Г. Т. Д.
Събудих се и видях че Юна все още спи. Не исках да я будя затова останах в леглото и просто я гледах. Гледах красивото и лице, сладките и устни които исках да опитам. По едно време тя се разбуди.
Джимин-Добро утро!
Юна-Добро утро. Колко е часа.
Джимин-11и 30.
Юна-Майко мила. Закъснявам за работа. Какво ще правя шефа ще ме накаже.
Джимин-Днес няма да ходиш на работа. Нито никой друг ден. Напускаш.
Юна-И кой го казва. Джимин много добре знаеш че ме е срам че майка ти баща ти плащат всичко. Искам и аз да имам някакви пари.
Джимин-Добре спри малко. Искам да ти кажа нещо. Майка ми и баща ми никога повече няма да се върна. На баща ми са му предложили работа в Испания и там ще живеят. Казаха че ще ни пращат пари всеки месец. И няма да е никак малка сума. Успокой се няма да ходиш никъде. Днес сме само двамата.
Юна-И по-добре че няма да се върнат.
Джимин-Защо?
Юна-Винаги съм усещала напрежението между нас. Баща ти никога не ме е харесвал.
Джимин-Юна истината е че аз карах майка ми и баща ми да те задържим иначе щяха да те изхвърлят на улицата. Тях ги интересуват само парите. Но както и да е няма да разваля хубавия ден.
Юна-Айде да се оправяме и да ходим към кафенето да напусна.
Джимин-Айде.
Джимин тръгна към неговата стая. Отиде в банята и се изкъпа облече се и слезна долу да чака Юна.
Г. Т. Ю.
Най-накрая ще напусна. Сега да се оправям да не карам Джимин да чака.
Тя влезна в банята и се пооправи. Облече това:Слезна долу и видя че Джимин пак си рови в телефона. Юна му извика да стават и те тръгнаха.
След 10 минути те вече бяха в кафенето. Юна отиде в офиса на шефа си.
Юна-Здравейте господине.
Господина-Защо не си на работа?
Юна-Аз исках да ви кажа че напускам.
Господина-Добре събирайки нещата и се махай.
Юна-Приятен Ден.
Юна излезе по най-бързия начин, събра си нещата и с Джимин тръгнаха към близкия парк. Те се разхожда ха цял ден. Смяха се и се весели ха. Дойде време да се прибират. След като вече бяха в дома си си направиха вечеря и седнах да вечерят. След вечерята си пуснаха един филм. Вече беше станало 1 часа и вешеха че трябва да си лягат. Те се качиха но по внимание Юна се спъна а Джимин я хвана. Юна и Джимин си срещнаха погледите. Джимин скасяваше разстоянието. И така се целунаха. Юна му отвърна. От дръпнаха се по недостик на въздух. Юна избяга в стаята си а Джимин се подсмихна. И двамата си легнаха но си мислеха за случката по рано.
Г. Т. Ю.
Немога да повярвам какво се случи преди малко. Това беше най-хубавата целувка в живота ми. Дали не харесвам Джимин. Но защо го направи. Оф не знам трябва да се съветвам с Хана утре ще я попитам дали иска да излезем сега да заспивам......Надявам се да Ви хареса новата глава. ❤️❤️❤️❤️