∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" Nanti bila dah habis call saya terus tau " ujar sara sebelum yuha turun dari kereta . yuha hanya membuat isyarat tangan yang bermaksud ok .
" Annyeong haseyo " sapa yuha mesra sambil menunduk hormat ke arah pasukan drama w . jongsuk mengangkat tangannya sambil tersenyum manis .
" Hai dear ! kita jumpa lagi "
Mereka mula membuka buku menu untuk memesan makanan , yuha dan jongsuk berkongsi menu disebabkan menu itu tidak cukup .
" Nak order apa ? " soal yuha , mulutnya terkumat - kamit membaca menu .
" Saya nak order me n u boleh ? " balas jongsuk lalu mengangkat kening sambil tersenyum nakal . yuha memukul lengannya perlahan .
" Betul - betullah , semua orang pandang tu jongsuk oppa " kata yuha lalu tersengih memandang semua orang yang sedang memandang ke arah mereka .
" waktu drama boleh je dah habis semua tak boleh , baru nak sweet " jongsuk merungut lalu membuat muka sedih ke arah pengarah .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" Yuha , lepas drama ni awak busy ke ? " soal pengarah , yuha menggeleng perlahan .
" Tak adalah busy sangat macam sebelum ni , so saya dengan ahli lain buat aktiviti sendiri je dekat rumah " balas yuha lalu tersenyum lembut .
" Aaa " jongsuk membuka mulutnya , menyuruh yuha untuk menyuap daging berperisa lada hitam itu .
Jongsuk memandang yuha tajam apabila yuha menyuap makanan itu ke dalam mulutnya .
" My daging " bisiknya perlahan .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" Oh saya nak beritahu , jangan lupa esok awak berdua ada shooting bagi majalah dazed pukul 3 petang " yuha dan jongsuk mengangguk .
" Aaaa kenyang ! " jerit jongsuk , tanggannya melingkari bahu yuha .
" Yuha " bisiknya perlahan .
" eung ? " yuha tertawa apabila jongsuk membuat mini love , yuha turut memberi mini love pada jongsuk .
" Yeay nak kiss " sambungnya lalu memuncungkan bibir . Yuha dengan pantas meletakkan dua jarinya pada bibir jongsuk .
" mengada pulak dia " yuha tertawa menyebabkan jongsuk menayang wajah kasihan .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" Yuha , goodluck untuk kerja awak ya . jangan lupa jaga kesihatan " ujar sohee , yuha tersenyum sehingga menampakkan lesung pipitnya .
" Nae unnie ! unnie pun ! hee " balas yuha seperti keanak - anakan .
tanpa sedar , sudah hampir 2 jam mereka di restoran itu , yuha mula bangun untuk meminta diri apabila managernya iaitu sara sudah tiba di luar .
" Maafkan saya , saya balik dulu ye " ujar yuha lalu menunduk .
" Oh nak balik dah ke ? cepatnya " balas do yoon .
" Hehe manager saya dah sampai , nanti dia bising pulak "
" bawak saya jugak boleh ? " soal jongsuk lalu membuat muka seperti menangis . Yuha membelai rambut jongsuk sambil tersenyum .
" Tak oppaku sayang , terima kasih pengarah sebab belanja . annyeong !! ~ " jerit yuha sebelum berlari keluar .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" Yuha , kejap " jongsuk menahan lengan yuha sebelum yuha sempat masuk ke dalam kereta .
" hm , kenapa ? " soalnya pelik . jongsuk memberikan telefonnya pada yuha .
" Nombor ? " yuha tertawa melihat jongsuk yang memandang lantai , malu . yuha memulangkan telefon jongsuk selepas selesai .
Jongsuk memeluk tubuh yuha erat sambil membelai rambutnya perlahan .
" Jumpa lagi , take care " jongsuk melambai ke arah yuha yang pergi dari restoran .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
YOU ARE READING
❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫
Fanfic𝖦𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝖲𝖬 𝖤𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 ❝ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴀᴄᴋ , ʜᴇʟʟᴏ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴍᴏᴏɴsᴛᴀʀ ! ❞ ━soomi, minhae, yuha, seoul 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗼𝗻 : 𝟢𝟫𝟣𝟤𝟣𝟫 𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 : 𝟢𝟫𝟣𝟣𝟤𝟢 𝘀𝘁𝗮𝘁𝘂𝘀 : 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂�...