5

1.1K 19 9
                                    

Nummer: Don't let it break your heart - Louis tomlinson  (stripped back version)

Pov. Louis

Ik veeg mijn tranen weg en ik kijk naar de toetsen van de piano. Niall was weg en ik bleef hier en ik was piano aan het spelen. De woorden van Niall bleven in mijn hoofd spelen. Ik moest sterk blijven, maar het is zo moeilijk, maar het moet me niet kapot maken. Tranen glijden sneller over me wangen.

Ik begin weer te spelen en ik zing mee.

When life gets hard and it gets messed up
When you give so much, but it's not enough
When the high's too high and the low's too low
When you love someone and they let you go

Don't you let it kill you
Even when it hurts like hell
Oh, whatever tears you apart
Don't let it break your heart
Time takes time to heal it
You can't do it by yourself
Oh, whatever tears you apart
Don't let it break your heart

Ik stop en ik veeg mijn tranen weg. Ooit zal dit voorbij zijn en zal dit nummer er goed bij passen. Ik zal het proberen. Ik zal proberen dat de mensen mijn hart niet breken.

"Dat was mooi." ik schrik op en ik kijk achter me. "Harry." zeg ik zacht. Hij glimlacht en hij komt naast me zitten. "Heb jij dat geschreven?" hij kijkt naar het blaadje. "Ja." zeg ik zacht. Na een paar seconde begint Harry op de piano te spelen. Ik kijk naar hem terwijl hij speelt. Hij stopt met spelen en hij kijkt naar mij. Ik kijk snel naar het blad en ik voel mezelf blozen. "Wil je het weer zingen?" ik knik zacht en Harry begint weer te spelen. Ik begin mee te zingen.

Don't you let it kill you
Even when it hurts like hell
Oh, whatever tears you apart
Don't let it break your heart
Time takes time to heal it
You can't do it by yourself
Oh, whatever tears you apart
Don't let it break your heart

Hij zingt het stuk mee. Ik weet niet waarom, maar ik was nerveus. Mijn handen trillen en ik probeer die te verbergen. Als hij stopt kijkt hij weer naar me en hij glimlacht. "Het is mooi." "Het is niks." mompel ik en ik kijk weg. Harry pakt mijn kin en hij laat mij naar hem kijken. "Zeg dat niet. Louis dit is mooi. Je schrijft je gevoel en alles wat je geschreven hebt klopt. Die mensen mogen je hart niet breken. Ja leven is moeilijk af en toe, maar alles komt goed." zegt hij en hij doet zijn armen om me heen. Ik sluit mijn ogen en ik krijg weer ideeën voor de tekst. Ik ga uit zijn armen en ik begin te spelen. Ik glimlach zacht als ik een stuk speel op de piano. Als er tekst bij me op komt begin ik het te zingen.

On our way to Twenty Seven
Got a place on the other side of London
Doing better, doing better
And I know you left a part of you
In New York under your bed in a box
But you're doing better, doing better

Dit kon het eerste stuk zijn voor mijn nummer. Ik stop en een groter glimlach kwam op mijn gezicht. Het klonk! Ik begin de tekst op te schrijven. Harry legt zijn hand op mijn been en als ik het opgeschreven heb glimlach ik naar hem. Hij gaat dichter bij me zitten en hij legt zijn voorhoofd tegen die van mij. "Heb ik al verteld hoe trots ik ben op jou?" fluistert hij. Ik voel mezelf blozen. "Ik ben zo trots op je." hij haalt zijn voorhoofd van de mijne en ik glimlach en ik kijk naar me handen. "Worden we verlegen?" grinnikt hij. Ik kijk naar hem en ik omhels hem.

Oo één of ander moment verdween mijn glimlach. Andere zullen dit nummer niks vinden. Harry zegt waarschijnlijk alleen dat hij het leuk vindt, omdat ik zijn vriendje ben. "Het is gewoon..." ik zucht en ik sluit mijn ogen. "Wat is er?" vraagt hij en hij wrijft over mijn rug. "Dit nummer zal waarschijnlijk nooit uitgebracht kunnen worden. Management zal het niks vinden en andere waarschijnlijk ook niet." "We kunnen het voorleggen voor de volgende album." "Nee!" zeg ik meteen en ik ga uit zijn armen. Fans zullen het niks vinden. Harry pakt mijn kon vast. "Dit nummer is nu al mooi en het is nog niet eens af." zegt hij. "Ik kan het verpesten." Harry schud zijn hoofd. "Dit nummer kan alleen nog maar mooier en mooier worden."

Don't Let It Break Your Heart Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu