На сутринта:
Г. Т. Ю.
Събудих се към 9:00 часа все пак и днес бях на работа. След като се поразсъних малко събудих и Хана.
Юна-Добро утро
Хана-Добро да е. Защо ме събуди толкова рано?
Юна-Хайде стига си се оплаквала. Ставай да се оправяш да будим момчетата.
Хана-Добре, мамо.
Докато Хана се разсънваше тя отиде да си измие зъбите и да се гримира. След нея влезна Хана. Юна облече това:А Хана това:
След това двете слезнаха и видяха че момчетата все още спят. Почнаха да ги побутват и да ги карат да се събудят. След 10 минути всички се събудиха и имаха главоболие, заради алкохола.
ТАЕ-ГЛАВАТА МИИИИИ! БОЛИИИ.
Джимин-Тае ти алкохол не си ли пил.
Тае-Да пил съм ама не ме е боляло така.
Юна-Момчета млъкнете сега отивам да ви напрява супа и тръгвам за работа. През това време вървете се оправете.
БТС хванати под ръчички почнаха бавно да се придвижват към кухнята. Хана и Юна се заеха с супата. След 15 минути тя беше готова и момчета стояха на масата и чакаха да им я дадът. След като момичетата им сервираха, Юна прегърна всички и тръгна за работа.
Г. Т. Ю.
Хайде пак на работа. Дали беше добра идея да оставя Хана с тея седем перверзника, ми ако я изнасилят. А е какво се притеснявам да се оправя. След 15 минути пристигнах на ,,любимата'' ми работа. Облякох си униформата и започнах да работя. Днес пак имаше много хора.
Г. Т. Д.
Ох как ме боли главата. Добре, че Юна и Хана направиха супа. През цялото време когато Юна правеше супа я гледах. Не мога да спра да я гледам толкова е красива. Добре стига съм си мислил за тези неща. Утре Юна има рожден ден. Трябва да измислим къде ще я водим и какво ще и купим.
Джимин-Хора, утре Юна има рожден ден. Какво ще правим.
Хана-Искате ли да направим парти?
Тае-Става, но да не разбира какво ще правим ще се преструваме, че сме забравили че има рожден ден.
Джимин-Да. Хайде да ходим да и купуваме подарък.
БТС-Хайде.
Всички се качиха в буса на БТС и тръгнаха към мола.
Разбира се Тае тръгна към магазина на Gucci. Джимин към магазина на Chanel. А Хана остана сама. Тя се запъти към магазина за гримове. Тае и избра една тениска. Джимин колан. Хана гримове на Dior. Шуга и избра една възглавница. Куки и взе парфюм. Хоби и взе обувки от Balenciaga. РМ и взе обувки на Nike. А Джин и взе неща за готвене защото знае, че Юна обича да готви. След всичкото пазаруване те се прибраха и седнаха уморени от пазаруването.
Г. Т. Ю.
Най-накрая всички клиенти си тръгнаха. Сега си обличам дрехите и се прибирам. Искам просто да легна и да заспя, но имам да пиша и да се къпя.
Разказвач
Юна заключени кафенето и се запъти към дома си. След 20 минути вече беше там. Отвори вратата и видя Джимин излегнал се на дивана. Юна отиде в стаята си седна да си научи и след 1 час беше готова. След това влезна да се изкъпе. Докато се къпеше се сети, че утре има рожден ден. Но тя не обичаше да го празнува защото точно на тази дата майка и баща и починаха. Почнаха да се стичат малки сълзи от очите и. Тя се усети и продължи с къпането. След 20 минути вече беше готова. Облече тази пижама:След това слезна да вечеря. Все още Джимин си седеше и си гледаше телевизия.
Юна-Джимин отиди да направиш вечеря, защото аз съм уморена.
Джимин-Върви и сама си направи нещо, не съм ти личен готвач. Има рамен в хладилника.
Юна-Горкото момиче, което ще ти стане гадже. Голям си мързел.
Джимин-Горкото момче, което ще ти стане гадже. Ще трябва да те слуша денонощно.
Юна-Така ли бе мързел?
След като Юна каза това, се хвърли на Джимин и почна да го шамаросва. Той от своя Стара почна да я гъделичка. След 10 минути игра те спряха.
Джимин-Айде върви да ядеш.
Юна-Добре отивам. Ела ми прави компания.
Джимин-Добре идвам.
Те тръгнаха към кухнята. Юна си стопли храната и седна да яде. С Джимин почнаха да си говорят. Джимин-Разбрах едно нещо
Юна-Какво?
Джимин-Шуга харесва Хана.
Юна-Верна ли? Хана също харесва Шуга. Трябва да ги съберем.
Джимин-Съгласен.
Юна си изяде храната и с Джимин седнах да гледат филм. Джимин избра да е страшен и по време на филма Юна само го прегръщаше и се криеше зад него. Джимин знаеше, че Юна не харесва такъв тип филми и нарочно избра такъв, за да го прегръща. По едно време Юна заспа. След като Джимин видя това я пренесе в нейната стая и той си легна.....Надявам се да Ви хареса. Не е нищо особено и интересно но засега така❤️❤️❤️❤️❤️