8. Bölüm: Mari'm

1.1K 76 53
                                    

️❇️❇️❇️


Bilgi: Adrian uğur böceğini tanımıyor ve ne olduğunu bilmiyor
Çünkü Marinette hafızasını sildi.

 Adrien'ın Ağzından

Gözlerimi hafif araladığımda Mari'nin odasında olduğumu anladım. Ama ben buraya nasıl gelmiştim? Bunları boş verdim.
 
Bir kaç dakika sonra camdan içeri kırmızı üstüne siyah puantiyeli kıyafet ve yine aynı desenli bir maske giyen bir kız girdi.

Marinette'nin Ağzından

Camdan içeri girdim. Adeien hala uyuyor gibiydi. Bende bundan faydalanarak geri dönüştüm. Adrian'ın yanına geldim ve oturdum. Ben sanırım... sanırım ona aşık olmuştum. Ama o bana sadece iyi niyetlilik gösteriyordu. Büyük bir ihtimalle onun için sadece bir arkadaştan ibarettim.

Adrien'in Ağzından

O kız Marinette'miş ama nasıl böyle birden üstünü değiştirdi. Bunları yakında öğrenecektim. Mari'nin yeni uyandığımı sanması için yavaşça gözlerimi açtım.

Marinette bana döndü ve "Adrian uyandın mı?" Diye sordu.

"Görüyorsun ya uyandım." Dedim ve yatakta doğruldum.

Marinette yanma yaklaştı ve ilgiyla sordu "Nasıl hissediyorsun?"

"İyi gibiyim ama bu gün olanların çoğunu hatırlanıyorum." Dedim. Sahi bu gün ne olmuştu ki?

"Yakında hatırlarsın." Dedi Marinette bana gülümserken.

Cama baktım çoktan gece olmuştu.

Bakışlarımı tekrar Marinette'e diktim. "Sanırım ben gitmeliyim, hava kararmış. On dokuz yaşındayım ama hala babamın yanına gitmeliyim."

"Belkide babana sormalırsın." Dedi ilgiyle.

"Neyi?" Diye sordum anlamaya çalışarak.

"Başka bir evde kalmak istediğini." Diye açıkladı cümlesini.

"Hayır." Dedim hüzünle. "Ben başka bir evde kalmak istemiyorum. Babam çok korumacı olabilir. Ama o evde annemle bir sürü anım var. Oradan taştnırsam onları unutabilirim."

"Seni anlıyorum." Dedi anlayışla.

"Görüşürüz Mari'm." Dedim yataktan kalkarken tatlı bir gülümsemeyle.

Odanın kapısına doğru yöneldim. Oradan da evin kapısına. Alya hala gelmemişti. Hemen dışarı çıkıp bir taksi çevirdim.

***

Eve geldiğimde üzerime pijamalarımı giyip direkt yatağa yattım. Ne olduğunu pek hatırlamıyordum. Ama aşırı yorulmuşum. Uyurken nedense içimden sadece "Uğur Böceği" demek gelmişti.

Marinette'nin Ağzından

Adrian bana "Mari'm" demişti. Aaaa inanamıyorum. Bana "Mari'm" dedi ve öyle güzel gülümsedi ki bunu asla unutmayabilirim.  Ah toparlan Marinette. Şu an önemli olan Adrian'ın yüzüğü bulması. Umarım bulur.

😊312 kelime😊

Deniz Kızı ve Kara Kedi Aşkı ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin