⟳𝐁𝐢𝐥𝐥𝐛𝐨𝐚𝐫𝐝

68 3 204
                                    

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

Selepas sahaja bangtan boys hadir dan masuk ke dalam dewan , satu kereta limo bewarna putih berhenti di hadapan bangunan itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Selepas sahaja bangtan boys hadir dan masuk ke dalam dewan , satu kereta limo bewarna putih berhenti di hadapan bangunan itu .

Ketibaan mereka disambut dengan jeritan peminat mereka yang penuh dengan keterujaan , moonlights .

Keluar sahaja empat orang gadis itu , wartawan dan paparazi sibuk mengambil gambar mereka .

" Wah who's them ? "

" Wow , they looks so pretty "

" Moonstarrr !! "

" SEO MINHAEE LOOK AT ME "

" HA SOOMI IM HEREE !! "

" KIM YUHA LETS MARRIED TONIGHT "

" YANG SEOUL VISUAL QUEEN I LOVE YOU ! "

Jeritan - jeritan moonlights amat mengejutkan artis dan peminat artis yang lain , mereka melihat ke arah empat orang gadis yang jalan di atas karpet merah dengan langkah elegant disirami dengan senyuman yang menambat hati .

" Hello , we are moonstar " moonstar menyapa ke arah kamera dan penonton sambil tersenyum .

Mereka sempat membuat beberapa gaya ketika paparazi menangkap.gambar mereka .

" Moonstar , you looks extra gorgeous today " puji pengacara anugerah billboard .

" Thanks for your compliment " balas minhae seraya tersenyum membuatkan pengacara lelaki itu sedikit malu .

" Wah , im so grateful that i accept this oppurtunity to became an mc today , i didn't expect to talk with a gorgeous lady like all of them " pengacara itu tersenyum puas pada kamera membuatkan moonstar tertawab.

" Okay , adakah awak semua akan melakukan persembahan pada hari ini ? "

" Ya , tapi kami tak akan menyanyikan lagu kami , kami hanya akan meng'cover' lagu daripada artis - artis lain " terang yuha .

" Ada sesiapa artis yang awak nak jumpa pada hari ini ? " pengacara itu memberikan mikrofon pada soomi .

" hailee steinfeld , i really adore her . when our manager told me that hailee will attend thus award , i got so excited that i cant even sleep at all " soomi tertawa kecil dengan jawapan jujurnya .

" For me , its shawn mendes ! when im bored and have nothing to do , i'll always listening to his songs . my favourite song is mercy ! " minhae menjerit kecil akibat teruja menyebabkan semua orang tertawa .

" I really want to meet ariana grande , she's my role model if you wanna know " kata seoul laly tersenyum .

" What's your favourite songs of her ? "

" All of them but im gonna choose god is a woman " balas seoul tenang .

" Then you're angels from.heaven " pengacara itu cuba untuk.memikat seoul , ahli moonstar hanya tertawa apabila seoul tidak memberi reaksi .

❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫Where stories live. Discover now