pov anna

43 2 4
                                    

Als we weer bij corbyn thuis zijn is het al wat later. Ik ben gaan douchen en heb mijn pyjama aangetrokken. Ik pak de kerst kadotjes die ik heb en loop naar beneden. Ik leg ze onder de kerstboom.
Ik spring naast corbyn op de bank. 'Waar zijn je moeder en ashley?'vraag ik hem. 'Mijn moeder is uit met wat vriendinnen en ashley is naar der vriend'zegt die. Ik knik. 'Film kijken?' Vraag ik. Hij knikt en zet een film op. Ik nestel me tegen corbyn aan. Hij oakt een dekentje en legt die over ons heen.
Ik kijk naar corbyn die aandachtig naar de film kijkt en lach. 'Wat is er?'vraagt corbyn als die het door heeft.'niks'zeg ik. Hij knikt en kijkt weer naar de film en ik ook.
Langzaam vallen mijn ogen dicht. Ik voel corbyn zachtjes een kus op mijn wang geven. Ik glimlach en druk me nog verder tegen hem aan. En val in slaap.

De volgende ochtend word ik wakker nog steeds met corbyn op de bank

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De volgende ochtend word ik wakker nog steeds met corbyn op de bank.
'Goodmorning'hoor ik corbyn fluisteren in my oor. 'Hey'zeg ik zachtjes en draai me op zodat ik hem aan kan kijken. 'Lekker geslapen'vraag ik hem lachend. 'Beter dan ooit'zegt die. Ik lach. Kruip dicht tegen hem aan 'je bent lekker warm'zeg ik tegen hem. Hij slaat zijn armen om me heen. Langzaam komen onze hoofden dichter bij elkaar. Nrt voordat onze lippen elkaar raken gaat de deurbel. Ik schik en ga recht op zitten. Corbyn staat op om naar de deur te gaan.
Ik hoor corbyn praten en dan stormen 4 jongens naar binnen. 'Heyy annnaaa'roept daniel en springt half op me. 'Hey jongens'zeg ik lachend. Corbyn komt rustig weer binnen lopen. 'Ik ga even naar boven mij omkleden'zeg ik om me uit deze situatie te redden. Corbyn knikt. Ik vlucht snel naar boven

christmas with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu