∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
Jam menunjukkan pukul 2 petang , ahli moonstar bergegas masuk ke dalam van untuk menuju ke lokasi untuk berlatih dan bersiap sebelum konsert sebenar bermula ada pukul 6 petang .
Alangkah terkejutnya mereka apabila keadaan di situ penuh sesak dengan peminat mereka yang hadir ke konsert .
Ada yang sedang belajar ,
Menjual barang ,
Membeli lighstick ,
Mencari kawan baru ,
Dan yang paling menarik perhatian mereka , moonlights membuat dance cover lagu mereka disertai dengan fanchants .
Turun sahaja moonstar dari van , moonlights mula menjerit histeria sambil melambai teruja .
" Moonstarrr !!!! "
" I miss youuu !! "
Kebanyakkan yang datang ke konsert adalah warga asing , mungkin sedih kerana moonstar tidak pergi ke negara mereka .
" See you tonight !! " jerit moonstar lalu tersenyum .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
Semua jurumekap dan jurustylis menjalankan tugas mereka sebelum persembahan bermula .
Ahli moonstar mula berasa gugup dan gelisah apabila mereka sedar mereka akan berhadapan dengan beribu peminat semata - mata untuk melihat mereka .
Setiap detik berjalan menyebabkan fikiran mereka mula berfikir pelbagai benda .
Adakah kami cukup bagus ?
Macam mana jika mereka buat silap ?
Adakah moonlights akan menyukai merela jika mereka tersilap langkah ?
" Moonstar sila berdiri di atas lif , beberapa saat lagi konsert akan bermula , goodluck ! " ujar staff pentas dan manager mereka .
Moonstar meletakkan tangan mereka dan menjerit , menambah keyakinan mereka .
" Moonstar Hwaiting !! "
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
≻ New Me : Outfits
YOU ARE READING
❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫
Fanfic𝖦𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝖲𝖬 𝖤𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 ❝ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴀᴄᴋ , ʜᴇʟʟᴏ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴍᴏᴏɴsᴛᴀʀ ! ❞ ━soomi, minhae, yuha, seoul 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗼𝗻 : 𝟢𝟫𝟣𝟤𝟣𝟫 𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 : 𝟢𝟫𝟣𝟣𝟤𝟢 𝘀𝘁𝗮𝘁𝘂𝘀 : 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂�...