∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
▶ᴘʟᴀʏ
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
Moonstar keluar daripada van sebaik sahaja sampai di lapangan terbang antarabangsa incheon . Mereka menunduk hormat untuk seketika .
Paparazi dan fansite mula melakukan tugas mereka , mengambil gambar ahli moonstar . Moonlights mula menjerit apabila melihat moonstar yang masuk ke dalam lapangan terbang .
Mereka berjalan ke arah pintu pagar 5 , di mana terletakknya private jet mereka .
Minhae sempat mengambil patung penguin yang diberi oleh moonlights .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" wah ! besarnya ! " jerit yuha teruja , dia mula mencampak beg tangan di atas kerusi seraya berlari ke arah katil di bahagian belakang .
" Aaa so soft ! " sambungnya , dia menghentak kaki beberapa kali . Soomi , minhae dan seoul turut berlari dan baring di atas badan sesama sendiri .
Selepas beberapa minit , nasi campur daging yang dipesan mereka tiba dan mereka makan dengan penuh selera .
Mereka terus melelapkan mata sejurus selepas makan .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
Penerbangan dari korea ke california yang mengambil masa selama 8 jam itu akhirnya tamat . Bodyguard mereka mengeluarkan beg bagasi moonstar .
Keluar sahaja daripada lapangan terbang california , moonlights menyambut mereka dengan sorakan yang amat kuat . Moonstar melambai ke arah moonlight sambil tersenyum .
Tiba - tiba , empat buah kereta tiba di perkarangan lapangan terbang , mereka membuat bentuk hati sebelum masuk ke dalam perut kereta .
Destinasi seterusnya , Hilton Universal City .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
YOU ARE READING
❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫
Fanfiction𝖦𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝖲𝖬 𝖤𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 ❝ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴀᴄᴋ , ʜᴇʟʟᴏ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴍᴏᴏɴsᴛᴀʀ ! ❞ ━soomi, minhae, yuha, seoul 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗼𝗻 : 𝟢𝟫𝟣𝟤𝟣𝟫 𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 : 𝟢𝟫𝟣𝟣𝟤𝟢 𝘀𝘁𝗮𝘁𝘂𝘀 : 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂�...