След Юна чу това, неможа да повярва, изведнъж загуби равновесие и припадна. Всички се струпаха около нея. Лекарите я отведоха в една от стоите. Заеха се да я преглеждат, премериха и пулса, взеха и кръв. След като я прегледаха я оставиха да си почива.
Г. Т. Д.
Незнам какво и стана на Юна, но много се притеснявам. Докато прегледаха Юна аз оставих Мина при един мой приятел, защото не исках да я влача по болници. Все още не съм на себе си заради, случея с Тае. Останах без най-добър приятел въпреки, че направи всичко това, пак много го ценя и обичам. Винаги ме изслушване, докато аз винаги го игнорирах и никога не го изслушвах. Затова много съжалявам, може би ако бях по-добър приятел може би нямаше да се развият така нещата..........Доктора излезна и Джимин веднага отиде при него.
Джимин-Докторе как е Юна?
Доктор-За сега състоянието и е много добре. Ще я изпишем утре. Може да я видите.
Джимин-Благодаря ви докторе.
Джимин веднага се запъти към стаята на Юна. Влезна и видя, че е заспала. Реши, че няма да я буди, затова просто отиде, целуна я и тръгна.Джимин отиде да вземе Мина от приятеля му. Двамата се прибраха и седна ха да се на вечерят. За Джимин това беше ново. Беше му трудно да се грижи за Мина, преоблече я и я сложи да спи.
Джимин слезнах отново на долния етаж и седна да гледа някакъв филм. По едно време телефона му звънна.
Непознат-Ало, Парк Джимин?
Джимин-Да, кой си ти?
Непознат-Не мога да ти кажа, но мисля че това което ще чуеш ще се заинтересуваш.
Джимин-Какво искаш?
Непознат-Твоята скъпа Юна, къде ли е?
Джимин-Кой си те бе? Какво искаш от Юна?
Непознат-Тихо, ако не искаш да умре. Твоята скъпа Юна е при нас, и ако не искаш да се сбогува с нея ще трябва да слушаш какво ще ти казвам.
Джимин-Какво искате?
Непознат-Има сума която трябва да изплатиш за да си я върнеш.
Джимин-Абе кви сте вие не ви вярвам.
Непознат-Сега ще видиш, че не лъжем. ЮНА, ГОВОРИ ИНАЧЕ.....
Юна-Джимин не им се връзва те лъжат, не давай никакви пари на никой добре...... - непознатия и удря шамар.
Джимин-ЮНА
Непознат-Сега вярваш ли ми?
Джимин-ОСТАВИ ЮНА НА МИРА? ЩЕ ТЕ УБИЯ.
Непознат-Казах ти при какви условия ще я оставя. Парите!
Джимин-Колко искаш и кога?
Непознат-Утре искам да ми дадеш, 100 000 000 вона.
Джимин-Добре, ще ти ги дам, но само да си направил нещо на Юна ще страдаш.....Джимин затвори телефона и го хвърли на страна. Седна на дивана и почна да мисли.......
Надявам се да Ви хареса новата глава, знам че не е една от най-хубавите. ❤️❤️❤️