17.

296 17 10
                                    

Юна и Тае вече пътуваха към къщата на Джимин, бяха решени да му кажат. Тае много се притесняваше как ще реагира Джимин, не искаше да губи най-добрия си приятел.

Вече пристигнаха в къщата на Джимин. Той им отвори и те се настани ха на дивана. Той им донесе нещо за пиене и Юна почна да говори:
Юна-Джимин имаме да ти казваме нещо важно.
Джимин-Да няма да се жените?
Юна-Не, много по-важно.
Тае-За инцидента който се случи преди година, аз бях виновен, аз те бутнах.
Джимин-Нямам думи. Защо си го направил? Нали сме си приятели.
Тае-Аз бях влюбен в Юна от първи клас. Когато вие почнах те да излизате, почнах много да ревнувам. И така не издържа и те бутнах. Джимин НАИСТИНА МНОГО СЪЖАЛЯВАМ. Просто не можех да повярвам, че тя ти върза от втория месец, а аз чаках 12 години. Много извинявай.
Джимин-Защо не ми каза, че я харесваш. Нали сме си приятели. Незнам дали толкова лесно ще ти простя защото тава което си направил никак не е хубаво и можеше да умра.
Тае, се беше разревал защото знаеше каква грешка е направил, затова просто си тръгна. Юна се опита да го настигне но не и се получи. Отиде обратно на дивана и седна до Джимин. Хвана му ръката и заговори:
Юна-Джимин, Тае много съжалява за всичко.
Джимин-Да, но това което е направил не се прощава лесно.
Юна-Знам. Но той наистина съжалява. Аз по говорих с него. Той разбра грешката си. И с него стигнахме до решението да се разделим.
Джимин-Добре ще му простя. Като сте се разделили какво ще правите с Мина. При кой ще живее?
Юна-Това още не сме го обсъдили.
Джимин се приближи малко към Юна. Без да осъзнае я целуна. Юна отвърна. Джимин почна да я целува по врата и......

(Понеже не съм добра в смутовете мисля да не пиша всеки знае какво се случва❤️❤️)

Юна и Джимин легнах запяхтяни на леглото и се прегърнаха. Казаха си колко се обичат и заспаха.

Юна се събуди в прегръдките на Джимин. Той все още не се беше събудил. Юна просто стоеше и го гледаше. По едно време Джимин се събуди. Той се усмихна и целуна Юна.
Джимин-Добро утро сладнишче. Как си?
Юна-Добро утро и на теб. Добре съм. Хайде да ставаме, защото трябва да взема Мина от родителите на Тае.
Джимин-Добре ставам.

Юна и Джимин почнаха да се оправят. След като бяха готови бързо се качих в колата и потеглиха към къщата на родителите на Тае. След като пристигнаха Юна взе Мина и се отправиха към къщата на Тае и Юна.

Юна отвори вратата и видя всичко в кръв. Веднага извика името на Тае,но не получи отговор. Пак извика, но на празно. Обиколи цялата къща, но не го намери. Влезна в банята и видя Тае легнал на земята с нож в ръка. Цялата му ръка беше нарязана. Имаше и по краката. Юна веднага седна до Тае.
ЮНА-ТАЕ СЪБУДИ СЕ. МОЛЯТЕ. СЪБУДИ СЕ. - почна да вика. Сълзите и се стичаха по лицето на Тае.
Тае-Ю-нннааа, ббъдди щщ-щастлливва с Ддджиммин. Ппожееелааввам тти всиичкко най-добро. Имаше ооще една тайннна, Мминна не ее моее детте аа на Джжимиин. Нне мме мисли менн аз щее съм добре. Много те обичам и никога няма да те забравя-каза Тае с последни сили и затвори очи.
Юна-Тае еее неееее, защщоо не си отивай и аз те обичам. Никога няма да те забравя
Юна целуна Тае по челото, много и беше тъжно за това  което се случи. Вместо да бъде до него тя беше при Джимин. Веднага извика Джимин и тръгнаха към болницата. Веднага след като пристигнаха Лекарите вкараха Тае в операционната.

След 2 часа лекарите излезнаха.
-Моите съболезнования......





Надявам се да Ви хареса новата глава. Много тъжна се получи. Много ми беше гадно като я писах. ❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫/𝐩. 𝐣/ [Завършена] Where stories live. Discover now