11

823 14 1
                                    

Pov. Harry

Modest:
Vanmiddag om 1 uur ga je met Taylor naar de Starbucks. Jullie halen wat paparazzi neemt foto's en jullie gaan terug in de auto en dat is het. Niet veel vandaag. Ik wil dat je tegen Louis zegt dat je met Taylor krijgt zodat hij een idee kan krijgen.

Ik zucht en ik doe mijn telefoon weg. "Wie was dat?" vraagt Louis terwijl hij zijn hoofd op mijn schoot legt. "Niemand belangrijks." zeg ik en ik zet een glimlach op terwijl ik door zijn haren streel. "Dus we hebben tot 6 niks te doen. Wat zijn de plannen boys?" vraagt Niall. Ik zucht en kijk weg van Louis. Ik moet het eigenlijk nu zeggen. Louis moest van Taylor's bestaan af weten. "Haz." er wordt in mijn wang geprikt en ik kijk weer op. "Huh?" "Niall vroeg wat je gaat doen vandaag? Misschien kunnen we samen wat door de winkels heen gaan?" "Dat zouden we kunnen doen. Ik heb alleen om half 1 afgesproken met Taylor, maar daarna kunnen we samen gaan winkelen." "Taylor?" vraagt Louis. "Ja." "Als in Taylot Swift?" "Ja, Taylor Swift." "Waarom?" vraagt hij. "We kwamen in contact een paar maanden geleden bij de Brits. Ze vroeg of ik het leuk vond om samen iets te doen." "En je zei Ja?" "Ja? Het duurt niet zo lang. Ze heeft het zelf ook druk. We gaan naar de starbucks om even wat te praten, zoals hoe het met haar carrière gaat enzo. Gewoon dezelfde interesse delen." zeg ik en ik zie Louis op zijn lip bijten.

Fuck...

"Heb je al eerder met haar afgesproken?" ik schud mijn hoofd, maar ik wist dat hij ooit zal achter komen dat ik gisteren ook met haar was. "Oké." zegt hij zacht en ik zucht. "Ik neem je favoriete drankje mee en daarna gaan we winkelen, oké?" zeg ik. Louis knikt zacht en ik druk een kus op zijn voorhoofd.

Rond 12 uur ging ik me klaar maken. Over een half uur zou ik opgehaald worden en dan zouden we naar Taylor haar hotel rijden. Ik trek een witte shirt aan met een  blouse erboven aan en een blauwe broek. Louis komt de kamer binnen en hij glimlacht zwak. "Ik hou van die blouse." glimlacht hij en hij loopt naar me toe om de blouse te voelen. "Alleen van die blouse?" zeg ik met een glimlach. Hij glimlacht en hij kijkt me aan glimlacht. "De jongen die er in zit is ook wel leuk." "Ook wel leuk?" zeg ik en ik doe mijn armen om zijn middel en ik druk hem dicht tegen me aan. "Alleen leuk?" fluister ik en ik zie Louis naar mijn lippen kijken. Ik glimlach en nu kijkt hij mij in de ogen aan. Ik druk een kus op zijn lippen. Zijn handen gaan meteen naar mijn haar. Ik leidt ons naar de stoel die er staat. Ik ga zitten en Louis kruipt meteen op mijn schoot en hij trekt zacht aan mijn haren waardoor een kreun mijn lippen verlaat. "Zij zal je nooit zo laten voelen." zegt hij als hij de zoen los laat en hij gaat naar mijn nek. "Lou." zeg ik zacht en hij drukt een paar kusjes op mijn nek totdst hij bij een plek komt waardoor ik kippenvel krijg en een kreun mijn lippen verlaat en hij begint te zuigen. Na een paar seconde laat hij los en wrijft hij over de plek heen. "Je bent van mij." zegt hij wanneer hij mijn kin tussen zijn vingers houdt en hij mij in de ogen aan kijkt. Hij was jaloers, zo jaloers en ik vond het zielig, maar tegelijk heel hot. "Er is niks tussen ons. We gaan gewoon wat praten." zeg ik en ik wrijf over zijn heupen. "Nu moet je wel een jas over je blouse heen doen als je niet wilt dat de wereld de zuigzoen ziet." zegt hij en hij drukt een kus op de plek. Ik krijg weer kippenvel en Louis grinnikt. De jaloezie kant van Louis was wel leuk, maar om de reden was het minder leuk. Hij raakt snel jaloers. Als ik met een andere jongen praat en die jongen staat iets te dicht bij me kan hij jaloers worden, sinds hij bang is dat ik hem snel verlaat. Het was schattig, heel schattig.

Hij gaat van mijn schoot af en hij gooit een jas naar me toe. "Rits heb dicht voordat ze naar je lichaam kijkt." "Lou, ik ga niet op een date met haar." "Misschien voelt het voor haar wel zo." "Babe het is gewoon iets drinken." "Drinken terwijl ze helemaal over je heen hangt Styles. Het is de Taylor Swift. Degene die met iedereen een relatie wilt " "Zegt dat niet, dat is gemeen. Zo is ze niet." "Dat zeg je omdat je haar leuk vind! Zeg het maar eerlijk!" roept hij. Ik sta op van de stoel en ik pak hem vast. "Dit zeg je alleen omdat je jaloers bent. Ik vind haar niet leuk Louis, ik hou van jou." Louis bijt op zijn lip en ik wrijf over zijn heup. Hij omhelst me en ik hou hem stevig vast. "Ik wil niet dat je mij verplaats met haar Harry." zegt hij zacht. "Gebeurd niet. Ik beloof het." zeg ik.

Ik hoop dat ik het kon beloven.

Ik hoop dat Taylor en ik samen op iets kunnen komen waardoor dit allemaal zal stoppen.

"Harry! Er staat een auto voor je klaar!" schreeuwt Liam en ik laat Louis los. "Ik neem je favoriete drinkje mee en als ik terug ben kunnen we gaan winkelen of een film kijken, oké?" zeg ik en ik druk een kus op zijn wang. Louis knikt zacht en ik glimlach en ik druk een kus op zijn lippen voordat ik naar de deur loop. "Haz." "ja?" ik draai me om. Hij tikt op zijn lippen en ik grinnik en ik loop naar hem toe en ik druk nog een kus op zijn lippen. "Vanmiddag geef ik je er zoveel als je wilt." zeg ik en Louis glimlacht. "Maak je lippen dan maar alvast klaar." ik grinnik en ik kietel zijn zij waardoor hij giechelt. "Ik zie je straks Boo." "Vergeet mijn drinken niet!" "Zal niet durven!" roep ik voordat ik de deur sluit en ik naar de uitgang van de bus loop. "Haz." ik draai me om en ik kijk naar Niall. "Ja?" "Doe geen domme dingen, Alsjeblieft. Louis kan dat er niet bij hebben." "Het is gewoon drinken, niks meer." zeg ik voordat ik de bus uit stap en naar de auto loop. Ik begroet de chauffeur en ik stap in. Ik zucht en ik pak mijn telefoon. Ik open de app met Louis.

U:
♥️

Ik doe mijn telefoon weg en ik zucht en kijk naar buiten. Waar gaat dit ons naar toe laten? Waar gaan Louis en ik eindigen? Mijn telefoon licht op en ik kijk er naar.

Boo♥️:
♥️

Ik glimlach en ik leg hem weer weg. "We zijn bijna bij Mevrouw Swift." "Oké, dankjewel." zeg ik en na een paar minuten staan we stil. De chauffeur stapt uit en na een minuut gaat de deur open en Taylor stapt in. "Hey." zeg ik en zij glimlacht. "Hey, hoe gaat het?" ik haal mijn schouders op. "Hoe is het met Louis?" "Slecht." mompel ik en de auto begint weer te rijden. "Heeft hij ons gezien?" ik schud mijn hoofd. "Hij heeft stemmen Tay, hij heeft gisteren zijn telefoon tegen het glas gegooid en daarna in paniek opgeruimd toen de jongens thuis kwamen. Zijn handen zaten onder het bloed en vannacht weer. Hij maakte me huilend wakker. Hij vertelde over de stemmen en dat ik hem moest helpen om de stemmen weg te halen." "Oh Haz" zegt Taylor zacht en ze geeft mij een knuffel. "Wat moet ik doen Taylor? Ik weet niet meer wat ik moet doen." "En dan nu dit." mompelt ze. Ik laat haar los en ik veeg de traan die over mijn wang valt weg. "Ik moest van Modest zeggen dat ik vandaag even met jou zou gaan. Die blik die hij kreeg en later was hij zo jaloers en bang dat ik hem zou vervangen."

Pov. Louis

Ik liep naar mijn bed toe en ik ging we in liggen. Ik deed het gordijn dicht.

Hij zal je vervangen

Kijk naar Taylor en dan naar jezelf

Ze is zoveel beter voor Harry

Zij zal Harry geven wat hij verdiend

Hij zal verliefd op haar worden

Hij zal je vergeten

Hii zal je haten

Hij zou spijt hebben van alles wat hij gedaan hebt met jou

"Louis?" ik draai me om en ik zie Niall. Hij glimlacht zwak en hij komt naast me liggen. "Kom hier." zegt hij zacht en ik ga dicht tegen hem aan liggen. Mijn hoofd leg ik op zijn borst en hij wrijft over mijn arm heen. Tranen liepen over mijn wangen, maar er waren geen snikken. "Hij houdt van je." "Hoe weet je dat zo zeker?" vraag ik zacht. "Niemand kan in zijn hoofd kijken." "Ik zie het aan hoe hij naar je kijkt." "En hoe kijkt hij naar Taylor?" "Lou." zegt Niall zacht en hij houdt me steviger vast. "Ik weet niet wat ik zonder hem moet Niall." zeg ik zacht. "Ik kan het niet aan om hem met Taylor gelukkig te zien, ik kan dat niet." Nu verliet een snik mijn lippen. "Ik hou van hem Niall." "Het komt goed Lou. We moeten Harry geloven. Hij zegt dat het alleen iets drinken is verder niks, we moeten hem geloven." ik sluit mijn ogen en ik probeer mezelf rustig te houden. Niall begint zacht te zingen en ik focus me daar op.

Don't Let It Break Your Heart Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu