Het is inmiddels alweer 25 november.
Over een maand is het alweer kerst.
De laatste tijd chillen corbyn en ik veel samen en misschien krijg ik wat gevoelens. Vandaag neemt die me mee naar zijn vrienden. De vrienden waar die ook muziek mee maakt.
Ik heb me netjes aangekleed en ren naar corbyn die op de oprit al staat te wachten op mij. 'Hiii'zeg ik als ik hem knuffel. 'Heyheg'zegt die. 'Lets go'zeg ik als in zijn auto in stap.
In de auto houden we een mini sing off.
We lachen ons de hele weg kapot.Als we aangekomen zijn bij het restaurant waar we hebben afgesproken lopen we naar binnen. Daar loopt corbyn meteen naar de groep jongens toe. Ik zie ook de jonge zitten die de trui afpakte. Ik stel me netjes voor aan ze allemaal. De jonge die mijnmijntrui afpakje heet jack. De andere daniel, jonah,zach.
We bestellen allemaal wat drinken. En kletsen wat. 'Dus jullie zingen samen?'zeg ik nieuwschierig. Daniel knikt enthousiast. 'Als een soort boyband'zeg ik. Jonah schud zn hoofd. 'Nee we zingen soms samen maken niet echt muziek'zegt jack. Ik knik. 'Jammer' zeg ik. 'Ik wil eigenlijk wel wat horen'glimlach ik. 'Niet hier'lacht zach met zijn rode wangetjes. Ik knik. 'We zingen wel wat als we bij mijn appartement zijn'zegt jonahm ik knik weer en glimlach.Na een leuke middag staan we op get balkon bij jonahs appartement. Daniel heeft een gitaar opgehaalt en ze gaan nu voor mij een mashup spelen die ze zelf inelkaar hebben gezet.
'Wow'zeg ik met open mond. 'Jullie zijn kapot goed'zeg ik exited. Ze glimlachen alle 5 naar me. 'Dit moeten jullie een keer filmen en op youtube zetten. Ze halen hun schouders op. 'Iemand zin in iets te eten?'vraagt corbyn en staat op. Ik knik en we lopen met zijn alle naar binnen. Ik pak mijn telefoon van de keuken tafel. Ik heb 10 gemiste oproepen van mijn vader en 4 van mijn moeder. Ik kijk er raar naar en bel snel terug. De 5 jongens kijken me allemaal gek aan. Mijn vader neemt al snel op. 'He eindelijk anna je neemt eindelijk op'zegt mijn vader paniekerig. 'Pap wat is er?'vraag ik gespannen. 'Je moet nu naar het ziekenhuis komen ze hebben je broer opgenomen" schreeuwd die door de telefoon. Ik slik even. 'Ik kom er aan'zeg ik en druk weg. De jongens die alles hebben meegekregen omdat mn pa zo schreeuwde kijken me met medelijden aan. Ik stap snel in mijn schoenen en trek mn jas aan. Corbyn volgt mijn voorbeeld. 'Ik breng je'zegt die. Ik glimlach zwakjes naar hem. Hij zegt snel gedag. Ik zwaai snel naar de en sprint naar corbyns auto.
In het ziekenhuis.
We zoeken de kamer van bart (mijn broer) als we hem eindelijk vinden storm ik binnen. Ik zie bart liggen met allemaal slangetjes aan zijn borst en hoofd. En met zijn ogen gesloten. Mijn moeder zit huilend naast zijn bed. Ik loop naar der toe en knuffel der terwijl ik ook begin te huilen. 'Wat is er gebeurd?'vraag ik zachtjes. 'De tumor is zo snel gegroeit dat die zijn hersen heeft aangetast. Ze houden hem nu in kunstmatige coma. Vanavond moeten we vervroegd overvliegen naar amerika'zegt ze huilend. Mijn hard slaat een slag over. 'Er is een grote kans dat die door de operatie volledig verlamd word'zegt mijn vader en slikt zijn tranen weg. De tranen beginnen harder over mijn wangen te lopen. Corbyn staat voor de deur wat voor zich uit te staren. Hij voelt zich ongemakkelijk. Hij kent mijn ouders al wel hij heeft ze vorge week ontmoet en bart ook. Ik kijk corbyn aan met traanogen. Zijn ogen spreken. Hij opent zijn armen. Ik spring er in. Hij vrijft met mijn hand over mijn rug met zijn zachte handen. Terwijl ik steeds harder begin te snikken. (^^ zoiets zoals in boven. Aleen dan huilend)Na een tijdje worden we de kamer uitgestuurd. Ze gaan bart klaar maken voor de overvlucht naar amerika.
