Г. Т. Ю.
Събудих се и веднага написах на Хана че искам да се видим. Разбрахме се към 11:00 да се видим в близкия парк. След това станах от леглото и отидох да се оправя в банята. Взех си един бърз душ. След това си оправих косата и облякох това:Слезах долу да закуся и слава богу Джимин го нямаше. В момента не исках да го виждам. Не знаех какво изпитвам към него. Така направих си зърнена закуска и седнах да ям. По едно време се чу отваряне на врата. Това беше Джимин. Аз веднага спрях да ям и го под минах като пътен знак. Излезна от къщата и се запътих към парка. Там ме чакаше Хана. Седнахме на една от пейките.
Хана-Какво става какво беше толкова важно?
Юна-Вчера ми си случи нещо което не очаквах. Джимин ме целуна.
Хана-Сериозно ли? Как стана това разказвай.
Юна-Еми тъкмо да си влезна в стаята и аз идиота се спънах и Джимин ме хвана. След това се приближаване към мен и ме целуна.
Хана-И сега какво?
Юна-Не искам да го виждам. Чувствам се неодобно и го избягвам.
Хана-Харесваш ли го?
Юна-Все още не знам. За това докато осъзнаят чувствата си няма да си говоря с него. Как е при теб и Шуга?
Хана-Супер. Много е мил и грижовен.
Юна-Хайде да се по разходим малко.
Хана-Хайде.
Те тръгнаха да се поразходят. Взеха си по един сладолед и си говореха. След 2-3 часа вече трябваше да се прибират. Сбогува ха се и се прибраха по домовете си. Юна отключи врата влезна и видя как Джимин се натиска с някакво момиче. Просто ги под мина. В очите и се образуваха сълзи. Тя се заключи в стаята си и почна да плачи. На вратата и се почука. Тя не отговори. Не искаше да вижда Джимин.
Джимин-Юна отвори ми. Ще ти обясня.
Юна-Няма кво да ми обясняваш. Върви си. Върви са обяснява на гаджето си. Аз съм никой не ми дължиш обяснение.
Джимин-Невъзможна си.
Юна-След като се на говори може ли да се махаш ЧАО.
Юна се успокои и почна да си пише домашните. След 2 часа беше готова. Реше да си остане в стаята. Пусна си силно музика и почна да си танцува. Само музиката я успокояваше. След като изслуша всичките си любими песни Реше да влезна да се изкъпе. Изкъпа се, легна си и заспа.
Г. Т. Д.
Незнам какво и става на Юна. Нищо не съм направил. Цял ден ме избягва и не иска да говори с мен. Не знам защо извиках това момиче. Можеби трябва да забравя за Юна тя няма да ме хареса. Но Тае ми каза да не се предавам. Така или иначе вече излизам с Селин. Хайде да си лягам че утре съм на училище.......Незнам какво написах сега. Такива глупости никога не съм писала. Но както и да е. Дано да ви хареса❤️❤️❤️❤️