∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
▶ᴘʟᴀʏ
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
Moonstar terbaring kepenatan , dada mereka berombak laju mencari nafas . Mereka terus bangun sebaik sahaja seorang jurukamera lelaki masuk .
Moonstar memandang lelaki itu dengan wajah tanda tanya .
" Ini rakaman untuk apa ? " soal seoul , matanya terkelip - kelip .
" Oh ! moonstar lifes ! " jerit minhae apabila matanya tertangkap pada sticker moonstar lifes .
" dah mula ? waaaa ! " mereka menjerit teruja sebelum menunduk hormat ke arah kamera , menyapa moonlight .
" We got your back ! hello we are moonstar ! "
" kami tak sangka awal macam ni jadi , hehe " ujar soomi lalu tertawa kecil .
Sejurus selepas itu , jurukamera lelaki itu meninggalkan kamera kepada mereka .
Kerana lelaki itu hanya mahu memberitahu bahawa mereka sedang merakam moonstar lifes hari ini .
Mereka keluar daripada bilik latihan dan melihat disekeliling rumah .
Kelihatan banyak kamera yang tergantung pada setiap sudut rumah mereka .
Yuha berlari dan memanjat ke atas balkoni rumah mereka seraya tersenyum ke arah staff moonstar yang berada di luar rumah mereka .
Selepas beberapa minit , mereka akhirnya duduk di ruang tamu .
" saya akan buat magic di mana kami akan menukar pakaian dan mandi sebaik sahaja saya petik jari " ujar seoul .
Yuha berpura - pura seperti terkejut , manakala minhae dan soomi menahan dari ketawa .
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
" yeay ! " jerit moonstar serentak , kali ini mereka berpakaian casual .
Mereka mengambil jaket daripada bodyguard mereka sebaik sahaja keluar rumah disebabkan cuaca yang amat sejuk .
Selepas beberapa minit , mereka sampai di pusat beli belah
Moonstar terbahagi kepada dua kumpulan , minhae dan seoul pergi ke kedai yang menjual peralatan seperti pinggan mangkuk dan perkakas manakala yuha dan soomi pergi ke kedai gula - gula .
YOU ARE READING
❝𝐌.𝐍𝐒𝐓𝐀𝐑❞ ❪✔❫
Fanfiction𝖦𝗂𝗋𝗅 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝖲𝖬 𝖤𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 ❝ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴀᴄᴋ , ʜᴇʟʟᴏ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴍᴏᴏɴsᴛᴀʀ ! ❞ ━soomi, minhae, yuha, seoul 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗼𝗻 : 𝟢𝟫𝟣𝟤𝟣𝟫 𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 : 𝟢𝟫𝟣𝟣𝟤𝟢 𝘀𝘁𝗮𝘁𝘂𝘀 : 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂�...