2

1.2K 114 30
                                    

Author Pov

Beomgyu dan kawan2nya masuk ke bilik pengetua.

"TOK,TOK"
Beomgyu mengetuk pintu bilik pengetua dan kemudian mereka masuk ke dalam.

Mereka berlima berdiri di depan meja pengetua.

"Kenapa kamu buli Minhee lagi?"
Tanya pengetua.

"Hoi!Cikgu tanya ni!Jawab lah!"
Kata Pengetua.

"Sebab kitaorg benci budak yang lemah!Buat sakit mata jer!"
Kata Taehyun.

"Betul tu!Btw kitaorg tak kisah kalau pengetua nak denda kitaorg teruk2 sekali pun."
Kata Yeonjun.

"Lepas habis sekolah ni pengetua nak kamu pergi kelas tahanan."Kata pengetua.

Mereka berlima keluar dari bilik pengetua dan balik ke dalam kelas.

Soobin kembali ke tempat duduknya.

"Soobin-ah...Awak pergi mana tadi?"
Tanya Y/n.

"Perlu ke kau tahu?"
Kata Soobin.

Y/n memberanikan diri dan menjawab soalan Soobin.
"Memang saya tak perlu tahu pun..Tapi saya teringin nak tahu!"
Kata Y/n.

"Betul ni?"
Tanya Soobin lagi.
Y/n hanya mengangguk.

"Kau nampak budak lelaki rambut putih tu?"Tanya Soobin sambil menunjuk ke arah budak lelaki yang berada didalam kelas mereka.

Y/n mengangguk.
"Budak tu nama dia Kang Minhee. Tadi aku dengan kawan aku yang lain pergi cari pasal dengan dia."

"Kenapa awak buat macam tu?"
Tanya Y/n.

"Sebab Kang Minhee tu budak miskin dan dia tu lemah.Seronok dapat buli orang yang lemah ni.Actually kitaorg tak suka budak yang lemah,So kitaorg buli lah dia.Kau kena rahsiakan benda ni,Kalau kau nak selamat."
Kata Soobin.

Y/n mengangguk laju.

"Aku suka kau sebab kau ni jenis yang berani.Bukan suka sebagai yeochin aku!Sebagai kawan okay!"Kata Soobin.

"Oh..Ok"Jawab Y/n.

______________________________________

At 13:00 p.m.
Selepas tamat sesi persekolahan, Beomgyu dan kawan2nya menuju ke kelas tahanan.

Mereka semua masuk dan duduk di tempat yang mereka nak..Means meja yang diorang nak laa..
Cikgu Si Hyuk iaitu guru disiplin sudah ada di dalam kelas.

"Saya nak awak semua pergi bersih kan kawasan sekolah.Saya akan pantau awak semua buat kerja.Okay boleh beredar sekarang."Kata Cikgu Si Hyuk.

Meraka semua membersihkan kawasan sekolah~Selepas 2 jam berlalu akhirnya mereka semua selesai bersihkan kawasan sekolah.

Mereka pulang menaiki kereta milik Heuningkai.

Di dalam kereta~Otw balik rumah~

"Ish!Ni semua Minhee punya pasal!Habis baju aku ni dibasahi dengan peluh!Eerghh..Busuk.."Kata Soobin.

"Hah mengaku pun diri kau tu busuk!
SOOBIN BUSUK!"Ejek Heuningkai.

"Eh sorry sikit eh!Hari ni je aku busuk!Hari lain aku wangi sewangi wangi bunga ros lagi wangi aku"Kata Soobin.

Ahli2 lain dah mula gelak dah.
Selepas menghantar member2nya balik,Heuningkai pun pulang ke rumahnya.

______________________________________

ɴᴇᴡ ʀᴜʟᴇꜱ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ ✓Where stories live. Discover now