Inmiddels is daniel naar huis voor het kerst diner met zijn familie. Ik zit nu ook aan tafel met de familie van corbyn. 'Wat heb je een prachtige ketting om'zegt saskia. Ik pak hem vast. 'Dankj'zeg ik glimlachend. 'Van wie heb je die?'vraagt ashley. 'Daniel'zeg ik nog brede glimlachend. 'Ik ship jullie'zegt ashley blij. Ik lach. Hij is mijn best Friend never my boyfriend. De jaloezie spat van corbyns gezicht. 'Dus corbyn wat heb jij deze jonge dame voor kerst gegeven'zegt zijn oma. Ik kijk naar hrt bord wat voor me staat om oogcontact te vermijden. 'Niks'zegt die. Zijn oma kijkt geschokt. En kijk aleen maar naar saskia die haar schouders op haalt. Er knapt iets in mij en ik ren naar boven. Ik pak de trui die ik had laten maken voor corbyn en ren terug. Ik smijt de trui met tranen in mijn ogen naar hem toe. 'Ik ga naar huis'zeg ik en loop richting de voordeur. 'Corbyn besson jij brengt haar veilig naar huis. Nu!!!' Hoor ik saskia schreeuwen. Corbyn komt achter me aan sloffen. Ik stap in de auto en draai mijn rug naar hem toe. Hij heeft het kado nog in zijn handen. 'Open het dan he'schreeuw ik tegen hem als die ook in de auto zit. Hij opent langzaam het kado. Als die ziet wat het is slaat die zijn hoofd achter over. De tranen staan in mijn ogen. Voor eerst ik lange tijd kijkt die me weer liefdevol aan. 'Ga je me nog naar huis brengen of wat'zeg ik boos tegen hem. Hij start de auto en vertrekt vol gas. Na een paar minuten staan we op mijn oprit. Bij het donkere huis. Waar geen teken van leven is. Ik mis mijn ouders en stan zo erg. Ik blijf voor me uit staren. Corbyn blijft me maar aanstaren. Hij kijkt naar de trui die nog steeds op zijn schoot licht. 'Ik heb iets voor je'zegt corbyn zachtjes. Ik word wakker uit mijn gedachte en kijk hem aan. Hij pakt een klein kado tasje van achter en geeft hem aan mij. Ik kijk hem aan. Ik open het voorzichtig. Er zit een klein doosje in. Er zit een ring in het doosje. De ring die ik heb had laten zien die ik zo mooi vond. Ik schruif hem langzaam om mijn vinger. 'Je bent me niet vergeten'zeg ik zachtjes. 'Ik zou jou nooit vergeten'zegt die. Met een brok in mijn keel kijk ik hem aan. 'Waarom deed je zo vervelend tegen mij'vraag ik hem. 'Die dag dat je me achter liet op de bank ik besefte dat ik vreselijk verliefd op je ben. Ik dacht dat het misschien wel over zou gaan. Maar dat ging hnhetiet'zegt die en kijkt me met zijn ogen intens aan. Een traan loopt over mijn wang. Corbyn veegt hem weg. 'Het spijt me zo vreselijk erg'zegt die als die mijn hand vast pakt. 'Corbyn'fluister ik zacht. Hij kijkt me aan en knikt. 'Ik denk dat ik ook gevallen ben voor jou'zeg ik. Hij glimlacht naar me. Ik bedenk me geen moment en zoen hem. Ik klim bij hem op schoot in de auto en zoen hem verder.
Na een tijdje trek ik terug. 'Ik wil niet naar binnen'zeg ik als ik me tegen corbyn aan druk. 'Ik ben een idee'zegt corbyn. Ik verplaatst weer naar de andere kant. Hij stapt uit en pakt een dekentje. Stapt achter in en seind dat ik moet komen. Ik ga op hem liggen en hij trekt het dekentje over ons heen. 'Wat zijn we nou eigenlijk'vraag ik zachtjes. 'Wat wil je dat we zijn?'zegt die terug. Ik kijk hem glimlachend aan. 'I think that smile says enough'zegt die en zoent me.
Niet veel later vallen we zo in slaap.
JE LEEST
christmas with you
Fanfictiona christmas/love story (dutch book) #33 in love from the 12.5k books :)