Ava
Prvé čo som ucítila bol chladný kameň po celej dĺžke tela. Otvorila som oči a obzrela som sa. Nachádzala som sa v útulnej cele s krasnou vôňou fialiek o vlastne omyl cela bola celá z kameňa a smrdela ako hnoj. Jediná luxusná vec tam boli strieborné mreže ktoré bežného vlka popalia a oslabia. Ešte že nie som bežný vlk a striebro na mňa neúčinkuje takže aj tie putá sú nanič. Dala som si ich dole aj tak boli nepohodlné.
Sedela som na zemi 10 hodín no v skutočnosti skôr 10 minút ale začala som sa nudiť. Postavila som a začala sa prechádzať. Prešlo ďalších,, 10 hodín"a ja som už nevedela čo robiť. Sadla som si ku mrežiam vzala putá a začala som s nimi biť o mreže. Neskôr som aj začala vrieskat,, Ja sa nudím!!!"
A takto stále dookola.To vážne oni ma budú ignorovať.
,,Okej, prestáva ma to baviť."povedala som si pre seba. Dúfam že ma tie šípky až tak neovplyvnili. Chytila som mreže zatvorila oči a snažila sa čo najviac sústrediť na teplo na energiu ktorá mi prúdila telom. Všetko sa mi nahromadilo v rukách ktorími som zvierala mreže. Jediné čo stačilo urobiť bolo ju vypustiť a to som aj urobila. Mreže sa doslova vyparili do vzduchu a ja som mala voľnú cestu. Pred tým než som ale opustila svoju,, milovanú " celú som vzala strieborné putá ktoré sa mi neskôr budú určite hodiť.Po ceste som stretla pár strážcov ale tých som len uspala jednoduchim kúzlom a premiestnila do celi. Mala som skvelú šancu utiecť ale určite je vonku veľa hliadok. Chvíľu som bludila po prázdnych chodbách až som zachytila pach mojej spriznenej duše. Nasledovala som ho na druhé poschodie. Prišla som až k honosnim dverám na konci chodby. Toto bude bud jeho izba alebo kancelária ale skôr kancelária. Počula som ďalšie hlasy ale tým som sa neobťažovala proste som vstúpila dnu.
Takže som typovala správne bola to kancelária. Okrem neho tam boli ešte dvaja chlapi. Určite Beta a Gama. O ešte tam bola nejaká štetka ale tu som odignorovala a pozrela sa na Jaca.,, Je neslušné ignorovať hosťa a hlavne ho zamknúť v cele nemyslíš? "spýtala som sa sadla si na gauč vyložila som si nohy na stôl a na mojom ukazováku vyseli strieborné puta.
Pozerali na mňa dosť šokovane až tak že som to nevydržala a začala sa smiať. Môj smiech ale prerušil Jace svojou príliš hlasno a nasrato znejúcou otázkou,, Ako si sa sem dostala?! Pri tvojej cele ktorá bola celá obkolesena striebrom boli aspoň 5 strážci!!! ",,Aaa, ty strážci to bola sranda možno ešte teraz chrápu v cele a ak si si nevšimol striebro ma nijako neovplyvňuje."
Chvíľu bolo ticho keď si oni 4 medzi sebou vymieňali pohladi asi sa rozprávali pomocou puta. Určite má zase chcú strčiť do celi a hádajte čo? To sa nestane. Prvý zaútočil jeden z tých dvoch a tomu sa ušla jedna okova strieborných pút tu druhú som pripevnila k mohutnej polici. Ďalší bol Jace ktorého som hodila o knižnicu a ešte ten druhý no tak ten si skoro zalietal keby ho ta štetka nestihla chytiť. Jace odniekiaľ vytiahol zbraň s tým posratimi šipkami. To som mala dosť.
Všetci sa do sekundy začali vznášať predomou. Mohla som cítiť strach a viem prečo. Stála som pred nimi z dlhými pazúrmi úplne čiernimi až démonimi očami a môj hlas nebol práve nežný. To sa stáva len keď som naozaj naštvaná. ,, Chcem sa len porozprávať, jasné ? "každý bol ticho. Fajn tak to pôjde po zlom. Neviditeľné sili sa zovreli okolo hrdla tej štetky a ona sa začala dusiť. Ešte chvíľa a bola by v bezvedomí keď Jace povedal,, Fajn. Porozprávame sa." Všetci spadli na zem a ja som sa pohodlne uvelebila v kresle zatiaľ čo oni zachraňovali našu chudinku. Po pár minútach sa Jace usadil vo svojej stoličke a ty traja za ním.
Jace začal hovoriť,, Ja sa volám Jace Night." Ukázal na dvojicu po jeho pravici,, Toto je môj Beta Ryan Blackstone a jeho priateľka Samantha."Takže nie štetka ale priateľka. No ta uvidíme ci to je pravda. A ešte po jeho ľavici,, A Gama Dominic Cooper." Všetci na mňa pozerali. Ozvala sa Beta,, Môžeme vedieť tvoje meno? "
,, To už viete je to Ava"
Potom Jace,, A čo tak priezvisko, rod, svorka?
,, Meno stačí, som jediná a svorku už nemám 3 roky. Chcem dohodu. Vy ma odveziete do neďalekého mesto dáte mi nejaké peniaze keďže moja taška ostala v lese a ja nebudem robiť problémy."
Jace sa postavil so stoličky,,Ty nikam nejdeš si moja spriznena duša."
,, Jasne, len ma zase uspíš a skončím v cele, určite si nájdeš inú. "
,, To bolo preto že si na nás zaútočila a prečo by som si mal hľadať inú ked moja práva spriaznena duša je priamo predomnou. ,,pretoze tvoja spriznena dusa odchadza."Postavila som sa. Už som len čakala kedy mu od hnevu začne sičat para z uši, červený už bol dosť.Otocila som sa a chcela som odísť aspoň z miestnosti ale hned stal predomnou z očami červenými presne ako jeho tvár,,Ty budes po mojom boku, budeš mlčať a poslúchať ma na slovo, vychovávať moje deti upratovať, variť a usporiadavat tie sprosté večierky ktoré každý nenávidí!!!" Za toto som ho chcel zabiť. On si myslí že ja som továreň na deti že budem jeho poslušná ženuška, doplnok. Potrebovala som sa uvoľniť, vypustit zo seba hnev ale keby som to urobila tu zborila by som celý dom a zabila asi polovičku jeho svorky. Vybehla som z jeho kancelárie zatial čo on vrieskal aby ma chitili a zastavili. Každý kto sa o to pokúsil skončil veľmi. Konečne som vybehla von ale on ma nasledoval. Premenila som sa a bežala ďalej. Nejako sa mu podarilo ma predbehnúť a zatarasit cestu. Zastala som. Chcela som aby uhol. Začala som vrčat no on nato nereagoval. Obaja sme boli nahnevaní obaja sme si potrebovali vybiť zlosť. Len problem bol že ja by som mohla zabiť.
Niečo ma napadlo. Potrebujem vodu jej pokoj a čistotu. Započúval som sa a zacala smerovat ku vodopádu pri ktorom ma našli. Jace ma nesledoval. Pri skoku do jazera som sa premenila na človeka zatial čo Jace zastal pri okraji. Voda ma obklopila. Síce bola chladná ale to mi bolo jedno. Necítila som nič iné len vodu čo ma ukľudnilo a pomohlo dostat moje sili zase pod kontrolu. Vyliezla som z vody. Jace stál stale na okraji už tiež vo svojej ľudskej podobe.
Prvý prehovoril on,,Mám novú dohodu, ty tu zostaneš pár dni a potom sa rozhodne co ďalej ale nesmieš nikoho napadnúť. platí?"Rozmýšľala som. Keď teraz utečiem mohla by som mať od neho konečne pokoj lenže by som musela automaticky odcestovať a na to potrebujem peniaze ktoré nemám ."Ak si myslíš ze sa niečo zmení a ja potom budem hrat tvoju poslušnú a milú ženu v domácnosti tak sa mýliš. Už som povedala nebudem robiť problémy ak má teda niekto navyprovokuje."odpovdal mi ihned,,Tak sme sa dohodli a tvoja taška je v dome."To som rada lebo v tej taške je pár dôležitých vecí. Jace vyrazil a ja hneď za ním.
YOU ARE READING
Temný vlk
FantasyAva Moretti ako 16 ročná utiekla zo svojej svorky keď jej rodinu napadol spolok mágou a všetkých jej členov zabil. Ava nieje len taký obyčajný vlkodlak. Po svojích predkoch zdedila niečo čo už nemalo existovať. Koluje jej v žilách čierna mágia. Je t...