❲ 𝐌𝐨𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐫 𝐋𝐢𝐟𝐞𝐬 𝟕 ❳

40 4 92
                                    

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ᴘʟᴀʏ

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

Akhirnya , moonstar sudah pulang ke seoul selepas berada di california selama 3 hari . Walaupun ia hanyalah selama 3 hari , tetapi kenangan ketika berada di situ mereka tidak akan lupakan .

Moonstar sedang duduk di ruang tamu , soomi sedang fokus mengedit gambar mereka ketika di hollywood untuk dijadikan polaroid .

Seoul menggunting kad polaroid yang sudah di print . Manakala yuha dan minhae sedang sibuk menghias papan kadboard bewarna hitam yang tergantung di dinding ruang tamu .

Ya , mereka baru sahaja membeli papan itu petang tadi .

Gambar yang sudah siap dipotong ditampal dan disusun dengan kemas pada papan yang bernama Moonstar Memories .

Selepas 1 jam setengah , akhirnya mereka selesai .

Mereka terus menuju ke bilik tidur untuk berehat sebaik sahaja selesai mengemas .

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

Oh tidak , mereka tidak akan tidur terlalu awal . Sekarang , mereka mula memakai jaket dan berjalan kaki menuju ke 7 eleven untuk menikmati snek malam .

Ramen , makanan ringan , minuman berkabonat .

Pelanggan yang masuk ke situ memandang moonstar hairan apabila mereka sedang mengambil gambar sesama sendiri .

Selepas membayar , mereka mengambil tempat duduk di taman di luar 7 eleven . Seoul didenda untuk memasak ramen untuk mereka bertiga .

Telur dan sosej di masuk ke dalam mangkuk , seoul tersenyum apabila ramen mereka sudah masak .

Moonstar mula berbual kosong sambil menikmati makanan tengah malam mereka .

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

Sampai sahaja di rumah , moonstar terus masuk ke dalam bilik tayangan , mesin popcorn dihidupkan .

Movie Harley Quin , iaitu Bird Of Prey dimainkan .

Minhae mula mengagihkan selimut tebal kepada soomi , yuha dan seoul apabila penghawa dingin di bilik itu semakin kuat .

" Unnie ,tangkap gambar kami " arah seoul kepada soomi , soomi hanya menurut dengan wajah tanda tanya

Selepas tamat , yuha dan seoul berlari ke arah skrin sebelum melompat .

❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫Where stories live. Discover now