6.

353 15 2
                                    

Г. Т. Ю.
Събудих се от тъпата аларма. Но все пак трябва да стана. Отидох в банята и се пооправих. Облякох си това:

Юна си оправи раницата  и слезна  долу да чака Чим

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Юна си оправи раницата  и слезна  долу да чака Чим. Слезна и видя че той е седнал и си рови в телефона. Отиде и го прегърна  и тръгнаха. На входа на училището видя Чарли. Затича се и го прегърна. След това го целунах.
Чарли-Добро утро.
Юна-Добро да е. Ти как си.
Чарли-Добре. Ама стига сме си говорели че трябва да влизаме.
Той я хвана за ръката и те влезнаха. Когато влезнаха в класната стая Хана ги изгледа с учудване. Хана веднага дръпна Юна.
Хана-Момиче какво става?
Юна-Нищо. Кво да става.
Хана-Ми що се държиш за ръка за тоя новия....... Чарли.
Юна-Ами той ми е гадже.
Хана-Ама ти.....ама той........ Та ти го познаваш от вчера как станахте......
Докато Хана се опитваше да каже нещо звънец би. Юна седна до Чарли и госпожата влезна.
През следващите часове Юна обясни на Хана какво се е случило и как те с Чарли са почнали да излизат. Целия ден мина нормално. Юна се забавлява с Чарли. От друга страна Джимин беше тъжен целия ден заради това което видя сутринта. След като свършиха часовете той просто тръгна и не изчака приятелката си. Беше съсипан. Влезна в стаята си и се заключи. Седна на земята и заплака. Това беше първия път когато той ревеше за момиче. Той никога не е харесвал момиче истински и Юна беше първото. 
Г. Т. Д.
Немога да повярвам какво се случва с мен. Бясен съм искам да почупя всичко. Много обичам Юна. Немога да повярвам че е гадже на Чарли искам я при мен. Но може би е време да я забравя. Какво ги говоря аз съм Парк Джимин ще се боря за нея няма да се предам.
Г. Т. Ю.
Джимин избяга без да ме изчака. Не знам какво му става. Сега ще отида да видя какво му има притеснявам се. Никога не е правел така.
Разказвач.
Юна тичайки стигна по най-бързия начин стигна до дома им. Отидох стаята на Джимин но видя че е заключено почука и никой не отговори.
Юна-Джимин отвори. Какво има? Кажи ми. - каза тя докато плачеше.
Неполучи никакъв отговор. След 5 минути ключалка та се отключи и Джимин отвори. Беше само по хавлия която беше вързана на кръста му.
Джимин-Какво има защо плачеш?
Юна-Заради теб тъпанар такъв. Защо избяга и не ме изчака.
Джимин-Имах работа.
Юна-Знаеш ли колко ме притесни.
Джимин-Ще те изям. Няма за какво да се притесняваш не съм на 3. Ела да те прегърна и върви че трябва да се облеча.
Юна стана и прегърна Джимин. Те стояха така 10 минути. След това се усетих и се отдели ха. Юна си отиде в стаята и легна на леглото. За първи път беше видяла Джимин без тениска. Не можеше да си избие от главата меката му кожа. Топлата му прегръдка в която се чувстваш защитена и не искаше да се отдели. Докато си мислеше Чарли и писа. Попита я дали искат да се видят. Юна прие. След 10 минути тя беше облечена с това:

 След 10 минути тя беше облечена с това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Каза на Джими чао и тръгна. След 5 минути вече беше в парка в който се бяха отговорили да се видят. Чарли стоеше и я чакаше. Те се прегърнаха и тръгнаха да се разходят. Взеха си по един сладолед и си говореха. След 3 часа се разделиха. Юна се прибра и се зае с домашните си. След 2 часа беше готова. Влезна да се изкъпе и си легна. Пак почна да си мисли за Джимин. Не можеше да си го избие от главата. Така в мислите си е за спала........






Ето я и днешната глава. Надявам се да Ви хареса. Съжелявам ако има грешки или се повтарят снимки но wattpad ми прави проблеми. ❤️❤️❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫/𝐩. 𝐣/ [Завършена] Where stories live. Discover now