∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
▶ ᴘʟᴀʏ
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
Pagi yang amat membosankan , soomi , yuha , minhae dan seoul sedang menonton rancangan running man sambil menikmati makanan ringan .
Tiba - tiba , loceng pintu rumah mereka ditekan . Dengan wajah tanda tanya , mereka pergi untuk membuka pintu .
Lagu Queen dipasang , dan alangkah terkejutnya mereka apabila seseorang yang berpakain luna cat di dalam cerita sailoor moon sedang menari di hadapan pintu rumah mereka .
Mereka menyuruh sara untuk mengambil gambar mereka berempat sebelum luna cat itu memberi mereka satu sampul surat bewarna merah hitam .
Mereka kembali masuk ke dalam rumah untul membaca surat itu .
To : Moonstar
From : SM Entertainment
Anda telah memenangi tiket untuk pergi ke Hollywood , California selama 3 hari ! Penerbangan ke sana adalah pada pukul 1 tengah hari .
Enjoy , Moonstar !
" wow ! hollywood !! " jerit moonstar teruja , mereka menilik jam di dinding , 11 am . Bagus , masih ada masa untuk mereka bersiap .
Moonstar pergi ke bilik masing - masing , beg pakaian bersaiz kecil diambil lalu menyusun pakaian yang ingin dibawa ke dalam beg .
Selepas beberapa minit , akhirnya moonstar keluar daripada bilik masing - masing sambil membawa beg pakaian .
Mereka meletakkan beg itu ke dalam satu kereta , kereta yang dikhaskan untuk barang - barang moonstar .
Selepas memastikan semua suis ditutup , soomi mula mengunci pintu rumah sebelum masuk ke dalam perut kereta .
Dan kini , mereka sedang menuju ke lapangan terbang antarabangsa incheon .
Moonstar membuat konsert di dalam van sepanjang perjalanan mereka ke sana .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
YOU ARE READING
❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫
Fanfic𝖦𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝖲𝖬 𝖤𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 ❝ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴀᴄᴋ , ʜᴇʟʟᴏ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴍᴏᴏɴsᴛᴀʀ ! ❞ ━soomi, minhae, yuha, seoul 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗼𝗻 : 𝟢𝟫𝟣𝟤𝟣𝟫 𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 : 𝟢𝟫𝟣𝟣𝟤𝟢 𝘀𝘁𝗮𝘁𝘂𝘀 : 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂�...