen met het zingen.

Na het opnemen gooit corbyn het meteen online. We chillen nog wat en bestellen pizza. We kijken ondetussen film en de tijd vliegt voorbij.
We staan in de gang en de jongens gaan er weer vandoor. Corbyn en ik zwaaien ze uit. Corbyn doet de deur dicht en draait zich naar mij. 'Dit wil ik al de hele dag doen'zegt die zacht. En drukt me tegen de muur en zoent me zacht. Ik ga er in mee. Hij tilt me op en ik sla mijn benen om zijn middel. Zijn handen liggen op mijn kont rn mijn armen om zijn nek. De zoen zit vol met passie. Nog zoenen loopt corbyn richting de woonkamer. Hij laat ons op de bank vallen. Ik zit nu op hem. Zijn handen verplaatsen naar mijn heupen. En verdwijnen langzaam onder mijn truitje. Ik hap even naar adem als die onverwachts met zijn handen over mijn borsten gaat. 'Corbyn'fluister ik onzeker. 'Ik wil dit nog niet'zeg ik en sta op. Ik loop ongemakkelijk weg naar boven naar corbyns slaapkamer.
Eigenlijk hoopte ik dat die achter me aankwam. Maar het blijft stil.
Ik val in een diepe slaap op corbyns zachte bed.

Kerst ochtend
Since dat (^het bovenstaande^) is gebeurd. Is corbyn een beetje afstandig. Hij oraat noulijks meer tegen me. Ik slaap nu op het logeer kamertje. Mijn gevoelend voor corbyn zijn nog steeds super erg aanwezig. Maar ik denk niet dat hij het zelfde voelt voor mij.
Ik slof in mijn onsie naar beneden. We gaan de kerst kado's uitpakken. Ashley en saskia zitten al beneden. Ik ga bij ze zitten. 'Goedemorgen lieverd'zegt saskia. 'Goedemorgen' glimlach ik naar haar. Corbyn komt ook beneden en we beginnen met het uitdelen van de kado's. 
Ik zit er een beetje ongemakkelijk bij als hun elkaar kado's geven. Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ik niks zou ontvangen. Ik moet dankbaar zijn dat ik überhaupt hier mag slapen. Corbyn geeft ashley het kadotjes wat we samen hadden gekocht voor haar. Ze krijgt een grote glimlach op der gezicht. Ik pak als volgende mijn kadotjes en geef die aan saskia ashley en corbyn. Saskia gaf ik een geurtje die ze al heel lang wou. Ashley een ticket naar een musical die ze gewildig vind. Voor corbyn heb ik een camera die hij wou voor het maken van fotos. Ik had ook eigenlijk een trui met een foto van hem en mij er op. Maar dat vind ik heel ongemakkelijk om te geven als die me negeert. Ik krijg een uitbundige dankjewel van ashley en saskia. Corbyn mompelt een kleine dankjewel. Alle kadotjes zijn uitgedeeld. En ik zit nog met lege handen. Saskia kijkt me spijtig aan. 'Sorry lieverd. Corbyn zou iets prachtigs voor je regelen. Maar blijkbaar is die dat vergeten'zegt ze en ze geeft corbyn een boze blik. Corbyn kijk aleen maar voor zich uit. Ik knik aleen maar. 'Maakt niet uit'zeg ik zachtjes met een brok in mijn keel.
Ik sta op en vlucht naar boven. Ik laat me vallen op het veel ste harde logeer bed. Kerst had ik me toch wat anders voor gesteld. Ik kleed me aan in mijn kerst outfit. En vertrekt weer naar beneden. Iedereen zit aan het kerst ontbijt. Ik heb geen trek dus ga op de bank zitten. Ik scroll wat door mijn telefoon. Gelukkig zit de keuken apart van de woonkamer en kunnen ze me niet zien of horen. Ineens krijg ik een incomming facetime call van daniel. Daniel is in deze tijd mijn beste vriend geworden. 'Hey'neem ik op. 'Helloo how's my best friend'zegt die. Ik kan niet tegen hem liegen dus vertel maar de waarheid. 'Niet zo goed'zeg ik als tranen mijn ogen vullen. 'Wat dan'zegt die bezorgt. 'Ik had me mijn kerst wat anders voorgesteld'zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen lopen. 'Ik kom naar je toe'zegt die vast besloten. 'Nee dan blijf bij je familie'zeg ik. 'Nope my bestfriends needs me'zegt die en hangt op. Net als we hebben opgehangen loopt corbyn de kamer in. Hij kijkt me recht in mijn ogen aan. Hij ziet dat ik heb gehuild. Hij kijkt naar beneden en loop naar boven.

Als de deurbel gaat staat daniel voor de deur. 'Dani'zeg ik opgelucht en knuffel hem stevig. Ik verstop mijn hoofd in zijn nek. De tranen lopen weer over mijn wangen. 'Shht'zegt die zachtjes en vrijft met zijn handen over mijn rug.

Als daniel me getroost heeft drukt die een grote tas in mijn handen. Ik lach. 'Wtf heb jij allemaal gekocht' 'veel om jou beter te laten voelen'zegt die lachend. We vertrekken naar boven en gaat op mijn/het logeer kamertje zitten. Ik pak de zak leeg en leg alles op het bed. Daniel en ik gaan ook op het bed liggen en stoppen ons vol met het eten. 'Ik heb een kadotje voor je'zegt daniel blij. 'Oeh show me'zeg ik lachend. Hij haalt een doosje uit zijn zak en geeft hem aan mij. Ik open hem en zie een prachtige ketting zitten met de letter a en d. 'Omg dannnn'gil ik en spring op hem. 'Your the sweetest'zeg ik en knuffel hem.

christmas with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu