7. kapitola

364 18 7
                                    

Zistila som ze gif ktorý som tu dala sa zasekol alebo neviem čo takže znovu😊😊

Ava

Zostala som na ňu zarazene pozerať.
,,To nie je pravda. Moji rodiča by mi to povedali a určite neovládali mágiu všimla by som si to."
,, Ešte som neskončila."
Zastavila ma teta v mojej smršti protestov. ,,Ako som hovorila vtedy ich bolo naozaj veľa. Mágovia a vlci medzi sebou mali mier. No ten dlho nevidržal. Jeden mág nesúhlasil s krížením. Podľa neho bolo kríženie dvoch druhov útok proti prírode a pošpinila sa tak línia mágou. Bol len jeden no dokázal rozpútať peklo na zemi. Našiel spôsob ako vysať z vlka jeho mágiu a získať ju pre seba. Vlk by potom mohol žiť aj bez mágie no on bol nemilosrdný a zabil ho. Pridávali sa k nemu ďalší a ďalší kvôli moci. Spojenectvo s vlkmi zaniklo tak ako aj temny vlci. Zostali už len nejaké vinimky ktoré sa zachránili aj keď už nevládli mágiou. Ako tvoj predok. Ešte u nikoho sa táto schopnosť neprejavila. Mali ju v krvi ale bola slabá. Ty si ju dokazal ovládať už keď si mala rok. Vždy si si preniesla hračky do postielky. Aj ked si posledná máš najsilnejšiu moc. Putovala v krvi tvojích predkov a naberala na sile. Tvoji rodičia nechceli aby si ju ovládala. Potlačili ju v tebe. Neviem ako ale podarilo sa im to. Od vtedy už si ako keby v sebe tu mágiu nemala bola si obyčajný vlk.",,Takže ty čo ich zabili boli mágovia?" ,, Boli to ich poskoci."

 Rozplakala som sa. Ja som bola dôvod prečo je moja rodina mŕtva za všetko som mohla ja. ,, Všetko je moja chyba keby nebolo mňa ešte by žili."plakala som dalej .,, Ako je vôbec možné že ma našli že o mne vedia? Veď v sebe uz nemám magiu tak čo chcú."teta na mňa stále pozerala zo smutkom v písaním v jej očiach.,, Ty v sebe mágiu máš stále len ako keby spí preto ju nemôžeš používať no oni ju s teba môžu aj tak vysať." Super som pre nich nádoba z mágiou. ,,Oni s tým len tak neprestanú keď ťa už raz našli dokážu to znova."Ešte lepšie a čo mám akože teraz robiť?"
,,Tvoji rodičia už všetko naplánovali musíš sa učiť brániť a vedieť ako ovládať mágiu."

~

Ráno som vstala obliekla som si nohavice a tričko. Vonku bolo celkom teplo. Stále som rozmýšľala nad včerajšom. Už sa nemôžeme dočkať toho ako sa bude Jace správať. Typujem to na ustavične otázkyk. Už možno aj niekoho poveril aby o mne zistil čo sa dá. Ha, zisti akurát to že som mŕtva. To bude ešte zaujímavé. Chcela som ist do jedálne ale radšej som išla rovno do kuchyne. Zase by na mňa všetci pozerali ako na svetý obrázok to nepotrebujem. Vošla som do kuchyne. Bolo tam len nejaké dievča, omega. Neznášam keď má svorka omegi. Veď sú také isté ako ostatní vlci a nie nejaký sluhovia. Chcela som jej povedať nech neodchádza ale kym som niečo urobila už bola preč. Nevadí snáď ju ešte stretnem. Otvorila som chladničku a vybrala si pár vajíčok. Ešte nájsť nejakú panvicu. Ked som sa najedla išla som za Sam. Zaklopala som na dvere. ,,Áno?" ozvala sa a otvorila dvere.
,,Ahoj, Ava. Čo potrebuješ?"
 ,,Ahoj, chcem sa spýtať kedy a kde sú tréningy?"
,,No vonku za domom na záhrade. Prvý je hodinu po raňajkách trva 2 hodiny a potom je ešte jeden tiež hodinu po obede a tiež trvá 2 hodiny. Prečo? "
To sa ma naozaj pýta že prečo
,, No chcem trénovať. "
Začala sa smiať.
,, V našej svorke ženy nebojuju a pochybujem žeby ťa Jace nechal keď si jeho spriaznena duša."
,, Jasné, že my to nedošlo pri jeho poznámke o domácich žienkach. " povedalal som si potichu pre seba a odišla som. Mám este necelú hodinu do tréningu. Išla som naspäť do svojej izby a ešte som si niečo prezerala na mobile. Keď som mala tak desať minút do tréningu tak som sa prezliekla do legín a športovej podprsenky. Za svoje jazvy sa nehanbím len som nechcela aby mal Jace veľa otázok. Už ich videl tak načo ich skrývať.

