∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
Seoul , soomi , yuha dan minhae menggenggam erat tangan sesama sendiri , bibir digigit perlahan untuk menghilangkan rasa takut .
siapa sahaja tak takut nak jumpa bos ? macam budak sekolah nak jumpa pengetua .
haha hambar .
Jantung mereka mula berdegup laju apabila melihat bos mereka merangkap sebagai ceo sm entertainment , lee soo man sedang berjalan ke arah mereka dengan wajah masam .
ah sudah , ada masalah ke ?
mereka menunduk memandang lantai , takut untuk bertentangan mata dengan bos mereka itu .
" sebelum tu , saya nak tanya . awak semua jadi trainee berapa tahun ? " soal lee soo man dengan nada serius .
" 2 tahun "
" 1 tahun 6 bulan "
" 1 tahun "
" 9 bulan "
itulah jawapan yang diberi oleh moonstar , lee soo man hanya mengangguk sebelum melihat kertas ditangan .
" saya ada baca permintaan awak semua bahawa awak semua nak ada rancangan reality show macam senior - senior awak . contohnya red velvet , level up project . jadi " mereka menelan air liur perit . takut jika mereka akan dimarahi .
" apa salahnya ? nama program awak semua adalah moonstar lifes , di mana moonlight boleh melihat moonstar dari sisi yang lain . apa - apa saya mesej awak semua " lee soo man tersenyum sebelum beredar .
Moonstar mula menayang wajah terkejut dan mula berpelukan seraya menjerit gembira .
" kami sayang awak , boss ! "
YOU ARE READING
❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫
Fanfic𝖦𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝖲𝖬 𝖤𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 ❝ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴀᴄᴋ , ʜᴇʟʟᴏ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴍᴏᴏɴsᴛᴀʀ ! ❞ ━soomi, minhae, yuha, seoul 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗼𝗻 : 𝟢𝟫𝟣𝟤𝟣𝟫 𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 : 𝟢𝟫𝟣𝟣𝟤𝟢 𝘀𝘁𝗮𝘁𝘂𝘀 : 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂�...