Г. Т. Ю.
Събудих се от алармата ми все пак днес съм на училище. Добре, че завършваме след 2 месеца. Вече не мога да издържа. Както и да е. Станах отидох в банята и се пооправих. След това си избрах това:След това слезнах долу и видях, че и Джимин се е събудил и ме чака. Тръгнахме и след 10 минути вече бяхме в училище. Седнахме си по местата и почна часа.
Госпожата-Добре ученици. Запознайте се с новия ученик.
Ученика?? - Здравейте, приятно ми е да се запознаем аз се казвам Чарли и съм от Америка.
Госпожата-Благодаря ти. Добре Чарли седни....... До Юна.
Разказвач.
Чарли седна до Юна и те почнаха да си при казват. През целия час се смяха и се забавляваха. Откриха, че имат много общо по между си. Джимин стоеше и просто ги гледаше. Не му харесваше, че Юна се забавлява с Чарли. Но нямаше какво да направи. Така мина целия ден.Г. Т. Ч.
Много ми хареса с Юна. Мисля да я поканя да излезем. Да ще я поканя каквото ще да става. Отидох и я питах.......... тя прие. Много съм радостен. Така разбрахме се да излезем към 15:00. Сега имам 2 часа да се оправя. Не знам защо но много харесвам Юна. Мисля, че е любов от пръв поглед. Така стига съм дрънкал да се оправям, че да не се изложа. Отидох у нас и веднага влезнах да се изкъпя. Измих си зъбите и си оправих косата. Облякох това:Изкъпах се в парфюм. И видях, че е 14:20. Реших да седна малко защото е много рано да излизам пуснах си филмче и зачаках.
Г. Т. Ю.
Цял ден Джимин гледаше към Чарли със супер лош поглед трябва да се разбера с него. Но както и да е. Важното е че ще излизам с Чарли. Сега трябва да вървя да се оправям. Влезнах в стаята си и се изкъпах, оправих си косата и облякох това:
Слезнах долу и видях, че Джимин се излегнал и гледа филм.
Джимин- За къде си се нагласила?
Юна-Ще излизам с Чарли.
Джимин-С тоя?
Юна-Да проблем.
Джимин-И то голям.
Юна-Оф както и да тръгвам че ще закъснея.
Юна не остави на Джимин да каже излезна и тръшна вратата. Джимин се беше растроил реши да повика Тае и да му каже какво му е. Звънна на Тае и той след 10 минути беше пред къщата. Влезна и се настани до Джимин.
Тае-Какво става защо си тъжен.
Джимин-Нали знаеш че харесвам Юна.
Тае-Да разбира се и какво за нея.
Джимин-Сега е на среща с новия.
Тае-Чарли?
Джимин-Да от къде му знаеш името?
Тае-Чими той е много як човек. Мил е и е добър.
Джимин-А бе ти на моя страна ли си и на тоя?
Тае-На твоя просто ти казвам, че няма от какво да се притесняваш.
Джимин-Оф не мога. Искам Юна. Ама знам че тя не испитва същото което аз изпитвам към нея. И си мисля че ако и призная чувствата ми ще я загубя.
Тае-Мисля че трябва да и признаеш чувствата си. Пък ще видим какво ще се случи. Не знаеш как ще реагира.
Джимин-Добре. Благодаря.
Тае-Няма защо нали си ми приятелче.
С Тае си по говориха още малко и Тае си тръгна. Джимин се качи в стаята си и си легна почна пак да си мисли за Юна. По едно време е заспал.
Г. Т. Ю.
Не мога да разбера какво му има на Джимин. Когато ме види с някое друго момче почва да се държи грубо с мен. Станал е отвратителен. Стига съм мислила за него сега ще се видя с Чарли. Не знам, но много го харесах. След 10 минути пристигнах в парка. Видях го да седи на една пейка. Отидох при него и го прегърнах. Той се осъзна и стана.
Юна-Къде се беше загледал?
Чарли-Никъде. Сега къде искаш да ходим.
Юна-Искам сладолед.
Чарли-Като малко дете си. - каза това и я стисна за носа.
Юна-Хайде де.
Чарли-Добре хайде.
Те тръгнаха и си говореха. Взеха си по един сладолед и седнаха на една пейка. Там пак си говореха. Направиха си няколко снимки и се веселиха. Вече беше 20:00. Но те все още не се бяха прибрали. Седнах на една пейка до езерото. Тогава Чарли се обърна към Юна.
Чарли-Искам да ти кажа нещо.
Юна-Кажи. Какво има?
Чарли-Ами....... Аз те харесвам. Всъщност не. Съжелявам мисля че избързах все пак се познаваме от днес.
Юна-Спокойно Чарли. И аз мисля че те харесвам.
Чарли-Какво ти сериозна ли си?
Юна-Да. Харесвам те.
Тогава Чарли стана и прегърна Юна. След като се отделиха от прегръдката застанаха един срещу друг. Лицата им бяха на сантиметри. Тогава Чарли целуна Юна. Юна му отвърна. След като се отделиха от целувката решиха да си ходят. Чарли я изпрати до дома и целунаха се и Юна влезна.
Г. Т. Ю.
Немога да повярвам какво се случи днес. Вече си имам гадже. И той е Чарли. Не знам как му казах, че го харесвам. Сега Джимин сигурно ще от качи. Но стига съм мислила да си лягам все пак утре съм на училище......Надявам се да Ви харесва до сега историята. Старая се да я правя интересна но не ми се получава много. Според вас как ще реагира Джимин❤️❤️❤️