7.

332 16 1
                                    

Г. Т. Ю.
Събудих се както винаги от алармата ми. Добре че днес е петък. Станах отидох в банята и се пооправих за да не прилича все едно съм паднала от Марс. Така де облякох това:

След като се оправих слезах долу и видях Джимин пак да си ровичка в телефона

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След като се оправих слезах долу и видях Джимин пак да си ровичка в телефона. Тръгнахме. Докато вървяхме не си говорехме, беше неловко заради случката от вчера. След 10 минути вече бяхме пред училище и видях Чарли отидох при него и го целуна. Хванах е се за ръката и влезнахме в класната стая. Часа почна. Щяха да ни изпитват.
Госпожата-Днес ще изпитвам. Да излезе Юна.
Юна-Оф защо аз? - каза си тя под носа.
Госпожата-Каза ли нещо?
Юна-Не не.
Тя излезе на дъската и почнаха да я изпитват. След 10 минути Юна бе готова и беше изкарала 6. Юна е умна и е добра по почти всички предмети. Така деня мина нормално. Преди Юна да си тръгне Чарли я дръпна.
Чарли-Мила искаш ли да излезем?
Юна-Да става. Но може ли да сме у нас. Не ми се излиза на вън.
Чарли-Добре става. Хайде да вървим.
Юна-Хайде.
Те тръгнаха. След като влезнаха в къщата и се качих в стаята на Юна. Те седнах на дивана и решиха че ще гледат филм.
Чарли-Какъв филм ще гледаме?
Юна-Незнам. Може нянанъв романтичен.
Чарли-Става.
Юна-Отивам да взема пуканки.
Чарли-Хайде върви аз ще избера филма.
Юна влезна долу и взе една купа с пуканки и се качи при гаджето си. Чарли вече беше избрал филм. Тя седна и Чарли включи филма. След 2 часа гледане филма свърши. Чарли стана и се навеси над Юна. Почна да я целува.
Чарли-Юна хайде да ми помогнеш един проблем.
Юна-Не благодаря.
Чарли-не ме интересува.
Чарли я хвана. Юна от своя страна почна да вика. Докато викаше Джимин я чу и веднага се затича към стаята и. Видя че вратата е заключена и почна да чука и да бие по нея но без отговор. Най-накрая се ядоса и счупи вратата. Видя че Чарли се е надвесил на Юна без тениска и почва да съблича Юна. Джимин веднага му се нахвърли. Почна да бие Чарли след това го изгони от къщата и отиде при Юна. Тя ревеше. Джими отиде до нея и я прегърна. Завия с едно одеяло и легнаха на леглото и. Юна се згуши в Джимин.
Джимин-Юна какво се случи?
Юна-Гледахме филм с Чарли и след като свърши Чарли ми се нахвърли и каза че трябва да му оправям някакъв проблем. Аз му казах че няма да му оправям нищо а той ме хвана и ми запиши устата, почна да ме съблича и тогава то влезе. И Чими много ти благодаря че ме спаси. Ако ти не беше дошъл сигурно щеше да ме изнасили. Благодаря ти.
Джимин-Няма защо. Знаеш че винаги ще се грижа за теб.
Джимин целуна Юна по главата и те заспаха......






Надявам се да Ви хареса новата глава. ❤️❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫/𝐩. 𝐣/ [Завършена] Where stories live. Discover now