∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
≻ Minhae , Seoul
≻ Soomi , Yuha
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" perhatian ~ perhatian ~ awak semua ~ " kata Jo seho dengan nada comel yang dibuat - buat .
" Beri perhatian ! yoyo ! " sambung Nam chang hee dengan nada swagnya .
" Kenapa korang semua tiba - tiba jadi macam ni ? " soal hwang kwang hee pelik dengan perangai mereka berdua .
" Sebenarnya kami bagi hint tadi sebab tetamu hari ini mempunyai sifat yang comel dan swag " terang nam chang hee .
" Ini dia , moonstar ! " jerit jo seho , kamera mula merakan hwang kwang hee yang menarik kereta sorong yang dinaiki oleh ahli moonstar .
Moonstar memberi high five kepada ketiga - tiga pengacara dan menunduk hormat .
" We got your back ! hello we are moonstar ! " sapa moonstar ceria .
" Saya yang tak sangka akhirnya saya dapat tengok mereka depan - depan , saya peminat nombor satu tahu tak " kata hwang kwang hee
" Wooo ! " soomi menjerit suka .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" Sekarang kita akan menyoal setiap seorang ahli untuk sesi perkenalan " ujar nam chang hee lalu melihat pada papan .
" Minhae gemar menari di hongdae street , selalunya tarian apa yang awak menari ? bebas ? kalau macam tu apa kata awak buktikan kebolehan awak " kata jo seho , moonstar mula menjerit apabila minhae bangun dari kerusi .
Wajah minhae yang malu sebentar tadi bertukar serius sebaik sahaja lagu dimainkan .
" Wooo princess penguin go !! " jerit yuha teruja . Selimut yang menutup kaki mereka diangkat dan membuat selimut itu seperti bendera . Soomi dan seoul menutup muka mereka menahan malu ." Waaa daebak !! " puji hwang kwang hee dengan muka bangga dan puas hati .
" Seterusnya adalah kim yuha , awak selalu cover lagu bukan ? kami nak dengar persembahan yang awak sediakan " yuha bangun dengan bangga lalu mengambil gitar yang diberi oleh staff weekly idol .
Sebaik sahaja yuha mula memetik gitar dan mengalunkan suaranya menyanyi setiap bait lirik , semua orang yang berada di situ mula meremang dan terpegun dengan suara merdu yuha
Hwang kwang hee , nam chang hee jo seho dan ahli moonstar yang lain mula melambai tangan mereka perlahan seolah - olah mereka berada di dalam konsert .
" Daebakkk unnie ! " puji seoul , yuha tersenyum bangga .
" waa saya tahu kenapa mereka ada ramai peminat " kata nam chang hee lalu mengangguk .
" Ahli seterusnya ialah ha soomi , bakat ha soomi adalah rap tapi kami nak buat kelainan . kami nak awak menyanyi boleh ? sebab ramai anti kata awak tak boleh menyanyi dan hanya mampu rap " terang jo seho .
soomi memandang kamera lalu tersenyum sinis selepas selesai menyanyi .
" Swaggg ! " jerit moonstar .
" waa soomi ada suara yang unik ! jujur saya suka suara soomi ! " ujar hwang kwang hee , soomi tersenyum malu .
" Ahli terakhir adalah ahli termuda dalam moonstar , yang seoul !! " sambung nam chang hee . seoul hanya melambai ke arah kamera sambil tersenyum .
" Seoul mahir dalam menyanyi dan mempunyai vocal yang sangat tinggi , ini dia . seoul !! " moonstar menepuk tangan dengan teruja untuk melihat maknae mereka bertindak .
Seoul mula memeriahkan suasana , menyanyi dan menari serta membuat set itu seperti pentas miliknya seorang .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" Ini adalah aktiviti terakhir iaitu 2x speed dance . kalau awak semua menang kami akan berikan awak apa yang awak nak. awak semua nak apa sebagai hadiah ? " soal jo seho , moonstar mula menjerit teruja .
" Pizzzaaaa !! " balas moonstar serentak .
" Ingat , kalau awak semua kalau pizzs tu akan jadi milik kami " moonstar mula memandang mereka tajam , pantang kalau makanan mereka diambil .
" And start ! " moonstar mula menari lagu mereka iaitu I Love You dengan teliti dan serius untuk menang .
Mereka mula terbaring dan menjerit sebaik sahaja selesai . penat .
" Tahniah , awak semua menang ! " kata hwang kwang hee , moonstar mula menjerit suka apabila nam chang hee membawa 4 kotak pizza saiz besar .
" Waa pizza ! " ujar moonstar lalu melompat kecil , hilang penat mereka sebentar tadi .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" Terima kasih sebab menonton weekly idol ! sila support dan dengar lagu kami . bye !! " kata moonstar lalu melambai sambil tersenyum ke arah kamera .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
YOU ARE READING
❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫
Fanfiction𝖦𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝖲𝖬 𝖤𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 ❝ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴀᴄᴋ , ʜᴇʟʟᴏ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴍᴏᴏɴsᴛᴀʀ ! ❞ ━soomi, minhae, yuha, seoul 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗼𝗻 : 𝟢𝟫𝟣𝟤𝟣𝟫 𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 : 𝟢𝟫𝟣𝟣𝟤𝟢 𝘀𝘁𝗮𝘁𝘂𝘀 : 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂�...