"Baran!" Dizimle sarıldığı battaniyeyi dürtükledim. "Popon o koltuğa yapıştı. Kalk az sosyalleş." Mırın kırın ederek sırtını bana döndü ve yatmaya devam etti. "Ya Baran hadi!"
Uyuyor numarası yapmaya devam edince sinirlenmiştim artık. "Baran Kurt. Hemen şu an kalkıp üstünü değiştiriyorsun ve dışarı çıkıyoruz!" Kafasına doğru eğilerek saçını kokladıktan sonra burnumu kırıştırdım. "Hatta önce duş alıyorsun." Yine anlamsız birkaç mırıltı döküldü dudaklarından ama tek kelimesini dahi anlamadım. Otoriter davranmaya çalışmak da işe yaramamıştı anlaşılan. Gerçi o yapsaydı ben çoktan kalkmıştım ama bende eğreti duruyordu herhâlde bu tür hareketler.
"Şimdi su ısıtmaya gidiyorum. Kaynar suyla çözüp ayıracağım seni o koltuktan." Oflayarak battaniyeye sarılmaya devam ettiği hâlde koltukta doğruldu. "Ne var ya?"
"Ekin ve onun birkaç arkadaşıyla dışarı çıkacağız."
"E bana ne bundan abi?" Tam geri yatmak üzereyken elimi kafasının altına tutup geri kaldırdım. "Sen de geleceksin."
"O niyeymiş?"
"Bak, neyin var bilmiyorum. Henüz anlatmadın bana ama zamanı gelince anlatacağını biliyorum o yüzden ısrar ermeyeceğim." Bakışlarını kaçırdığında gerçekten de gizleyecek bir şeyleri olduğunu anlamıştım. "Ama her neyse, çözümsüz bir şey olmadığına eminim. O yüzden artık şu moddan çık da biraz eğlenelim."
"Eğlenmek istediğimi söyleyen kim?"
"Sormayayım diyorum ama cidden neyin var senin?" Bir saniye önce ısrar etmeyeceğimi söylemiştim değil mi? Ben de böyleydim işte.
Ancak görünen o ki bunu ilk başta sormalıydım. Çünkü soruma cevap vermemek için kalkıp yorganın içinden çıkmış, odasına hazırlanmaya gittiğiyle ilgili bir şeyler mırıldanmıştı.
Zaferle cebimdeki telefonumu çıkarıp Ekin'e mesaj attım.
gokselalkas: geliyoruzzzz
*konum*
ama siz kaç kişisiniz
kalabalık olacaksa Baran ve ben benim arabamla gelelim?
ekinyormaz: yok 3 kişiyiz biz
sığarız herhâlde
gokselalkas: tamamdır
ekinyormaz: yarım saate ordayım
~~~
bu bölüm uzun olacaktı ama bar sahnesini falan ayrı bir bölümde yazmaya karar verdim çünkü bölüm istediniz aşsönswşmzms
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catastrophic // bxb
Teen FictionGöksel: abilerim yardım edin ben galiba dün gece taciz edildim -boyxboy ufak bi not: çok yüksek beklentiyle başlamayın rica ediyorum 15.12.19