Soobin Pov
Aku masuk ke dalam hutan membawa mayat seorang perempuan yang aku pernah cintai..dan dia dibunuh oleh aku sendiri.
Aku mencari tempat yang sesuai untuk menanam mayat Suzy.Setelah menjumpai tempat yang sesuai,aku meletakkan mayat Suzy ke tanah.
Aku mencari kayu untuk menggali lubang.Selepas beberapa minit,aku menjumpai kayu yang aku inginkan.
Tanpa membuang masa,aku terus menggali sedalam yang boleh.Ia mengambil masa selama 20 minit untuk aku gali.
Aku meletakkan mayat itu di dalam lubang dan menimbusnya.
Semasa menanam..Aku teringat sesuatu..Ia tiba-tiba muncul dalam kepala aku..Flashback
"Oppa,Terima Kasih sebab bawa Suzy makan hari ni.Suzy hargai sangat-sangat."
"Hehe,mestilah..Hari ni kan hari ulang tahun kita punya relationship.Mestilah oppa nak buat something special."
"Hehe..Cakap pasal Special ni kan..Suzy nak bawa oppa pergi satu tempat ni!Special tau!Oppa dengan Suzy jer boleh tahu tentang tempat ni!"
"Haha,Iya lah."
....
Di Bukit XXX,
"Suzy,nak bawa oppa pergi mana ni?Ni dah lewat..Tak elok anak dara balik rumah lewat ni.."
"Alaa Oppa ikut aja laa"
...
"Hah!Ini ia tempatnya!Cantik kan?"
"Uwahh..Cantiklah!Macam mana Suzy tahu tentang tempat ni?"
"Adalah!Rahsia!"
"Hah jom!Suzy bawa Oppa masuk!"
Suzy menarik tangan Soobin supaya mengikutnya masuk ke dalam hutan.
Selepas beberapa minit,mereka tiba di tepi gaung."Suzy..Suzy nak bunuh diri ke?Janganlaa buat macam ni.."
Kata Soobin sebaik sahaja melihat gaung di hadapannya."Ish!Oppa ni!Takkan Suzy nak bunuh diri!Kalau Suzy mati siapa nak jaga oppa?"
"Habis tu?Suzy buat apa pergi sini?"
"Ni hah"
Suzy menunjukkan Soobin permandangan bandar dari bukit tersebut."Cantiklaa..Dapat tengok satu bandar dari sini.."
"Oppa,Kita tanam kapsul nak tak?"
"Boleh jer.Nak tanam apa?"
"Tanam ni"
"Tapi..Suzy..Oppa sayang lah benda ni..""Suzy pun..Tak apa..Nanti kita beli yang lain..Oppa tolong gali."
Soobin pun menggali lubang untuk mereka meletakkan kapsul.
Suzy memasukkan Keychain tersebut di dalam kotak dan kemudian memasukkan ia di dalam lubang.
YOU ARE READING
ɴᴇᴡ ʀᴜʟᴇꜱ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ ✓
Fanfiction𝑛𝑒𝑤 𝑟𝑢𝑙𝑒𝑠 𝑛𝑖 𝑢𝑟𝑚 , 𝑐𝑎𝑚𝑛𝑒 𝑒ℎ 𝑛𝑎𝑘 𝑑𝑒𝑠𝑐 ... ℎ𝑎ℎ 𝑐𝑎𝑚𝑛𝑖 𝑜𝑡5 𝑏𝑎𝑑𝑏𝑜𝑦 𝑘𝑎𝑡 𝑠𝑒𝑘𝑜𝑙𝑎ℎ , 𝑏𝑢𝑙𝑖 𝑦/𝑛 . 𝐺𝑦𝑢 𝑝𝑢𝑙𝑎𝑘 𝑡𝑒𝑟𝑠𝑢𝑘𝑎 𝑦/𝑛 . 𝑊𝑎𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 ! 𝐶𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎 𝑛𝑖 𝑎𝑑𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑢𝑛𝑢ℎ 𝑔𝑖...