Pov. Louis
Ik veegde een traan van mijn wang terwijl Niall mij nogsteeds mee sleept. Hierna was Little Things. "Niall." zeg ik zacht als we stoppen. Little Things begon te spelen. Niall kijkt naar me. "Zing mijn solo, Alsjeblieft." zeg ik. Ik wist dat als ik begon met die zinnen dat ik zou huilen en ik wil dat niet. Ik wil niet als de baby gezien worden. "Louis." "Alsjeblieft." Zeg ik voordat ik op de trap ga zitten.
Na de show moesten we meteen weg. We rende naar de bus toe. Als we binnen kwamen pakte ik snel mijn spullen en rende ik de badkamertje in om te douchen. "Louis!" roept Harry en ik doe snel de deur op slot als ik er in kom. De deurhendel gaat op en neer. "Louis open de deur!" ik doe de kraan aan. "Louis ik weet dat je me kan horen! Negeer me niet!" "Harry laat hem. Hij komt straks." zegt Liam. Ik bijt op mijn lip. "Nee het is nodig. Louis open de deur! We zijn er voor je laat ons ook toe!" roept Niall. "Jongens last hem even." zegt Zayn. Ik voel de tranen weer opkomen als ik denk aan wat die meiden zeiden. "Oké ik laat hem met rust jullie kunnen gaan." zegt Harry. Ik hoor iemand zuchten en dan lopen ze weg. "Louis ze zijn weg. Open de deur alsjeblieft." hoor ik Harry zeggen. Ik bijt op mijn lip. "Lou alsjeblieft. Ik ben bezorgd oké? Ik wil je helpen baby. Open de deur Love, Alsjeblieft." ik doe de deur van zijn slot af en Harry opent de deur meteen. Ik kijk hem aan en voordat ik het wist sloot hij de deur achter zich en was ik in zijn armen.
"Wat was er vandaag Love? Je deed vanmiddag ook raar." "Ik ben gewoon moe." "Doet je keel nogsteeds pijn?" ik schud mijn hoofd, maar dan besef ik me dat dat de smoes was die ik gebruikte. "Maar net had je er nog last van." "Ik... Ja ik heb er ook nog last van, maar niet zo erg meer. Als ik mijn solo's had gezongen was het erger denk ik." "Waarom zong je niet na Over Again? Ik dacht dat we dat hadden afgesproken." ik kijk van hem weg. Weer krijg ik tranen in mijn ogen.
"Louis! Je kan niet zingen! Ik haat het!" Verlaat One Direction! Alles zal beter klinken!"
"Het is niet waar." zegt Niall.
"Negeer ze. Ze zijn zo fout." "Ben ik niet! Meerdere mensen vinden het! Kijk maar ik Twitter Fag! "
"Louis." hij pakt mijn kin en hij laat mij naar hem kijken. "Kunnen we praten nadat ik gedouched heb?" vraag ik en ik ga dan uit zijn greep. "Louis wat is er gebeurd?" "Ik vertel het straks oké? Ik wil eerst douchen." Harry zucht en gaat dan de badkamer uit. Ik doe de deur meteen op slot en ik laat de tranen lopen. Ik kleed me om en ik ga onder de douche staan.
"Je kan niet zingen!"
"We geven je solo's weg voor een reden."
"Het is beter als hij One Direction verlaat."
"Hoe heeft Simon ooit hem bij de jongens gezet. Die andere kunnen veel beter zingen. Hij zit er ver onder."
"Het is maar goed dat we zijn microfoon zachter kunnen zetten."
"Fag."
Snikken verlaten mijn lippen en ik laat mezelf naar beneden zakken. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en ik snijp mijn ogen dicht.
Na het douchen kleed ik me om. Ik ga in mijn bed in en ik doe de gordijnen dicht. Ik ga op mijn zij liggen en ik doe mijn ogen dicht. Hopend dat ik in slaap zou vallen en dat ik niet met de andere hoefde te praten. Maar ik hoorde als snel mijn gordijnen open gaan. Ik wist het wel. Harry zou me opwachten tot ik klaar was. Hij gaat achter mij liggen en hij doet zijn arm om mijn middel. Hij had ook gedouched sinds zijn haren nog nat waren. Harry kust mijn schouder en hij wrijft over mijn buik. "Ik haat het als je verdrietig bent." zegt hij en ik draai me om en ik kijk naar hem. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en ik ga dicht tegen hem aan liggen. Hij doet zijn armen om me heen en hij houdt me dicht tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen. Dit is het enige wat is nodig heb. Zijn armen die om me heen zijn en dat laat me beter voelen. "Wat is er gebeurd baby?" hij wrijft over mijn rug. "Tijdens Over Again. Er was een groep meiden en één van hun schreeuwde mijn naam. Ik wilde zwaaien, maar ze begon te schreeuwen over dat ik niet kan zingen en dat ik One Direction beter kan verlaten, want dan zouden jullie beter klinken en ze heeft gelijk. " snikken verlaten mijn lippen. "Nee Baby. Ze hebben geen gelijk. Je hebt een prachtige stem en we zouden nergens zijn zonder jou Louis." Harry drukt zijn lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen en ik kus hem terug. Hij laat na een paar secondes los en hij legt zijn voorhoofd tegen die van mij. "Zeg dat nooit meer Boo. We houden zoveel van jou en we hebben jou nodig voor deze band. Zonder je stem klinken we saai." "Niet liegen. Alles zou beter klinken. One Direction zal zoveel groter worden als ik weg ben." zeg ik zacht en ik kijk weg. "Kijk me aan." hij pakt voorzichtig mijn kin en laat mij naar hem kijken. Zijn fel groene ogen kijken die van mij aan. "Heb ik ooit tegen je gelogen?" ik schud mijn hoofd. "Ik zal nooit tegen je liegen Louis." ik omhels hem. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Hij houdt me stevig in zijn armen en ik sluit mijn ogen. "Ga maar slapen. Het was een drukke dag vandaag." Harry drukt zacht kusjes tegen mijn hoofd en ik voel mezelf in slaap vallen.
JE LEEST
Don't Let It Break Your Heart
FanfictionLouis en Harry hebben in het geheim een relatie. Familie en vrienden wisten het, maar hun management niet. Wat als management er achter komt? Wat gebeurd er als de haat op Louis alleen maar erger wordt? En wat gebeurd er als de haat van het manageme...