9

909 15 5
                                    

Pov. Louis

"Louuu." zeurt Niall. "Ik heb geen zin om eten te halen Ni." "Maar ik wil niet alleen." "Vraag Liam of Zayn." "Ja maar die twee gaan ook shoppen." "Ga met ze mee." "Maar dat duurt zo lang!" "Zeur niet en ga met ze mee, want dit doe je altijd en dan ben jij degene die het meeste plezier hebt." "Misschien heb je gelijk." mompelt niall en ik grinnik. "Niall?! Ga je mee?!" "Ja! Red jij het alleen?" "Komt goed, Harry komt straks weer." Niall knikt en geeft me snel een knuffel en loopt dat weg. "Bye Tommo!" roepen Zayn en Liam. "Bye!"

Als ze weg zijn kijk ik rond. Wat ga ik doen? Alleen? Mijn ogen blijven hangen op de PlayStation. Ik zet hem aan en ik begin te gamen.

2 uur later zet ik hem uit. Ik zucht en ik ga op de bank liggen. Harry zou maar een uur weg zijn en nu is hij 2 en een half uur weg. Ik pak mijn telefoon en ik reageer op wat appjes van mijn zusjes en andere mensen. Ik ging op Twitter en ik zocht mijn naam op. Ik wist dat mensen iets te zeggen hadden over de performance van gisteren.

Louis die hapt naar adem voor elke zin die hij moet zingen is hilarisch!

Hij heeft het weer bewezen!

Begrijp nogsteeds niet hoe hij ooit in deze band gekomen is. Hij kan niet eens normaal zijn solo zingen.

Na zo'n simpel bordje kan je hem al overstuur maken, watje!

Hoe ziet modest nog niet in dat hij weg moet?

Hier is een foto van een huilende Louis, je bent welkom. Geniet van je dag!


Louis die zijn zinnen niet kan zingen is het meest grappige wat er op het internet staat!

Hoe kan zijn familie met hem dealen? Ik heb medelijden met de mensen die met hem moeten omgaan.

Ik kon niet meer lezen. Ik gooide mijn telefoon op tafel. Ik veeg mijn tranen weg. Ik heb alles nog meer verpest na gisteren.

Ik pak mijn telefoon opnieuw na een paar secondes en ik haal twitter weg en ik zet muziek aan. Ik probeer me te concentreren op de muziek, zodat ik alles even kan vergeten. Ik sluit mijn ogen en ik adem diep in en uit.

Concentreer je op de muziek!

Concentreer je op de muziek!

Concentreer je op de muziek!

Het gevoel van gefrustreerd en geïrriteerd is het enige wat ik voel.

Ik kan me niet concentreren op de muziek!

Een schreeuw verlaat mijn mond. Ik schreeuw alle opgekropte emoties eruit en ik gooi zonder dat ik er bij na denk mijn telefoon weg. Hij komt tegen het glas aan en die breekt in stukjes. Snikken verlaten mijn lippen. "Fuck!" schreeuw ik en ik maak mezelf zo klein mogelijk en ik huil harder en harder.

Don't Let It Break Your Heart Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu