Pov. Louis
"3.2.1!" de deuren gaan open en het geschreeuw wordt harder en harder. Liam begint met zingen en we lopen het podium op. We zwaaien naar de fans en beginnen met onze nummers.
En toen was moments en zag ik haar. Harry was zijn tekst aan het zingen en op een gegeven moment zwaait hij naar iemand. Ik volgde zijn blik en ik zag haar.
Taylor.
Het meisje waar Harry de hele week mee is en hand in hand mee gelopen heeft.
We begonnen met zijn allen te zingen en hij sprong van het podium af om haar een knuffel te geven. Ik keek weg en ik kreeg de tranen in mijn ogen.
Hij houdt van haar,
Niet van jou.
Ik zong mijn solo. Een traan liep over mijn wang en ik veegde hem snel weg voordat we verder zongen. Ik probeerde niet veel aandacht te geven, ik probeerde het echt, maar het mislukte. Ik keek vaak naar haar. Op een gegevend moment hadden we oog contact en ze glimlachte zwakjes naar me.
Na het concert sloot ik me weer af. De laatste paar dagen had ik niet anders gedaan. Ik voelde een arm om me heen en ik zag Niall. Hij begeleide me door de mensen heen. We werden naar een auto gebracht en we werden naar een hotel gebracht. Taylor? Geen idee wat het er met haar gebeurd is. Misschien wordt ze ook naar het hotel gebracht en hebben zij en Harry nog een nacht samen.
Liam, Zayn en Niall waren tijdens de autorit aan het praten over het concert. Ik keek naar Harry en ik zag dat hij ook naar mij keek. Ik keek weer weg. Wat als hij echt iets voelde voor Taylor? Wat als hij mij vergeten was? Maar al die knuffels dan? Vanmiddag knuffelde hij ook met mij en hij wilde het lichaamscontact. Het was allemaal zo ingewikkeld.
Toen we in het hotel kamer kwamen waren er 3 sleutels. "Liam en Niall, Zayn je hebt er zelf één en Louis en Harry." We knikte en we pakte de sleutels en we gingen naar boven. "Bye guys." zei ik toen Harry de deur open deed en iedereen zei elkaar gedag en we liepen onze kamer in. Ik legde mijn koffer op de grond en ik trok me schoenen uit en ik ging op het bed liggen. Ik voelde het bed inzakken naast me en ik keek naar Harry. Hij keek ook naar mij en ik zucht en ik ga rechtop zitten.
"Harry, Alsjeblieft wees eerlijk." zeg ik zacht. Harry gaat nu ook rechtop zitten en hij bijt op zijn lip. "Heb je gevoelens voor Taylor ja of nee? Je bent de hele week bij haar geweest en ik heb de foto's gezien. Ik zag hoe je haar hand vast hield, hoe je naar haar hotel ging terwijl je tegen mij zei dat je naar een vriend ging." tranen kwamen in mijn ogen, maar ook in die van hem. "Lou." zegt hij zacht en hij pakt mijn handen. "Wees eerlijk, tegen mij en jezelf." zeg ik en ik kijk hem recht in zijn ogen aan. "I-ik ben in de war. Ik weet het niet." hij veegt een traan weg en daarna pakt hij mijn hand weer. "Ik heb gevoelens voor haar, denk ik, maar Louis ik hou ook nog van jou en dat maakt alles zo moeilijk. Je bent zo aardig, lief, knap, schattig en aandoenlijk en wanneer ik je zie of je raakt me aan ik heb nogsteeds dezelfde reactie als de eerste keer. En Taylor is zo lief, ik kan goed met haar praten en ik hou er van om tijd met haar door te brengen. Het spijt me zo." een snik verliet zijn lippen. "I'm a mess." snikt hij. Ik haalde mijn handen uit die van hem en ik veegde mijn tranen weg. Hij keek naar me. "H-hoe v-voel je je bij h-haar?" de vragen die ik stel zal me alleen maar meer en meer pijn doen.
"L-lou n-nee." zegt hij zacht. Hij veegt zijn tranen weg. "Vertel het me!" schreeuw ik. Harry krimpt een beetje in. "V-voel je het zelfde?" "Nee." snikt hij. "Het is nog niet zo ver, maar ik weet dat ik bij haar wil zijn." een snik verliet mijn lippen. Nog niet zo ver, maar hij wilde bij haar zijn.
"Zij of ik." zeg ik na een paar secondes. "Louis nee." snikt hij. "D-dat kan je n-niet doen. I-ik hou van j-je." snikt hij. "Dan moet je het contact met haar stoppen." zeg ik met een snik. "N-nee." snikt hij. "Louis Alsjeblieft. Laat het me uitzoeken, geef me tijd." Snikt hij. Hij hapt naar adem, maar ik kon hem niet helpen. Ik stap het bed af. "Louis." snikt hij en hij pakt mijn arm. "Alsjeblieft." snikt hij.
JE LEEST
Don't Let It Break Your Heart
FanfictionLouis en Harry hebben in het geheim een relatie. Familie en vrienden wisten het, maar hun management niet. Wat als management er achter komt? Wat gebeurd er als de haat op Louis alleen maar erger wordt? En wat gebeurd er als de haat van het manageme...