Mijn ouders mochten er wel bij zijn. Corbyn en ik zitten nu buiten de kamer op 2 stoelen. Corbyn is wat op zijn telefoon aan het doen. Ik heb mijn hoofd op zijn schouder gelegt en staar wat voor uit. 'Zin om wat eten te halen?'vraagt corbyn. 'We hebben nog niks gehad'zegt die er achter aan. Ik knik. Ik app mijn moeder dat wij even weg zijn. Samen lopen we naar corbyn zijn auto.Als we een een tijdje rijden komen we aan bij de mac drive. Ik glimlach naar corbyn. Hij bestelt mijn vaste order en voor zichzelf. Als we onze bestelling hebben parkeert hij de auto en geeft die me mijn eten. Samen zitten we te eten. 'Je hebt echt leuke vinden'zeg ik tegen corbyn. 'Ja het zijn coole gasten'zegt die knikkend. 'Jullie moeten echt een band starten jullie zijn zo goed'zeg ik als ik een hap van mn burger neem. 'I don't know'zegt die twijfelend. 'Jullie hebben prachtige stemmen'zeg ik als ik hem aanstoot. 'Ik wel wel eens zelf een cover opgenomen maar nooot geplaatst'zegt die. 'Laat horen'zeg ik exited. Hij knikt en pakt zijn telefoon.
'Omg corrr je klinkt geweldig'zeg ik. Hij glimlacht verlegen.
Als we ons eten op hebben verbind corbyn zijn telefoon met de auto. ' karaoke'roept die.
Samen zingen we mee met het liedje. Er volgen nog veel meer liedjes. Voor even vergeet ik alle ellende.
Als we aankomen weer bij het ziekenhuis en corbyn doet de auto uit kom ik weer in de realiteit. Hij gaapt. Het is imiddels al half12 in de avond. Half4 vanacht vliegen ze over naar amerika. 'Je mag wel naar huis hoor'zeg ik tegen hem. Hij schud zijn hoofd. 'Ik blijf bij je'zegt die en pakt mijn hand vast en geeft er een kneepje in. Ik glimlach naar hem. Ik geef hem zachtjes een zoen op zijn wang. 'Kom gaan we naar binnen'zeg ik en stap de auto uit.Ik zit naast het bed van bart. Hij is al klaar voor transport hij hoeft aleen nog op een ander bed maar dat doen ze voordat ze gaan. Ik heb zijn hand vast. 'I love you'zeg ik en geef hem een kus op zijn wang. Corbyn zit naast me. Mijn ouders aan de andere kant van het bed. Het is muis stil in de kamer. Mijn ogen vallen bijna telkens dicht. Corbyn tikt me aan. Ik kijk hem slaperig aan. Hij gebaart dat ik bij hem op schoot mijn hoofd mag leggen. Ik leg mijn hoofd op zijn schoot. Mijn voeten leg ik op de andere stoel.
(^aleen dan niet in het vliegtuig)
Hij gaat met zijn handen door mijn haar. Langzaam val ik in slaap in corbyns armen in het ziekenhuis.
JE LEEST
christmas with you
Fanfictiona christmas/love story (dutch book) #33 in love from the 12.5k books :)