Išla som do záhrady. Bolo tam už dosť chlapov. Každý sa na mňa hneď obrátil pohľad, už zase. Niektorý sa len divili čo tu robím alebo sa mi len pozerali na zadok a na chrbát. ,,Budete na mňa pozerat ešte dlho?" v tej chvili prisiel Beta a Gama. Prvý sa ozval Ryan.
,,Čo tu robíš?"
,,Idem trénovať. "
,, Ženy netrenuju."
,,Ale ja áno a len preto že cela tato svorka je plná mužov čo si myslia že ženy sú slabšie tak s tým neprestanem. Budem trénovať!"
,, Nie nebudeš." vstúpil do toho Jace ktorý neviem ani kedy prišiel.
,, A prečo by som nemala?"
,, Preto že som povedal a som Alfa."
,, Ale niesi moj alfa. Ja do tejto svorky nepatrím. Môžem si robiť čo chcem."
,, Ale si moja spriaznena duša takže ma budeš počúvať!"
,, To že som tvoja spriaznena duša neznamená že som tvoj otrok a ze ťa musím počúvať na slovo. A kľudne ťa ešte môžem odmietnuť ak si to neuvedomuješ!" mal čierne oči jeho vlk prebera kontrolu.
,, Ale na čo čakať? Ja Ava Moretti od....."
,, Dobre môžeš trénovať pod podmienkou že poraziš môjho betu." skočil mi do reči.
,,Súhlasím."
Otočila som sa o pozrela sa Ryana. Obzrela som si jeho telo. Na prví pohľad bolo jasné že pri boji dava prednost sile. Môže mať dobre reflexi no používa hlavne silu. Ostatný bojovníci zatiaľ utvorili okolo nás kruh.  S Ryanom sme sa oproti sebe postavili. Dominic prišiel bližšie
,, Pravidla, súper musi byť na zemi v bezvedomí ak nie tak sa pokračuje, premeniť sa môžete kedykoľvek.
Jace nepovedl ani slovo len tam stál.

,,Boj!"

 Začali sme okolo sebe krúžiť. Nikto este nezautočil. Ryan si ma len obzeral hladal slabinu, niečo na čo nedávam pozor alebo čo si až príliš chránim. Na začiatku je to zbytočné takéto chyby robia len začiatočníci. Začal sa pomali približovať. Necúvla som, pokojne som stála na mieste.

Začal pravým hakom. Ja som sa sklonil a prešla na druhú stranu kruhu. Otočil sa a chcel použiť ľavú hák no ten som vykryla a kopla som ho do boku a potom pastou ešte do brucha. Trochu cuvol. Druhou rukou som chcela udrieť do brucha lenže to vykryl. Zohol sa chytil ma za stehno a prehodilma za seba chrbtom o zem. Tak toto bolelo. Pokrcila som kolená a odrazom od zeme som sa postavila. Rozbehla som sa k nemu vyskocila a kolenom som ho kopla do hlavní a potom som mu ešte druhu nohu pritlačil ku krku aby sa zložil na zem. Čo aj vyšlo len som nečakal ze sa postaví tak rychlo. Mieril si to kolenom na moje prucho ja som si klakla a vykryla to. Dostala som ránu do nosa. Utrela som si ho a na ruke som mala krv. Zase je zlomený. Chcela som to už konečne skončiť keď sa premenil na svojho hnedého vlk a stal na mieste.

Každý čakal ze sa aj ja premením, no to sa nestalo. Rozbehol sa a keď už bol blízko pri mne chytila som ho pot krkom a prevrátil na chrbát. Ja som pristál na nom. Trochu som si dopomohla vlčov silou. Škrtila som ho zlomila mu prednú labu a ešte   za tlačila kolenom do jeho trupu. Mohli ste počuť ako mu praskli aspoň štyri rebrá.
,,To máš za ten zlomený nos ."
Boj sa skončil. Vyhrala som. Postavila som sa z neho. Zastavila som sa pred Jaceom asi s tým najviac škodoradosťním úsmev a ešte pred tým než som vstúpila do domu som povedala.
,, Ahojte, uvidíme sa poobede na tréningu."

Ten súboj som opísala najlepšie ako dokážem. Dúfam že sa všetci všetkému pochopia😁😁

  

Temný vlkWhere stories live. Discover now