2.

493 19 2
                                    

Юна се събуди от странен шум, който се чу от първия етаж. Тя веднага стана и отиде на първият етаж. Там видя майката и бащата на Джимин. Те се бяха прибрали след като са били по работа в Япония.
Тя ги поздрави.
Юна-Здравейте. Как си прекарах те?
Майка му-Много добре мила. Да те питам къде е Джимин.
Юна-Той още спи ще отида да го събудя.
Тя с бърза крачка се качи при Джимин. Отвори вратата и видя, че все още спи. Скочи му отгоре и той се събуди.
Джимин-Какво правиш бе момиче, изплаши ме.
Юна-Будя те. Майка ти и баща ти са дошли.
Джимин-Айде мърдай да се оправя и да слизам да ги видя.
Юна-Много си не благодарен по-добре да те бях оставила да си проспиш живота.
Юна стана и излезна от стаята с нацупена физиономия. Отиде си в стаята и почна да се оправя. Изми си зъбите, гримира се и облече това:

След това тя слезе и се зае да направи закуска

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това тя слезе и се зае да направи закуска.
Г. Т. Д.
Ще обия това момиче. Как ми скача пък и навсичко отгоре ми се и разсърди. Трябва да и се извиня. Хайде да се оправям, че наще са дошли.
Той отиде, изми си зъбите и си направи прическата. Стоя 5 минути пред гардероба му и си избираше какво да облича. Най-накрая избра това:

След това слезна и видя Юна да прави закуска

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това слезна и видя Юна да прави закуска. Отиде при нея да и помага. Но първо и се извини.
Джимин-Юна извинявай не исках да ти се карам.
Юна-Да да добре. Слагай чиниите.
Джимин-Но, Юна извинихти се.
Юна-Ми Джимин можеше да не ми викаш. Аз дойдох да те извикам за да видиш родителите си.
Джимин-Извинявайййййй.
Юна-Добре де, приемам ти извинението.
Джимин отиде при Юна и я прегърна. След това се зае с подредбата на масата. Юна почти беше готова с закуската. По едно време майката и бащата на Джимин слезнаха. След това седнаха на масата.
Майка му-Юна тук мирише много вкусно.
Юна-Направила съм палачинки. - каза Юна докато поднасяне храната.
Баща му-Благодаря ти Юна.
Така всички седнаха и почнаха да ядат. Юна си погледна телефона и видя, че е 10:00 тя стана от масата.
Майка му-Мила къде отиваш?
Юна-Отивам на работа. Довиждане.
Тя облече якето си и излезна. Юна работеше в едно кафене всяка събота и неделя. Понеже и ставаше неодобно, че родителите на Джимин се грижат за нея,купуват и неща, хранят я и заради това тръгна на работа.
Тя пристигна, облече си униформата и почна да работи. В кафенето имаше много посетители и тя почти не смогваше. Бяха само тя и още едно момче.
Г. Т. Д.
Юна изхвърча като стрела и останахме само аз и родителите ми. Почнахме да си говорим.
Майка му-Скъпи с баща ти довечера заминаваме по работа в Испания.
Джимин-Ох какво изненада-каза Джимин със съркастичен глас.
Баща му-Джимин не ми се прави на интересен. Че да не изхвърчите двамата с Юна през вратата.
Джимин-Не, не млъквам.
Майка му-Добре до къде стигнах? А с баща ти няма да ни има за 2 месеца. Не искам партита. Грижи се за Юна. А ние ще ви пращаме пари всяка седмица за храна.
Джимин-Добре.
Джимин се качи в стаята му. Хрумна му идея. Понеже техните заминават довечера реши да направи парти. Той звънна на Юна:
Джимин-Ало сестричке. Хрумна ми идея. И между другото родителите ми заминават за Испания за 2 месеца.
Юна-Добре,казвай каква ти е идеята, че нямам много време.
Джимин-Довечера ще направя парти.
Юна-Но, Джимин
Джимин-Няма но. Айде чао. Искаш или не ще присъстваш.
Юна-Чао.
След това Джимин се обади на другите от компанията му и ги покани. Покани също и Хана. Нямаше да бъде голямо парти.
Г. Т. Ю
Ох ще го убия този. Поне хубавото е, че родителите му няма да са тук. Да обичам ги, но усещам, че баща му не ме харесва особено много. Хайде сега да се оправям, че шефа ще ми се кара.
Така Юна продължи със задълженията си. Вече беше 18:00, което означаваше, че трябва да си тръгва. Тя се преоблече и тръгна. Като се прибра видя Джимин да гледа телевизия. Веднага му се скара.
Юна-Джимин какво правиш оправяй се за парите има още половин час до него.
Джимин-Аз съм готов ти се оправяй. Аз купих всичко нужно.
Юна-Браво на теб.Аз се качвам, да се оправя.
Юна с бърза крачка се качи в стаята си. Влезна да се изкъпе и след 10 минути беше готова. Тя си оправи косата гримира се и облече това:

 Тя си оправи косата гримира се и облече това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Слезна долу и видя, че всички са дошли. Веднага след като видя Хана и се хвърли. Прегърна и другите, и се почна с купона. Почнаха да си при казват.

След 2 часа:
Г. Т. Ю
Всички вече бяха пияни, освен мен и Хана. Те бяха заспали и решихме като най-големите гаднярки да ги снимаме да се видят на какво приличат. Картинката просто беше покъртителна. Джимин и Куки гушнати. Шуга беше гушнал едно шише от уиски. РМ беше под масата в кухнята прегърнал един тиган. Тае беше гушнал едно растение. А Хоби беше легнал върху дивана с главата надолу. След като им направихме няколко снимки се качихме в моята стая и започнахме да си говорим за най-различни неща по едно време сме заспали.


Надявам се да Ви хареса. Дори не мога да повярвам как написах толкова дълга глава. ❤️❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫/𝐩. 𝐣/ [Завършена] Where stories live. Discover now