* 1 jaar later *
Pov. Harry
"Haz!" giechelt Louis als ik mijn armen om zijn middel doe. "Vandaag is de dag." glimlach ik en ik druk een kus op zijn wang. Louis glimlacht en draait zichzelf om in mijn armen waardoor we elkaar nu aankijken. "Eindelijk kunnen we vrij zijn." glimlacht Louis terwijl hij over mijn wang wrijft. "Eindelijk." glimlach ik. Ik druk een kus op zijn lippen.
Er is zoveel veranderd in een jaar.
Simon heeft een andere management gezocht voor ons en een betere. Ze accepteren ons. We mogen uit komen voor de wereld. We gaan het doen bij James Corden.
De haat op Louis was voor een deel gestopt. Alle borden voor concerten met iets onaardigs erop worden meteen weggehaald. Niemand kloot meer met zijn microfoon en we zijn nu bezig met onze derde album op te nemen. Louis was bang dat hij hetzelfde zou gebeuren als de vorige keer, maar dat gebeurde niet. We hebben een nieuwe, hij heet Bryan. Hij je heel aardig. Ik mag altijd met Louis mee als hij zenuwachtig is of iets. Hij was nogsteeds onzeker, maar Bryan liet Louis echt inzien dat hij kon zingen en dat het goed klonk.
"Haz?" "Mhm?" ik kijk weer naar hem en hij glimlacht. "Je was in je eigen gedachtes." "Ik dacht na over alle shit, maar kijk waar we nu staan Lou." grijns ik. Hij glimlacht en legt zijn hoofd op mijn schouder en hij houdt me steviger vast." Ik hou van je Lou. " glimlach ik. "En ik hou van jou Hazza." hij haalt zijn hoofd weer van mijn schouder af en ik kijk naar zijn ogen. Ik glimlach en hij drukt een kus op mijn lippen.
Er werd op de deur geklopt en ik zucht en laat Louis los. Hij grinnikt. "Kom maar!" "Hey jongens!" James komt naar binnen en wij glimlachen. "Hey James." glimlachen wij en we geven hen een knuffel. "Ik ben zo blij dat jullie dit willen doen bij mijn show." "Tuurlijk James." glimlach ik. "We beginnen straks met het opnemen in de restaurant." ik knik en glimlach. Het was komische wat we gingen doen. "We gaan straks beginnen, komen jullie mee?" we knikken en James open weer de deur. Ik steek mijn hand uit voor Louis en hij glimlacht en pakt mijn hand en we lopen met James weg.
We beginnen met de opnamens.
"Hey Harry!" "Hey James." zeg ik en ik draai me om. "Hoe zie ik eruit?" "Perfect." zegt hij met een glimlach.
"Dus wat is het plan?" vraagt hij. "Wij gaan naar de restaurant en daar is een tafel geregeld." "We gaan dus op een date?" zegt hij en hij doet zijn pak goed en ik probeer mijn lach in te houden. "Wij niet, ik ga op date." zeg ik. "Ken ik die persoon?" "Heel goed. Je kent hem persoonlijk." glimlach ik. "Kom we gaan." zeg ik en ik kijk nog een keer in de spiegel en daarna loop ik het beeld uit en ik draai me weer op. "Ik ken die persoon persoonlijk. Waarom zou ik een pak aan moeten als ik het niet was? Ik ga op date met Harry Styles." grijnst hij en dan gaan de camera's uit en James en ik beginnen te lachen.
"Goed gedaan Harold." "Thanks jij ook." grinnik ik. "De auto staat klaar om naar de restaurant te gaan." ik knik en ik kijk om me heen. Waar is Louis? "Hi you." "Hey." glimlach ik meteen en ik doe mijn armen om hem heen. "Je kan hem ook nooit loslaten Styles." zegt James met een glimlach. "Laat mij en mijn boyfriend met rust." zeg ik en ik steek mijn tong uit naar hem. Louis lacht. "Klein kind." zegt hij. "Hey!" zeg ik en hij giechelt. "Ik hou van je." "Beter doe je dat ja." zeg ik. "Oee, geen ik hou van je terug? Ben ik niet gewend Harold." zegt James. "Hey! Heb jij niet iets beters te doen?" grinnik ik. "Ik laat jullie al met rust. Ga naar de auto." zegt hij en hij loopt weg en ik glimlach en ik kijk naar Louis. "Ik hou ook van jou." zeg ik en ik druk een kus op zijn neus en ik laat hem los. "Kom we gaan." zeg ik. "Het pak staat je leuk Haz." glimlacht Louis. "Ja?" hij glimlacht en knikt. Hij wriemelt er even aan, waarschijnlijk om het weer goed te zetten. "Moet jij je niet omkleden?" vraag ik. "James wilt dat ik dat pas doe bij het restaurant. Zo kan hij een echte reactie verwachten." grinnikt hij. "Ik kan niet wachten." glimlach ik. "Harry! Louis!" schreeuwt James en ik kreun en Louis lacht. "Kom." hij pakt mijn hand en we lopen met James mee naar de auto.
JE LEEST
Don't Let It Break Your Heart
FanfictionLouis en Harry hebben in het geheim een relatie. Familie en vrienden wisten het, maar hun management niet. Wat als management er achter komt? Wat gebeurd er als de haat op Louis alleen maar erger wordt? En wat gebeurd er als de haat van het manageme...