pov anna.

32 1 0
                                    

We zijn inmiddels al weer terug van hawaii. Het was echt geweldig echt een prachtig land.
Ik zit nu op mijn kamer en ben bezig met het uitzoeken van mijn kleding kast. De deur bel gaat dus ik ren naar beneden. 'Hiii'zeg ik als ik daniel zie staan. 'Hey hoe was hawaii'vraagt die als die me een knuffel geeft. 'Geweldig'zeg ik. Ik vertel hem alles als we naar de kamer lopen en daar neer ploffen. Na een tijdje vraagt daniel 'heb je zin om vanavond met mij en de andere jongens mee te gaan naar een feestje' ik heb echt totaal geen zin. Ik voel me echt vreselijk de afgelopen dagen. 'Uhm nou eigenlijk niet. Ik voel me zo slecht'zeg ik eerlijk tegen hem. Hij knikt. 'Snap ik doe maar rustig aan'zegt die en staat op. Drukt een kus op mijn voorhoofd en verlaat het huis.

Ik pak mijn telefoon en stuur corbyn een appje.

Anna : hey veel plezier vanavond❤ doe geen dingen die ook niet zou doen ;)
Corbyn : komt goed bby ik kom morgen langs❤
Anna : isg love you :)
Corbyn : love you more

Ik leg mijn telefoon weg en besluit om mezelf wat eten te maken. Mijn moeder is zoals gewoonlijk niet thuis. Ze werkt veel.

Ik plof op de bank neer met mijn bord spaghetti. En druk een film aan.

Het is inmiddels alweer 12uur ik krijg een snapchat van daniel binnen. Hrt is een filmpje van hem dat die mee zicht op ons favoriete liedje. Ik lach. Mijn lach verdwijnt door wat ik op de achtergrond zie. Het is corbyn zoenend met een meisje. Mijn hard breekt. Maar ik kook ook van de woede. Ik strekt snel mijn schoenen aan. Ik ga er nu heen. Ik stap op de scooter van mijn moeder. Ik heb al heel lang mijn rijbewijs maar reed nooit. Ik weet waar het feestje is dus rij er heen.

Ik pakeer mijn scooter en snel naar binnen. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik druk me langs alle mensen heen. Op zoek naar corbyn of daniel.
Al snel zie ik daniel staan met een vriend. 'daniel'roep ik en loop naar hem toe. 'Daniel'zeg ik nog maals als ik naast hem sta. 'Heyyy anna voelde je beter?'zegt die en slaat een arm om mijn schouder. Ik schud mijn hoofd en tranen vormen zich in mijn ogen. 'Waar is corbyn'zeg ik snel. 'Weet ik niet'zegt die. 'Moet je huilen'zegt die er achter aan. Ik schud mijn hoofd en loop snel weg. Ik beuk me door alle mensen heen naar de achtertuin. Misschien daar. Ik kijk goed rond. Mijn oog valt op een loung bank. Er zitten wat mensen. Mijn hard breekt voor de 2 de keer. ik hoopte dat ik het verkeerd had gezien. Corbyn zit met een meisje op schoot. Zijn handen op haar kont en zoent haar. Ik loop er langzaam heen. Ik ga voor hun staan. 'Corbyn'zegt ik terwijl mijn stem breekt. 'Anna'zegt die geschokt. 'Ja herken je me nog'zeg ik sarcastisch. Nu voel ik aleen maar woede. Hoe kan die me dit aan doen. Hij kijkt me aan. 'Nou ga je nog wat zeggen'zeg ik boos. 'Ik weet het niet'zegt die en slaat zichzelf voor zijn hoofd. 'Ik wist nooit dat jij zo laag zou zakken corbyn besson'zeg ik terwijl ik naar hem en het meisje wijs. Hij staat op en wil me vast pakken. 'Blijf van me af'schreeuw ik. Iedereen kijkt ons aan maar het boeit me niks. 'Dit' zeg ik en wijs naar hem en mij. 'Is over'zeg ik en gooi een drankje wat ik zag staan op hem. De mensen om me heen joelen. Ik ren weg de tuin uit naar mijn scooter.
De woede ruilt zich nu voor verdriet. De tranen rollen over mijn wangen. Hij moest is weten denk ik in mezelf. Ik laat me op de grond zakken. Ik verberg me gezicht in mijn knieën. Ik voel 2 grote handen mij optillen. Ik hoor daniels zachte stem. Hij zet me in zijn auto. Ik zeg niks. Hij ook niet. Hij brengt me naar huis. 'Wil je bij me blijfen'zeg ik als die wilt weg gaan. Hij knikt. Ik ga tegen hem aan liggen. Het is al 1 uur. Ik ben niet moe. Een blijft maar een gedachte door mijn hoofd spoken. Ik moet dit daniel vertellen. 'Daniel'zeg ik zacht. 'Ja'zegt die lief en kijkt me aan.
'Ik ben zwanger'zeg ik en barst in tranen uit.

christmas with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu