Pov. Harry
Ik dans rond op het podium terwijl ik mee zing met de nummers. Als Louis zingt glimlach ik en kan ik het niet laten om op het scherm te kijken. Hij was zo mooi, zo mooi. "Harry! Harry!" schreeuwen de fans. Ik kijk naar een paar en ik zwaai. Ze beginnen te gillen en ik lach en ik zing weer mee. "Hij was naar Louis aan het kijken!" schreeuwt iemand en ik kon mijn glimlach niet bedwingen. Ze hadden altijd snel iets door.
Alles ging goed. Louis zag er blijer uit en zong zijn eigen teksten! De andere 3 waren ook vrolijk over het podium aan het heen dansen.
Tot Last First kiss.
We stonden met zijn allen bij elkaar bij Last First Kiss. Ik stond naast Louis en ik stond dicht bij hem. Ik glimlach en kietelde hem even. Hij dook weg en keek me glimlachend aan.
I wanna be last, yeah
Baby, let me be your, let me be your last first kiss
Ik zong naar Louis die ook naar mij keek. Ik dansde ondertussen ook en zijn glimlach was te schattig om van weg te kijken.
I wanna be first, yeah
Wanna be the first to take it all the way like this
Ik glimlachte nogsteeds en voordat ik het wist drukte ik een kus op Louis wang snel en daarna dansde ik verder. Het publiek schreeuwde hard waardoor ik alleen maar meer moest glimlachen.
And if you only knew
I wanna be last, yeah
Baby, let me be your last
Your last first kissAlles ging goed tot Niall begon met zingen en Louis zijn blik naar het publiek ging en er een meisje stond met het bord:
Louis zal One Direction ooit verpesten!
Ik zag Louis staren naar iets en ik keek naar waar hij keek en toen zag ik het bord ook en ik was niet de enige, de andere zagen het ook. Louis moest beginnen, maar we kwam niks uit zijn mond. Het enige wat er gebeurde was dat er tranen in zijn ogen kwamen en de publiek begon harder te zingen.
Maybe I just gotta wait
Maybe this is a mistake
I'm a fool, yeah
Baby, I'm just a fool, yeah, oh, ohIk rende naar een beveiliger. "Haal dat bord weg." zeg ik en de beveiliger knikt en loopt er naar toe.
Zayn begon te zingen en ik draaide me weer op want we moesten weer met zijn allen zingen. Niall had zijn arm om Louis middel.
Hierna hadden we Moments. We zouden met zijn allen bij elkaar zitten. We zaten op het trapje. Ik ging voor de andere zitten en ik keek naar Louis die naar zijn handen keek. Ik zei niks, ik zou straks alles met hem bespreken. Ik keek weer naar voren en Liam begon te zingen. Ik was zenuwachtig. Louis moet straks zijn solo zingen en ik wist niet wat hij zou doen.
En toen kwam zijn solo.
Hands are silent, voice is numb
Try to scream out, my lungs
It makes this harder
And the tears stream down my faceJe hoorde dat hij zenuwachtig was. Na elke zin hoorde je hem naar adem happen. Ik keek naar hem en hij schudde zijn hoofd teleurgesteld en hij keek naar beneden. Mijn hart brak. Het doet zoveel pijn om naar hem te kijken, want hij heeft zoveel pijn van binnen. Ik wilde het liefst zijn hand pakken en fluisteren dat hij geweldig is en hem de kleine kusjes geven waar hij altijd vrolijk van wordt, maar we hadden nog een heel stuk show voor ons.
Tijdens de pauze rende we allemaal naar achteren. Het eerste wat ik deed was Louis vastpakken en hem dicht tegen me aan te drukken. "Ze is zo fout." zeg ik zacht en ik voel hoe hij mijn shirt vastpakt en in zijn handen knijpt. Dat is iets wat hij altijd doet. In zijn vuisten knijpen en iets vastpakken als er iets te pakken valt, zolang het niemand pijn deed. "Jij zal nooit de reden zijn waarom dit verpest zal worden. Jij bent de reden waarom we alleen nog maar beter en beter worden." ik kon hem niet kussen, het management was hier. "Ik hou van je, zoveel." fluister ik en Louis laat mijn shirt los en hij doet zijn armen om mijn middel en houdt mij stevig vast. "Ik heb het met moments verpest." fluisert hij. "Heb je niet, zij heeft het verpest." "Jongens jullie moeten terug!" ik zucht en laat Louis los. Hij veegt een paar tranen weg en doet zijn shirt goed voordat hij wegloopt. Ik zucht en loop achter hem aan.
JE LEEST
Don't Let It Break Your Heart
FanfictionLouis en Harry hebben in het geheim een relatie. Familie en vrienden wisten het, maar hun management niet. Wat als management er achter komt? Wat gebeurd er als de haat op Louis alleen maar erger wordt? En wat gebeurd er als de haat van het manageme...