14

872 14 2
                                    

Pov. Louis

Ik werd wakker door mijn telefoon die af ging. Ik zucht en ik pak mijn telefoon en dan zie ik Julian zijn naam staan. Ik ga rechtop zitten en ik neem op.

"Ik wil je binnen een half uur in de studio zien Tomlinson!" "Maar-" "Nee, ik zie je straks." ik zucht en hij hangt op.

"Lou." mompelt Niall. "Sorry dat ik je wakker maakte." fluister ik en Niall opent zijn ogen. "Wie belde er?" "Julian. Ik moet naar de studio." zeg ik en ik sta op. "Zo vroeg? Het is 7 uur!" "Kan er niet veel aan doen." zeg ik en ik kleed me om. Niall zit nu rechtop op het bed.

"Lou?" zegt hij als ik klaar ben met omkleden. "Ja?" ik draai me om en ik zie hem met zijn armen open. Ik klim terug op het bed en ik ga op zijn schoot zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder terwijl hij zijn armen om mij heen doet. "Hoe voel je je?" ik zucht weer en ik probeer de tranen tegen te houden. "Het kon altijd erger toch? Hij kon het uitmaken, maar hij heeft mij gedwongen om het niet uit te maken. Hij wilt duidelijkheid voor zichzelf." "Wil je vandaag met hem praten?" ik haal mijn schouders op. "Ontlopen is geen optie, dan doe ik ons allebei steeds meer pijn." zeg ik en Niall zucht en houdt me steviger vast. "Ik hou van je Lou." "Ik ook van jou." zeg ik en ik sluit mijn ogen voor een paar seconde. "Ik moet naar de studio. Ik zie je straks bij de repetities." zeg ik en hij knikt en drukt een kus op mijn wang. "App me als hij iets doet, want ik kom meteen." "Komt goed, ik zie je straks." ik sta op en ik pak mijn spullen en ik loop de kamer uit.

Als ik bij de studio aan kom zie ik Julian al met zijn koffie zitten. Ik zucht en loop naar binnen. "Goedemorgen." zeg ik en ik zet mijn tas neer. "Eindelijk. Louis ga zitten." ik frons even, maar dan ga ik op de stoel zitten. "Jullie album komt bijna uit, dat weet je?" ik knik. "Iedereen is klaar met de nummers, behalve jij. Jij moet nog 3 nummer. Over Again, Still the One en Back For You. Het terugkomen heeft geen zin meer. Vandaag is het af." "Jullie vinden het nooit goed!" zeg ik en meteen veranderd zijn blik. "Luister jij rat, jij kan niet zingen en we doen onze best om er nog een beetje iets van te maken. Jij bent nu tot 9 uur in de studio aan het zingen. Daarna moet je naar repetitie en daarna heb je het concert, maar na het concert kom jij terug hier naar toe en blijf je netzolang hier tot het klaar is. Het ligt helemaal aan jou Louis. Als je het goed hebt ben je hier niet de hele nacht en anders wel. Jij zit dan in de problemen, omdat je geen slaap hebt. Ik ben morgen vrij en heb dus genoeg tijd om te slapen. "

De hele nacht? Drie nummers en het moet af? Als het aan Julian ligt ben ik er echt tot morgen ochtend. Ik zucht en kijk weg. "En nu ga je achter die microfoon staan en ga je luisteren, begrepen?" ik knik en loop naar de microfoon. "We beginnen met Over Again." ik knik.

Netzoals altijd zingt hij het voor en moet ik het na zingen. We beginnen vandaag met de refrein.

If you’re pretending from the start like this with a tight grip
Then my kiss can mend your broken heart
I might miss everything you said to me
And I can lend you broken parts that might fit like this
And I will give you all my heart
So we can start it all over again

"Job, kan je een koffie voor me halen? Dit wordt een lange ander have uur." zegt Julian nadat ik het gezongen had. Ik kijk naar beneden en ik bijt op mijn lip. "Opnieuw!"

"Opnieuw!"

"Opnieuw!"

"Verdomme Louis!" schreeuwt hij na de vierde keer. "Het is niet zo moeilijk!" schreeuwt hij en ik krimp een beetje in.

"Nog een keer."

En zo zong ik het nog een keer.

"Hier kunnen we tenminste iets mee. Gelukkig is het de refrein en kunnen we jou zachter zetten dan de andere 4." zegt Julian. "Dan gaan we naar de solo." zucht hij.

Don't Let It Break Your Heart Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu