Biasınız sizinle ilişkiye girmek istiyo ama siz reglsiniz ve ondan dolayı olmaz diyorsunuz. Biasınıza "
+ Regl döneminde ilişkiye girilmez
dedikten sonra o şüphelenir ve araştırır. Sizin yanınıza gelir.
- Aşkım şunu Bi okur musun
der ve size şunu gösterir sizde
+ Trum doları düşürecek mi? Bu ne
- Pardon yanlış haber.
Der ve haberi açar siz okursunuz ve büyük bir şokla biasınıza bakarsınız ve o size piç smile atıyodur. Haberde şu yazıyordur. Lütfen okuyun!Adet döneminde sevişmek zararlı mı?
Adet döneminde sevişmek zararlı mı sorusu tüm çiftlerin aklından mutlaka geçmektedir. Konuyla ilgili uzmanların görüşlerini inceledik.
Adet döneminde sevişmek zararlı mı
05.08.2016 - 18:07Milliyet Haber
Adet döneminde sevişmek sağlık açısından hiçbir risk taşımıyor. Adet döneminde sevişmenin zararlı olduğu genellikle toplumdaki genel görüş olsa da bunun altında yatan sebep kadınların bu dönemde "kirli" görülmeleridir.Tıbben bakıldığında adet döneminde seks herhangi bir sağlık sorununa sebep olmamaktadır. Aksine adet döneminde seksin adet dönemi semptomlarına iyi geldiği söylenmektedir. Orgazm esnasında salgılanan endorfinin doğal ağrı kesici ve mutluluk verici etkisi vardır. Orgazm, krampları, depresyon belirtilerini ve baş ağrılarını geçirmesiyle bilinir.
Adet döneminde seks yaparken dikkat edilmesi gereken noktalar vardır. Adet döneminde seks esnasında hamile kalma riski asla göz ardı edilmemelidir.
Adet döneminde güvenli seks için duş esnasında cinsel ilişkiyi tercih edebilirsiniz. Hem sizin hem de partneriniz için daha rahat olacaktır. Çok şiddetli sekse karşı dikkatli olmalısınız.
Cinsel yolla bulaşan hastalıklardan ve virüslerden korunmak için partnerinizin prezervatif takması önemlidir.
Siz bunu okuduktan sonra biasınıza bakarsınız ve o sizi çoktan kucağına almıştır. Siz
+ N'oluyo
- Eğlence oluyo eğlence.
+ Olmaz. Hem benim karnım ağrıyo
- Sen haberi düzgün okuduğuna emin misin? Ne yazıyo du "Orgazm esnasında salgılanan endorfinin doğal ağrı kesici ve mutluluk verici etkisi vardır. Orgazm, krampları, depresyon belirtilerini ve baş ağrılarını geçirmesiyle bilinir"
Yaa. Ağrılarını dindirmeye gidiyoruz sevgilim der ve sizi duşa sokar. Orada gerçekten normalden daha çok zevk alırsınız.
- Bundan sonra karnın veya başın ağrıdığında ilk bana gel. Ya ben bu regl dönemeni sevmeye başladım. Ben normalinden daha çok zevk aldım. O yüzden bundan sonra ki kurallar. Regl döneminde sürekli yapıyoruz.
+ Oha
- Ne oha. Haberde ağrılarının kesildiği yazıyo. Bu yüzden her Reglinde bana gel.
Der ve size sarılır.Artık biz kızlar Regl dönemini de bahane olarak kullanmicaz. Vay başımıza gelenler. Artık geçmiş olsun. Dayanacaz.