9

863 82 1
                                    

Y/n Pov

Aku menceritakan apa yang berlaku padaku..Aku ceritakan semuanya kepada Eun Woo.

"Saya faham niat awak baik...Tapi benda macam ni bahaya tau..Macam mana kalau dia cederakan awak?"Kata Eun Woo.

"Ya saya tahu benda ni bahaya..Tapi saya dah tak tahan tengok orang kena buli.."Kataku.

"Tak apa..Saya akan cuba lindungi awak jika saya mampu."Kata Eun Woo.

Awwwww!Eun Woo!Janganlah sweet sangat!Aku lemah bab-bab sweet2 ni!

"Terima kasih..."Kataku.

"Awak pergilah mandi lepastu tukar baju ya...Saya masuk kelas dulu ya."Kata Eun Woo,kemudian berlalu pergi.

Selepas selesai urusan di tandas,aku pun masuk ke dalam kelas.Mujurlah cikgu tak datang..Jadi tak kena tangkaplah aku..Huh..

Aku terus duduk di sebelah Soobin.
Soobin masih lagi tidak bercakap dengan aku.Ish!Tak ingin aku nak bercakap dengan dia tu!

"Kau pergi mana tadi?"Tanya Soobin secara tiba-tiba.

"Awak tak perlu tahu pun."Kataku.

"Humh!Mesti ponteng ni!Tak padan dengan budak baru ada hati nak ponteng kelas eh..Senakal-nakal aku ni pun tak pernah lagi ponteng kelas tau!"Kata Soobin.

Ye,ye laa tu...Nak tipu pun agak-agak laa soobin oiii!

"Hmm ya laa"Kataku.

Kami kembali senyap.

+×+

Waktu rehat~
Seperti yang dijanjikan,aku menuju ke rooftop sekolah.Tiba di sana,aku nampak seorang lelaki sedang berdiri melihat permandangan di rooftop.

Aku pun berjalan ke arahnya.
"Errr..Awak kan yang nak jumpa saya?"Tanyaku.

"Dompet aku mana?"Tanya Yeonjun.

Aku menghulurkan dompet kepadanya.

"Awak sengaja letak dalam beg saya kan"Kataku.

"Eyy!Kau yang amik pastu tak nak mengaku!Tuduh aku pulak."Kata Yeonjun.

"Dah laa kau pergi blah sebelum Kai mengamuk."Kata Yeonjun.

"Hah?Kai?"Jap...Kai tu laki yang aku nampak ngan Soobin tu kan?

"Ya laa Kai.Baik kau pergi kantin cepat...Dia tu cerewet sikit.."Kata Yeonjun.

Aku pun segera berlari menuju ke kantin.Setiba di kantin aku terus cari kelibat 4 orang itu..Lama aku mencari,akhirnya aku jumpa mereka.

"KENAPA KAU LAMBAT?!"tanya kai.

"Sa..saya.."

"DAH AKU TAK NAK DENGAR APA2 ALASAN!SEKARANG NI AKU NAK KAU PERGI BELI MAKANAN UNTUK AKU.NAH AMIK DUIT NI PERGI BELI MAKANAN SEKARANG!"Kai memotong percakapanku.Orang lain hanya tersenyum melihat aku dimarahi oleh Kai..Ish ini semua sebab Yeonjun!

Aku pun pergi membeli makanan untuknya.

+×+





Okay sampai sini sahaja..next chapter okay..Sorry author update lambat sebab author busy..😔

ɴᴇᴡ ʀᴜʟᴇꜱ ⇋ ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ ✓Where stories live. Discover now