Kto pierwszy dowiedział się o waszym związku?
Felix. Od razu jak wróciliśmy ze stadionu podbiegł do nas i mocno przytulił krzycząc "gratuluje"Co o tobie pomyślał gdy pierwszy raz cię spotkał?
Wtedy na lotnisku gdy mnie zobaczył pomyślał "to jest ta jedyna"Co najbardziej lubi w tobie?
Najbardziej lubi mój uśmiech, włosy, bardzo lubi moją talie. Gdy zasypiamy razem często kładzie tam dłoń i delikatnie głaszcze, do tego dochodzą moje obojczyki. Gdy leżymy razem Han kładzie się na mnie, chowa twarz w zagłębieniu mojej szyi i delikatnie ją całuje z naciskiem na obojczykiCo ty najbardziej w nim lubisz?
Uwielbiam jego uśmiech. Zawsze staram się rozśmieszać chłopaka albo być uroczą żeby się uśmiechnął. Do tego dochodzą buziaki chłopaka i przytulasyGdzie najbardziej lubi cię całować
Najbardziej lubi moją szyję i obojczyki, usta i policzkiJak zasypiacie?
Han bardzo lubi spac tak, żeby być z tobą blisko. Raz się przytula. Raz śpimy na łyżeczkę. Raz kladzie się na mnie, raz ja na nim. RóżniePowie fankom o was?
Bardzo się tym stresował ale rozmawiał z JYP potem ze mną i JYP. Poprosił Parka żeby nic nie mówił bo sam chce to zrobić. Gdy mówił to głos mu się załamywał lekko bo się bał o mnie ale chciał spokojnie móc ze mną chodzićJak zareagują?
Najpierw nie były do mnie przekonane ale teraz błagają Hana żebyśmy razem nagrywali LiveO kogo jest zazdrosny?
Roznie. Raz o Hyunjina, raz o ChanaCzy twoi rodzice go polubią?
Bardzo. Uważają że idealnie do siebie pasujemyCo dostaniesz od niego na urodziny? (Tutaj podane miesiące i zgodnie z miesiącem twoich urodzin wybierasz XD)
Styczen: wielkiego misia~
Luty: dużo słodyczy
Marzec: pojedziecie do kina na film który bardzo chciałam obejrzeć
Kwiecień: bilety na mój ulubiony zespół
Maj: bluzę
Czerwiec: słuchawki
Lipiec: telefon
Sierpień: zrobi domowe spa
Wrzesień: sukienkę miętowa
Październik: naszyjnik
Listopad: kolczyki
Grudzień; zegarek
W tym rozdziale bardzo pomogła mi _babysungiee_ i Shamelessbottom❤️
CZYTASZ
książka poświęcona najlepszemu człowiekowi na świecie - Han Jisung
Fanfictionreakcje/preferencje/zodiaki/one shoty, cokolwiek zechcesz!