pov anna.

28 1 1
                                    

We gaan aan een tafeltje zitten in de starbucks. Corbyn besteld. 'Dus hoe is het met je'zegt die als die neer ploft met de drankjes. 'Na omstandigheden goed'zeg ik. Hij knikt. 'Het spijt me echt zo erg'zegt die. Ik ga dom spelen laat hem maar moeite doen. 'Voor wat?'zeg ik als ik hem aankijk. 'Dat ik zo dom ben geweest om te zoenen met een andere vrouw. En toen ik je daar zag brak mijn hard. Ik had te veel drank op. Ik ben gevlucht naar amerika omdat ik zo dom was. Daar heb ik mezelf terug gevonden'zegt die. Ik knik. 'Ik snap dat het moeilijk zal zijn om me te vergeven maar ik ga der alles aan doen'zegt met betraande ogen. 'Zullen we gewoon vrienden zijn en kijken wat de toekomst ons brengt?'zeg ik voorzichtig. 'Heel graag'zegt die. Ik sta op en knuffel hem. 'I missed you'zeg ik. Hij vrijft over mijn buik.
'Zal ik je thuis brengen?'vraagt die lief. Ik knik.
Ik ga het hem in de auto vertellen denk ik.

Corbyn parkeert de auto op de oprit van mijn moeders huis.
'Corbyn'zeg ik zacht. 'Ja'zegt die als die me blij aan kijkt. Ik ben een beetje bang voor zijn reactie. 'Ik moet je iets vertellen'zeg ik. 'Je kan me alles vertellen'zegt die lief. 'Ik ben zwanger van jou baby'zeg ik met tranende ogen. 'Meen je dat?'roept die. Ik knik. 'YESSS'roept die door de auto. 'Hoe dan?'vraagt die blij.
'Ik kwam er die dag achter dat je dat feestje had'zeg ik. Hij slaat zichzelf voor zijn hoofd. 'Ik ben zo fucking dom'zegt die. 'maar daniel dan'zegt die. 'Die is er voor me geweest om te doen alsof hij de vader was voor sommige mensen behalfe family en vrienden en online heb ik aleen een foto van ons geplaatst maar dat had je gezien'zeg ik lachend. Hij knikt. 'Omg ik word vader'zegt die blij. Ik glimlach naar hem.

We zijn inmiddels al wat verder en vandaag is de gender reveal. Tussen mij en corbyn gaat het echt super goed. Hij is super lief voor me. Ik heb nog steeds de hele tijd vlinders in mijn buik maar we doen rustig aan.

Ik trek de jurk aan en krul mijn haren. Ashley is hier om mijn makeup te doen.
'Omg annn je ziet er echt prachtig uit'zegt ze blij. Ik glimlach naar der.

'Ik word gewoon tante'zegt ze bijna huilend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ik word gewoon tante'zegt ze bijna huilend. 'Omg ash niet huilen mijn hormonen'zeg ik lachend. Ik heb vreselijk last van mijn hormonen ik huil wel 4x op een dag.

Als ik klaar ben loop ik de woonkamer van mijn apartement in. Waar de jongens en mijn ouders en keri al is. 'Wow'zegt keri. Ik knuffel haar. 'Bedankt dat je dit voor ons wilt doen'zeg ik emotioneel.
'Alles voor jullie meisje'zegt en vrijft over mijn rug.

Niet veel later staat mijn hele apartement vol met mensen. Er staat een grote tafel met een grote taart.
'Omey gender reveal tijd'roept keri. 'Corbyn en anna snijden jullie hem aan'vraagt ze. Ik kijk naar daniel hij knikt. Ik loop naar de taart waar corbyn al staat. We snijden samen de taart en ik zie de kleur verschijnen. 'Omg een jongentje'schreeuw ik en knuffel corbyn. Ik ren naar daniel. 'Omggg'schreeuw ik in zijn oor. 'Ik ga hem gitaar leren spelen'zegt daniel blij. 'En ik skaten'roept jack. Ik lach.
Never been more happy

christmas with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu