10

856 15 1
                                    

Pov. Harry

"Zayn ik kan dit niet." zeg ik en ik trek mijn benen tegen mijn borst. "Was het niet leuk?" ik zucht. "Jawel, ze is aardig en ze wilt me helpen om dit te stoppen voor Louis en mij. Ondanks de paparazzi was het wel leuk. We hebben veel gepraat en elkaar leren kennen. Ze is aardig en ik het had zoveel slechter kunnen aflopen Zayn. Ze had een klootzak kunnen zijn en mij niet begrepen." "Maar ze wilt je helpen?" ik knik. "Ik ga dit niet lang geheim kunnen houden. Waarschijnlijk niet eens een twee weken volhouden. Volgende week moet ik Louis vertellen dat ik waarschijnlijk gevoelens heb voor Taylor. Zayn hij gaat kapot zijn en hij kan zo achteruit gaan met alles." Zayn drukt mij dicht tegen zich aan. "Ik weet niet hoe ik dit moet doen Zayn." een traan rolt over mijn wang. De stress en bezorgdheid werd me te veel, nu al. "Het komt goed Haz." zegt zayn en hij wrijft over mijn rug.

Na een tijd loop ik terug. Ik zag er niet meer zo erg uit alsof ik gehuild had. De jongens zouden alleen maar vragen gaan stellen en ik weet niet of ik dan kan liegen. Waarschijnlijk barst ik weer in tranen uit en vertel ik hun alles.

Als ik binnenkom zie ik Louis wakker.
"Lou." glimlach ik en ik loop naar hem toe en ik kniel voor hem neer. Hij glimlacht zwak. "Hi" "Hi baby." glimlach ik en ik wrijf over zijn wang. "Hoelang is hij al wakker?" "10 minuten zoiets." zegt Liam en ik knik en kijk weer naar Louis. "Hoe voel je je?" "Moe." zegt hij zacht. "Hier Lou, je moet even wat drinken. Ik heb hier ook een paracetamol voor je." zegt Liam en Louis knikt alleen. "Je moet even rechtop gaan zitten." zegt Niall. "Warm bij jou." zegt hij zacht en ik kan een glimlach niet tegen houden. Niall kijkt even naar mij en dan weer naar Louis. "Als je je paracetamol hebt ingenomen kan je tegen Harry aan liggen die nog warmer is dan ik." Louis knikt zacht en probeert rechtop te zitten. Ik help hem en als hij rechtop zit knijpt hij zijn ogen dicht. "Duizelig." zegt hij zacht. Ik pak zijn arm vast voordat hij valt. Na een paar seconde opent hij zijn ogen weer. "Het gaat weer." zegt hij en Zayn pakt de beker en geeft die aan Louis. Hij pakt hem vast en Liam geeft Louis een paracetamol en die neemt hij in. Als hij het heeft ingeslikt drinkt hij de rest van de water op en knuffelt hij tegen mij aan. Ik glimlach en ik druk een kus op zijn haren. "Zullen we anders in bed gaan liggen? Dat is meer comfortabel voor je." zeg ik. "Zeker. Met zijn tweeën in zo'n klein kut ruimte ligt zeker beter." Grinnikt Niall. Ik pak een kussen en gooi die naar Niall toe. "Ja dat ligt confortabel, laat ons met rust." zeg ik en Niall steekt zijn tong uit en ik doe hetzelfde. "Kleuters." mompelt Zayn en Niall en ik beginnen te lachen. "Kom Lou. We gaan naar bed." zeg ik. "Mhm." mompelt hij. Ik kijk naar hem en ik zie zijn ogen alweer gesloten. "Ik ga andere kleren aan doen." zegt Niall. Ik kijk naar hem. Het bloed van Louis zat op zijn trui. Ik kijk naar Louis. Ik moet bij hem ook andere kleren aan doen.

Ik til hem voorzichtig op en ik breng hem naar de slaapkamer. Ik leg hem voorzichtig neer. "Haz." mompelt Louis. "Ik ben hier Lieverd." ik wrijf over zijn wang. "Ik ga schone kleren aan doen bij je Love." "Mhm. Knuffelen." zegt hij zacht. Ik kan een glimlach niet tegen houden. "Ik kom straks met je knuffelen. Ga maar slapen, ik ben bij je wanneer je wakker wordt." hij mompelt weer iets. Ik pak uit zijn koffer een joggingbroek en een trui. Ik loop terug en ik doe voorzichtig zijn broek uit en ik trek de nieuwe aan en dit doe ik ook bij zijn trui. Ik gooi de vieze kleren meteen in de wasmachine. Als ik terug kom stap ik in bed en leg ik Louis tegen me aan. Hij knuffelt meteen in me en ik glimlach zwak en ik doe mijn armen om hem heen. Ik kijk naar hem terwijl ik over zijn rug wrijf. Ik kijk naar zijn gezicht en ik druk een kus op zijn voorhoofd.

Ik wil zijn hart niet breken

Maar het zal gebeuren...

De volgende dag werd ik wakker geschud. "Haz." ik hoor iemand snikken. "Hazza alsjeblieft." ik open mijn ogen en ik zie Louis. "Hey." zeg ik meteen bezorgd. Er liepen tranen over zijn wangen. "Wat is er aan de hand?" Louis snikt en drukt zichzelf tegen me aan. Ik doe mijn armen om hem heen. "Hey, wat is er aan de hand Lou?" "Stemmen Harry." snikt hij en ik frons en hou hem dichter tegen me aan. "Stemmen?" hij snikt alleen maar. Zijn handen grijpen naar mijn shirt en hij knijpt er in. "Babe luister naar me stem. Het komt goed denk aan de leuke dingen. Weet je nog die keer dat we samen naar het park gingen? In het begin van onze relatie. We waren allebei nog zo nerveus, omdat we niet wisten wat we zouden bereiken maar kijk ons nou. We zijn verliefd, helemaal dol op elkaar. Weet je nog dat we gingen picknicken en hoe we na een tijdje een voedselgevecht begonnen? Daarna kietelde we elkaar en rolde we samen over het gras heen, omdat we allebei aan het vechten waren voor de leiding. Jij dat die uiteindelijk gekregen en hoe je me toen kietelde. Ik ben nog nooit zo buitenbaden geweest, maar we hadden zoveel plezier. "

Ik wist totaal niet of dit werkte. Ik wist niet wat ik moest doen. Moest ik hem afleiden? Moet ik juist met hem er over praten? Ik heb geen idee. Ondertussen dat ik het verhaal vertelde wreef ik over zijn rug. Ik voelde hem kalmeren.

"Herinner je onze eerste date nog?" ik kreeg een glimlach bij de beelden. "Ik had je meegenomen naar de bioscoop. Ik was zo nerveus en ik wist dat je van films kijken hield. Ik weet nog hoe ik voorzichtig je hand pakte en ik was nog nooit zo gelukkig geweest toen jij die van mij ook vasthield. We waren bijna helemaal alleen in die zaal. Wij zaten helemaal achterin en er was nog één stel ergens voor. Op een gegevend moment ging je op mijn schoot zitten om te knuffelen, iets waar we allebei nogsteeds van houden en toen ook al."

Louis was rustiger. Ik veeg zijn tranen weg en hij kijkt naar mij. Hij had nogsteeds zo'n hopeloos blik in zijn ogen. Het doet mij gewoon pijn. "Haz." zegt hij zacht en hij knuffelt dichter tegen me aan. "Laat me het vergeten Harry. Laat me aan iets anders denken."  "Oké." zeg ik zacht. Ik laat hem naar mij kijken en ik druk mijn lippen op die van hem. Alles vol met liefde. Onze lippen bewegen langzaam over elkaar. Ik laat mijn vingers onder zijn shirt gaan en ik wrijf over zijn rug.

Alles ging om de liefde op dit moment. De kusjes, aanrakingen alles. Geen sex, gewoon elkaar aanwezigheid dat was het enige wat wij allebei nodig hadden, wat hij vooral nodig had.

Ik laat de kus los en Louis kijkt naar mij. Ik glimlach zwak en ik wrijf over zijn wang. Met mijn ene hand doe ik zijn shirt uit en ik laat Louis liggen en ik ga op zijn benen zitten. Ik leun naar voren en ik plant mijn lippen weer op die van hem, maar al snel laat ik weer los en Louis pruilt.

Ik glimlach en ik druk een kus naast zijn lippen. "Mooi." fluister ik. Ik druk een kus op zijn wang. "Liefdevol." ik druk een kus op zijn kaaklijn "Schattig." ik druk een kus op zijn nek. "Alles." ik ga een klein stukje naar beneden voordat ik weer een kus druk. "Waardevol."
Een kus "Engel."
Een kus "Sexy."
Elke keer een stukje naar beneden en gaf ik een kus en fluisterde ik een woord. Een woord dat Louis beschreef.

Ik keek naar Louis toen ik klaar was. De hele weg naar zijn buik. Hij had tranen in zijn ogen. Ik wrijf over zijn heup terwijl ik naar voren leun om een kus op zijn lippen  te geven. "Ik hou van je Louis." "Ik hou ook van jou Harry." een traan loopt over zijn wang en ik veeg de traan weg.

Voor even was ik het hele Taylor gebeuren vergeten.

"Niks zou ons kunnen scheiden Lou. Ik hou van je en ik zal altijd van je blijven houden."

Don't Let It Break Your Heart Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu