Prolog

764 13 3
                                    


Wiki z rodzicami do Nowego Yorku przeprowadziła się kilka tygodni temu. Rodzice Wiki po rokujących wynikach firmy architektonicznej w niewielkiej miejscowości w Polsce postanowili spróbować swoich sił w wielkim mieście za zagranicą. Nowe miejsce, nowe możliwości. Przed nimi świat stał z otwartymi rękoma. 

Mama Wiki postanowiła otworzyć swój własny mały biznes. Może i jej się uda osiągnąć sukces. Od małego marzyła o niewielkiej lodziarni, która z czasem stałaby się kolejnym sukcesem rodzinnym na skalę światową. Nie potrzebowała zbyt wiele czasu, aby o jej lodziarni wiedział każdy w mieście, a kto wie może wkrótce będzie wiedział o niej cały świat. 

Wiki miała inne zmartwienia o rodziców nie musiała się martwić. Czy nowa szkoła się jej spodoba? Czy ludzie ją polubią, a przede wszystkim czy znajdzie w tym wielkim świecie prawdziwych przyjaciół? Gdy przyjeżdżała do Nowego Yorku na wakacje do cioci gubiła się sama. Za duży świat dla skromnej dziewczyny z małego miasta gdzieś w Polsce. W NY Wiki poza ciocią znała tylko jedną osobę, którą bardzo lubiła, a przede wszystkim, której ufa co zaowocowało i przerodziło się w przyjaźń na dobre i złe. 

Lilka to skromna dziewczyna nauczona życia w mieście, która z chęcią korzysta z tego co jej oferuje. Imprezy, znajomi z bogatych ale i biednych rodzin, sklepy, restauracje to wszystko dawało jej siły i basku. To dzięki niej Wiki otwiera się na nowych znajomych, bo wie że przy niej może czuć się bezpiecznie. 

Podczas jednych z wakacji Wiki ujrzała chłopaka, który pozostał w jej pamięci do dziś. Nic o nim nie wie, gdzie mieszka, czy jest z NY, a przede wszystkim tego kim on jest, ale jedno wiedziała na pewno, ten chłopak nie był jej obojętny, a chęć poznania go była tak wielka, że było to jej jednym z celów zaraz po tym jak zaaklimatyzuje się w nowym miejscu. Marzyła żeby ujrzeć go ponownie, żeby móc spojrzeć mu w oczy i powiedzieć to głupie i proste ,,hej", które za razem może tak wiele zmienić. Czy uda się jej przełamać bariery i odnaleźć i poznać chłopaka ujrzanego przypadkiem na ulicy? Czy zrodzi się z tego piękna miłość, a może życiowa porażka, ale jedno wiadomo na pewno los uwielbia płatać figle. Czy jest tak i w tym przypadku? Przekonaj się sam lub sama. Rozsiądź się wygodnie na kanapie, fotelu lub łóżku i wciągnij się w historię pełną niespodzianek, romantyzmu, namiętności i ... nie tylko.

Wiki do nowej szkoły zaczęła chodzić dopiero niedawno, przez przeprowadzkę musiała zdecydować się do której szkoły chciałaby pójść, wybór nie był łatwy. Iść razem z Lilką do jednej szkoły, a zarazem do tej samej klasy, a może do całkiem innej, ale z pewnością gdyby tylko wiedziała o nieznajomym chłopaku choć trochę więcej wybór szkoły nie byłby problemem. Poznanie nieznajomego było jej głównym celem w NY. Szkół było pełno, a każda oferowała co innego, ale co zrobić? Posłuchać rady przyjaciółki i pójść jej śladem, a może spróbować czegoś nowego, bo przecież wszystko tu nowe i nieznane, a zakazany owoc smakuje najlepiej. Po długich namowach Lilki Wiki w końcu zgodziła się, żeby pójść jej śladem i spróbować swoich sił w tej szkole, bo przecież jej jej się nie uda zawsze ma możliwość wypłynąć na szerokie wody i przenieść się do innej szkoły, bo jej rodzice chcą dla niej jak najlepiej, ale Wiki nie wiedziała jednego, że ta szkolą rządzi chłopak, który stanie na jej drodze i nie da jej spokoju. Chłopak do którego wzdycha praktycznie każda laska w szkole, ale czy Wiki chce być taka sama jak one o tym przekonacie się sami. Czy Wiki zignoruje tajemniczego chłopaka dla popularnego gościa z szkoły? Czy Wika ulegnie innym, a może los się nią zabawi i spłata takiego figla, że dziewczyna będzie w szoku? W całej szkole mówi się tylko o jednym chłopaku a mianowicie o Kubie. Wiki on nie interesował, choć był tematem rozmów wszystkich w budzie. Czy Wiki ulegnie i też będzie do niego wzdychać, a może chęć poznania nieznajomego będzie na tyle tyle na silna, że zwycięży i Wiki będzie robić wszystko by go spotkać ponowie i poznać. Jedno jej pewne Wiki na temat Kuby nie ma dobrego zdania. Według niej jest on zadufanym w sobie synkiem rodziców, prostakiem, kimś kto myśli tylko o sobie, a innych i ich zdanie ma gdzieś, a fakt, że jest na językach innych sprawia mu przyjemność, a nie przykrość, a bycie popularnym w szkole jest dla niego jak wygrana na loterii. 

Kuba to typowy dzieciak bogatych rodziców. Markowe ubrania, buty, najdroższe i najnowsze gadżety, smartfon i auto dla niego to coś normalnego i podstawa w codziennym życiu. Nigdy nie wstydził się tego jak wygląda, a sława w szkole była mu nawet na rękę, ale wszystko do czasu. Chłopak, który uczucia odstawiał na bok dla którego nie były ważne w momencie ujrzenia Wiki w szkole stały się  dziwnie ważne. Chciał zmienić się dla niej, ale czy da radę? Czy będzie to takie łatwe i proste jak sobie myśli? Od pierwszego momentu wiedział, że Wiki jest i będzie kimś wyjątkowym w jego życiu, że tej właśnie dziewczyny nie może skrzywdzić, a wręcz przeciwnie musi o nią dbać i walczyć, ale stare nawyki jednak pozostają i nie dadzą się tak szybko zmienić. Musi odpuścić sobie życie playboya, który każdego dnia miał przy sobie inną kobietę. Chęć zdobycia Wiki jest dla niego bardzo ważna i chce tego za wszelką cenę, ale Wiki ma inne plany i cały czas go olewa, zbywa, a przynajmniej się stara darząc go lawiną chamskich słów, które same wychodzą z jej ust, ale wszystko do czasu. Gdy doszło do pierwszego spotkania Kuby z Wiki był on bardzo zadowolony lecz Wiki wręcz przeciwnie, lecz żadne z nich nie spodziewało się tego co może się wydarzyć , a już na pewno nie tego. Po jakże miłym zapoznaniu się Kuba stwierdzi stanowczo, że będzie o nią walczył choćby nie wie co, lecz Wiki była oburzona jego zachowaniem i za wszelką cenę chce żeby pożałował tego kim jest i tego co zrobił, ale czy na pewno?

Daj się ponieść emocjom tej jakże wciągającej historii o parze nastolatków gdzie atrakcji nigdy nie brakuje. Książka pisania typowym młodzieżowym stylem. Wulgaryzmów, chamskim odzywek, namiętności i adrenaliny tutaj nie brakuje. Zapraszam cię razem ze mną w podróż pełną przygód i niespodzianek. 

Nigdy nie mów ,,Nigdy"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz