TIBE RAJIN LAK NAK UPDATE😅
*Warning!Part ni akan jadi tah pape.."Yeonjun,kita nak pergi mana ni?"
Soal Y/n."Kejar Soobin.Dia perlukan aku."
Kata Yeonjun sambil menarik tangan Y/n supaya berjalan dengan cepat."Kenapa dengan Soobin?"
Soal Y/n.Tiba-tiba Yeonjun berhenti di depan tangga.Kemudian dia duduk di tangga.Dia kemudiannya,menarik tangan aku supaya duduk di sebelahnya."Soobin..Ermm..Suzy tu ex girlfriend Soobin.Suzy tinggalkan Soobin,sebab dia suka orang lain.Soobin. masih sukakan Suzy..Tapi satu hari ni..Suzy datang balik dekat Soobin...
Malangnya Soobin tak terima Suzy..Dia masih tidak berpuas hati dengan apa yang berlaku.""Oh begitu..Kesian Soobin."
"Dah,jom pergi dekat Soobin"
Kata Yeonjun kemudian menarik tangan Y/n.Mereka berdua keluar dari sekolah dan terserempak dengan Beomgyu yang berada di hentian bas sekolah.
Yeonjun cepat-cepat melepaskan tangan Y/n.
"Yah!Yeonjun ppaliwa!Kita kena pergi dekat Soobin ni!"Kata Beomgyu.
"Y/n,kau balik lah.Aku pergi dengan Beomgyu.Bye."Kata Yeonjun kemudian meninggalkan Y/n.
"Kau nampak dia juga?"
Tanya Yeonjun pada Beomgyu."Ya,dia baru je lari depan aku tadi.Dah la jom..Jap..Soobin dekat mana eh?Jap aku try call dia.."Kata Beomgyu.
"Gyu,kau follow aku dari belakang,aku tahu Soobin nak pergi mana"
Beomgyu dan Yeonjun menunggang motorsikal mereka.
'Aku pasti dia ada dekat sana'
-Yeonjun**Pada masa yang sama
Soobin berhenti berlari kerana kepenatan.
Walaupun Suzy penat berlari,dia tetap mengikuti Soobin."Oppa..Tempat ni..Oppa ingat lagi.."
Kata Suzy yang air matanya mengalir sedikit."TAK!AKU TAK TAHU NI TEMPAT APA!AKU CUMA LARI DAN TIBA-TIBA SAMPAI SINI "Kata Soobin.
"..oppa.."
Suzy mendekati Soobin."PERGI!JANGAN KACAU AKU!"
Soobin kembali berlari masuk ke dalam hutan.Suzy pula terus mengejar Soobin.
Akhirnya mereka berdua tiba di gaung.
"Oppa!Berhenti!"
Jerit Suzy kepada Soobin yang berada dekat dengan gaung."KAU JANGAN DEKAT!KALAU TAK,AKU TERJUN!"Kata Soobin memberi amaran pada Suzy yang ingin mendekatinya.
"Oppa..jangan buat macam ni..Bahayalah.."
"AKU LAGI SANGGUP MATI DARI HADAP MUKA KAU!"
*k Bin x yah dramatik sangat..( =_= * )
"Yah!Choi Soobin!Kau gila ke?!"
Sergah Yeonjun yang menuju ke arah Soobin."Tah,kau!Pabo!Pakai otak oi!Kau nak sangat mati er?!"Kata Beomgyu.
"Mianhae.."
Kata Soobin..Air matanya jatuh dengan deras..Dia kemudian menuju ke arah Suzy.."Oppa.."
Soobin kemudian, memeluk Suzy.
Suzy pula memeluknya semula."Oppa..Suzy minta maaf.."
"Tak..Oppa yang salah.."
"Jadi..kita berbaik ya?..Sarangh-"
Soobin mengelar leher Suzy menggunakan kaca yang dijumpainya.Darah Suzy keluar dengan banyak.
Ia juga terkena baju Soobin.Yeonjun sedikit terkejut dengan perbuatan Soobin sebentar tadi.
Beomgyu pula hanya tersengih melihat Soobin.
"Yah,Asal Soobin tu..?"
Tanya Yeonjun pada Beomgyu."Dia depress..Kau kan rapat dengan dia?Takkan itu pun kau tak tahu?..Kau tahu..Aku takkan dapat bentuk kumpulan ni tanpa orang macam dia,macam kau..Takkan kau tak ingat kau buat apa dulu?"
Kata Beomgyu."Itu lain..itu tak sengaja.."
Kata Yeonjun."Jadi ini pun tak sengaja,kau nampak kan emosi tengah terganggu sekarang..Dia kene belajar kawal diri dia.."Kata Beomgyu.
Yeonjun hanya berdiam diri.
Beomgyu kemudian menuju ke arah Soobin.
"Yah,Pergi tanam mayat dia.Pastu kau tukar baju kau.."Kata Beomgyu.
"Habis tu ni macam mana?"
Kata Soobin menunjukkan tanah yang di penuhi darah."Itu biar aku dengan Yeonjun selesaikan.Kau pergi buat kerja kau.Tanam sedalam mana kau boleh."
Kata Beomgyu.Soobin pun mengangkat mayat Suzy dan masuk ke dalam hutan.
*so how?part ni tidak dijangkakan
Betul tak?😂
Cerita ni ann patutnya full of sweet momment auu..Tapi tah knpe jdi cam ni..Biar laa kita campur!Baru nampak cam kdrama ann?
YOU ARE READING
ɴᴇᴡ ʀᴜʟᴇꜱ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ ✓
Fanfiction𝑛𝑒𝑤 𝑟𝑢𝑙𝑒𝑠 𝑛𝑖 𝑢𝑟𝑚 , 𝑐𝑎𝑚𝑛𝑒 𝑒ℎ 𝑛𝑎𝑘 𝑑𝑒𝑠𝑐 ... ℎ𝑎ℎ 𝑐𝑎𝑚𝑛𝑖 𝑜𝑡5 𝑏𝑎𝑑𝑏𝑜𝑦 𝑘𝑎𝑡 𝑠𝑒𝑘𝑜𝑙𝑎ℎ , 𝑏𝑢𝑙𝑖 𝑦/𝑛 . 𝐺𝑦𝑢 𝑝𝑢𝑙𝑎𝑘 𝑡𝑒𝑟𝑠𝑢𝑘𝑎 𝑦/𝑛 . 𝑊𝑎𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 ! 𝐶𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎 𝑛𝑖 𝑎𝑑𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑢𝑛𝑢ℎ 𝑔𝑖...