Beomgyu Pov
Aku tiba di bukit tu..Aku berjalan masuk ke dalam hutan.Tiba - tiba aku dengar bunyi..
Aku dapat rasakan ada orang lain juga dekat sini..
Aku teruskan perjalanan sehingga aku rasa aku dah masuk ke tengah hutan.
Aku buka beg plastik dan keluarkan mayat tu.
Aku tuang minyak,ambil lighter dan bakar mayat tu.
Aku duduk kejap dekat situ..
Dan sekali lagi aku dengar bunyi..
Aku tengok sekeliling dan nampak dia,macam kenal..
Oh yes...That is Soobin..
"Choi Soobin ! "
Dia pandang aku..dan datang ke arah aku..
"Beomgyu?Kau buat apa dekat sini?"
"Tu..Tak nampak aku buat apa?"
Soobin duduk di sebelah aku.
"Jap..aku bau darah..Beomgyu..Kau bakar mayat siapa?!"
"Ayah aku.."
"What happen?"
"Aku tak nak cerita..kau pula kenapa dekat sini?"
"Aku..cari mayat Suzy..Tapi tak jumpa lagi.."
...
"Kau patutnya cari waktu pagi..mana nak nampak kalau waktu malam..Lagi satu Yeonjun tak tolong kau ke?"
"Dia kata dia tak nak join aku cari malam ni..Dia kata waktu pagi jer..."
"Memang patut lah dia tak join..Sekarang dah tengah malam kot!"
Jadi Soobin meneman aku sehingga mayat itu menjadi abu.
Eh cam tak logik je😂
Esoknya,di sekolah.
Aku datang ke sekolah seperti biasa..Aku berjalan sehingga aku masuk ke dalam kelas.
Aku pandang Y/n..Aku perasan yang dia mengelak..Aku terus duduk tempat aku..
Aku tahu dia marah dan pada masa yang sama takut..Iya lah..Semalam kan aku asarem dia..Teruk dia kena..
Kau tengok apa?Bukan salah aku lah!Aku mabuk lah waktu tu..Aku tak boleh control diri aku..Why aku mabuk?mana aku dapat arak?what happen?
Macam ni cerita dia...
Flashback
Aku turun ke tingkat bawah..Aku lihat ayah sedang pukul mak..Dan aku tahu dia..Mabuk
Aku meluru ke arah mereka berdua.
"Ayah..Berhenti..Jangan pukul mak lagi.."
Aku menahan tangan ayah..Yes..Dia tolak aku..
"Aku dah cakap kan!Kau jangan masuk campur hal aku!"Ayah memegang botol arak dan baling pada mak..
Aku lihat ada serpihan kaca atas lantai..Aku segera ambil dan tikam belakang ayah..Dia pun jatuh..
Aku lihat tangan aku yang penuh darah..Aku tak mampu fikir apa-apa masa tu..Yang aku tahu aku kena selamatkan mak..
Mak terkejut melihat tindakan aku tadi..Aku cuma buat benda yang betul jer..
Aku keluar dari rumah..Perasaan aku bercampur-campur...Sedih,kecewa,
marah,gembira..Aku sedar air mata aku jatuh..Aku berjalan tak tentu arah,tiba-tiba aku sampai dekat kedai tepi jalan..Aku masuk ke dalam..Ramai orang yang minum arak di sana..
Biasanya kalau orang yang mabuk..Bila dia sedar,dia akan lupa kan?Aku nak lupakkan perkara yang jadi hari ni..jadi aku minum beberapa botol..Dan bila aku balik rumah..Benda itu jadi...
*Part 17
End Flashback
Waktu rehat..
Aku nampak Y/n pergi library..Jadi aku ambil keputusan untuk ikut dia..
Dalam library,
Waktu rehat tak ramai orang dekat sini..Aku nampak Y/n tengah cari buku.
Aku pun datang dekat dia..
"Kau okay?"Dia memusing..Bila dia tahu tu aku..Dia terus nak lari,tapi aku sempat tahan dia..
"Awak nak apa?...Jangan lah kacau saya.."Kata y/n..Dia seperti hendak menangis..
"Aku nak kau..Aku dah bagitahu kau kan yang aku suka kau.."
"Tapi saya tak suka awak.."
"Kau tak ada pilihan..Nanti kalau kau mengandung anak tu anak aku jugak..Kau redha je laa..Terima je aku..Aku bukannya teruk sangat pun"
Betul kan readers?"Awa-"
Belum sempat Y/n nak bercakap,aku dah serang dia dulu.
Aku kiss bibir dia..Dia cuba melepaskan diri..Tapi tak boleh sebab aku dah lock dia dekat rak buku.
Selepas beberapa minit,aku berhenti.Aku pandang muka dia..
"Kalau kau jerit..Aku akan buat lagi teruk.."
Dia mengangguk laju.
Aku kiss dia balik,dari bibir aku turun ke dagu dan kemudian leher.
Kringggg
Loceng berbunyi,tandanya rehat sudah pun tamat.Aku pun berhenti..
Aku tinggalkan Y/n yang sedang menangis..
Aku kembali ke kelas..
"Yah,Choi Beomgyu..Kita kena bincang ni.."Kata Yeonjun.
Yeonjun,Soobin,Hyuka dan Taehyun sedang berkumpul bersama-sama.
End part 18 😬
So what do you think😂😂
Is this the same gyu? 😏
Thanks to bighit cuz promote txt kat banyak show huhu❤️❤️❤️
Malam ni kul 11 wuiiiiiii!
Puma escape from the zoo mv😭💖
I can't wait to see the mv😣
Dark concept 😮
YOU ARE READING
ɴᴇᴡ ʀᴜʟᴇꜱ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ ✓
Fanfiction𝑛𝑒𝑤 𝑟𝑢𝑙𝑒𝑠 𝑛𝑖 𝑢𝑟𝑚 , 𝑐𝑎𝑚𝑛𝑒 𝑒ℎ 𝑛𝑎𝑘 𝑑𝑒𝑠𝑐 ... ℎ𝑎ℎ 𝑐𝑎𝑚𝑛𝑖 𝑜𝑡5 𝑏𝑎𝑑𝑏𝑜𝑦 𝑘𝑎𝑡 𝑠𝑒𝑘𝑜𝑙𝑎ℎ , 𝑏𝑢𝑙𝑖 𝑦/𝑛 . 𝐺𝑦𝑢 𝑝𝑢𝑙𝑎𝑘 𝑡𝑒𝑟𝑠𝑢𝑘𝑎 𝑦/𝑛 . 𝑊𝑎𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 ! 𝐶𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎 𝑛𝑖 𝑎𝑑𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑢𝑛𝑢ℎ 𝑔𝑖...