15.

259 18 1
                                    

Юна излезе от стаята много разстроена. Може би не трябваше да му казва така за Тае и Мина. Тае и Мина също излезнаха. Тае беше много тъжен, защото знаеше, че предава приятеля си.
Тае-Юна, не се разтройвай. Когато го изпишат ще си поговорим с него. Ще се разберем.
Юна-Тае, той ме изгони. Няма да иска да си говорим, нарани го.
Тае-Хайде да се прибираме мисля, че ти дойде в повече случилото се.
Юна, Тае и Мина си тръгнаха от болницата.

При Джимин ситуацията не беше различна. Той беше целия в сълзи. Беше му тъжно за Юна и за това, че Тае го е предал. В този момент се затвори очите и си спомни всички моменти с Юна. Спомни си за Тае и тава, че те бяха приятели от много малки и, че Тае никога не го е предавал, до сега. В никакъв случай не искаше да наранява никого физически или психически. Мисляше си, че грешката е в него.

Така след седмица го и писаха и той бе свободен да се прибере. Мисълта, че ще се прибере в празна къща го убиваше. През тази седмица си мислеше само за Юна. Не му излизаше от главата.

Прибра се в къщата си и видя, че е украсена. В следващия момент Юна, Тае, Yeontan и Мина. Той се стрес а в първия момент, но след това се усмихна.

Всички отидоха при него и го прегърнала. Юна беше приготвила вкусни ястия и всички седнах да се нахранят. Разказваха си, смееха се. Юна и Тае му разказаха какво се е случило през тази една година. Все едно нищо не се беше случило.

Вече ставаше късно и се наложи Юна, Тае, Мина и Yeontan да си тръгват. Джимин поиска да си по играе малко с Мина. Взе я и остана без думи. Мина много приличаше на Джимин. Имаше същите очи, усмивка беше като копие на Джимин.

След като всички си тръгнаха. Джимин се зае с почистването. След като беше готов реши да си ляга, беше много изморен, но и щастлив. Облече си нещо одобно и си легна. Пак почна да си мисли за Юна. Не го хващаш сън. Все още не можеше да си обясни това което какво му се беше случило. Сети се за деня в който го бутнаха. Сега въпроса му беше-Кой го е бутнал?


Надявам се да Ви хареса новата глава. Постарах се. ❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫/𝐩. 𝐣/ [Завършена] Where stories live. Discover now