Tepki 12

2.3K 46 20
                                    

Siz lüks mü lüks bir rezidans'ta oturuyorsunuz. banyodasınız ve deli gibi bağıra çağıra Boy With Luv'ı söylüyorsunuz. Ama nasıl bir söyleme. Bunu duyan biasın sabır diliyo. Komşular biasınıza "sustursana oğlum şu cırtlak karını" diyen komşusuna tepkisi. Yalnız komşu karşı rezidansta oturuyo ve sizi taaa karşıdan duyuyorsa kim bilir nasıl söylüyorsunuz. Raziye teyze.

KİM NAMJOON

 - Vallah Raziye teyzecim çok özür diliyorum gerçekten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Vallah Raziye teyzecim çok özür diliyorum gerçekten.
Fısıldayarak
- Ahh (Y/N). Rezil olduk sayende.
Eve gelince size seslenir.
- (Y/N)!
+ Efendim!
Kapının önüne gelir.
- Sevgilim biraz sessiz olabilir misin?
+ Neden?
- Yani üst katta komşular var,karşı komşumuz var, karşı rezidansta komşumuz var. Sonra karşı
rezidansta komşumuz var. Yaa
+ Sen bana sesin kötü mü diyorsun.
- Hayır aşkım ondan değil?
+ Ne o zaman? Yoksa şarkıyı yanlış söyledim diye mi?
- Yok aşkım şey için.
+ Ney için?
- Yaa şey...Ben yeni şarkı yazıyorum da. Çok bağırıyosun ve odaklanamıyorum.
+ Yaa. Öyle mi? Özür dilerim aşkım gerçekten. Tamam ben sessiz olucam sen güzel güzel yaz.
- Sağ ol sevgilim.
Der ve bir şekilde sizi susturmuştur.
+ Bi dakika ya beni susturmadı bi dur. Aşkım sen markete gittin ve yeni geldin.
- Eee
+ Ne ara şarkı yazmaya başladın. Ne oldu sende sustun yazar. Heeeh Şimdi çöz bakalım bu işi yazar.
Tamam abla büyüksün. O sustu.
+ He şöyle aferin yazar.
Ah ne demek Teveccühünüz.
+ Tamam cıvıma.
Arkadaş ben ne desem suç. Kimseye yaranamıyorum.
- Sen sıkma canını. Raziye teyze lafı geçince bi gidip geliyor. Boşver sen.
Hee tamam. Boşverdim.

KİM SEOKJİN

Markete gitmiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Markete gitmiştir. Acıktığı için elindeki muzu yiyerek gelir. Raziye Teyzenin dediğini duyar.
- Ne oldu Raziye teyze.
> Olum şu karın ne cırtlakmış. Yahu evde bebek var bebek. Uyuyamıyo çocuk.
- Yahu koskoca rezidansta oturuyosun. Bi bakıcı tutamadın mı bebeğe Raziye teyze.
> Ne teyzesi be! Teyze senin anandır.
- Yalnız Raziye teyze ayıp oluyo.
> Bak hala teyze diyor.
- Ne diyim. Mehmut mu diyim.
> Aaa terbiyesiz.
Elini beline koyar
- Hadi ordan be! Sensin terbiyesiz. Hanım hanım. Bana bulaşma vallahi oklavayı kafana vururum haa. Anneanne.
Evin kapısına gelir siz hala şarkı söylemeye devam ediyorsunuzdur. O ise söylene söylene gelmiştir.
- Hayır yani koskoca rezidansta oturuyor bi bakıcı tutmuyor. Ben anlamıyorum. Teyze anneme benziyormuş. Teyze deme banaymış. Gelmiş 80 yaşına bana teyze deme diyor. Dua et senin gözün toprağa bakıyoda normal insan yaşantısı olan insan gibi ölüyosun. Ban altını çiziyorum. Normal insan yaşantısı. Gerçi kadın insan değil ama neyse saygımdan bi şey demedim Yoksa ben çoktan geçirmiştim kafasına oklavayı. Terbiyesiz elkan.
Sizi çoktan unutmuştur.
+ Beni niye unutyo ya.
Lafın gelişi. Sonra siz Jin'e vurursunuz.
+ Sen beni aldatıyor musun?
Abla n'aptın ya.
+ Sen sus
Tamam
- Aşkım ne alaka.
+ Yazar beni unuttuğunu söyledi.
- Yazar n'aptın ya.
Ben bi şey yapmadım.

BTS İLE TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin