Siz regl'siniz ve film iziliyosunuz. Tuhaf tuhaf duygu değişimi yaşıyosunuz. Korku filminde ağlayıp, Aksiyon filminde korkup, dram filminde gülüyosunuz. BTS'in tepkileri
KİM NAMJOON
Büyük bir off çekip
- Seni çok iyi anlıyorum hayatım.
+ Aşkım baksana erkek kıza evlenme teklifi etti 😆. Sen bana niye etmiyosun.
- Aşkım ben sana 9 ay 17 gün önce teklif ettim ya.
+ Haa evet doğru. Neyse hadi izleyelim.
- İnşallah filmi bende izleyebilirim.KİM SEOKJİN
Elindeki muzla
- Aşkım yer misin?
+ Aşkım bana Cipsi çikolataya batırıp getirir misin? Ya da hamburgerin arasınada çikolata sürebilirsin.
Size iğrenerek bakar ve.
- Ben bu kadar bok Boğaz değilim ya. Sabır Allahım sabır.MİN YOONGİ
(İçinden): Bir film seyrettirmedi be arkadaş. Benim karım ne bok boğazmış. Lahmacunun arasına Nutella sürmek nedir be. Allah bana sabır buna akıl ailesine vicdan versin. Tövbe Ya rabbim.
JUNG HOSEOK
Size tuhaf bakışlar atar ve
- Aşkım iyi misin
+ Nasıl iyi olayım ya! Aşkım ba-bak-baksana hıck😭kı-kı-hıck-zı ö-öl-hıck-dür-hıck-dü. Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!
Allahım bana sabır ver.PARK JİMİN
Gülmeden edemez sizin aşırı tepkilerinize karşı büyük bir kahkaha atar.
+ Aşkım ne gülüyosun.
- Sevgilim aksiyon filminde korkulur mu ya🤣.
+ Ama aşkım silahlı çatışma var.
- Olabilir aksiyon filmi.
+ Üfff tamam dikkatimi dağıtma.
- Peki sevgilim.KİM TAEHYUNG
O sizden daha çok duygu karışımı yaşar. Siz onun bu durumuna şaşırırsınız.
- Aşkım hıck baksana kız hıck sevdiği adamın kurt adam hıck olduğunu öğrendi.
+ Aşkım Bella'nın sevdiği adam Edward.
- Nch. Kurt adam daha iyi
+ Jacob'mı
- Hee o. Ya da dur Yok yaa Edward daha iyi. Ne de olsa vampir. Onlar daha sexy.
+ Hee sonunda fark ettin. Neyse ben dikkatini dağıtımıyım.JEON JUNGKOOK
+ Aşkım.
- Söyle sevgilim.
+ Bu bizim Kanuni Sultan Süleyman Hatice'yi ne hale getirdi.
- Aman bebeğim bunların hepsi Hürrem sultan yüzünden oldu. Hem aşkım ne demişler Hatice'ye değil neticeye bakıcaksın.
+ Hatice'nin hali fena yalnız. Kadın hamamda bileğini kesti.
- Ben Hatice'ye değil neticeye bakıyorum.
+ Öfff bu Muhteşem Yüzyıl'da bi tane yakışıklı erkek yok ya.
- Niye olsa bakıcak mısın?
+ E göz hakkı aşkım yani.
- Bana bak yemin ediyorum sana hayatın boyunca televizyonu yasaklarım. Hiç bir erkek yüzü göremezsin. Zaten göremezsin de.
+ Aşkım abartma istersen. Sen televizyonda ki erkekleri mi kıskanıyosun.
- Tabi kıskanıyorum onlarda erkek sonuçta.
+ Kookie bana bak. Zaten regl'yim vallahi alırım ayağımın altına!
- Tamam sakin ol hayatım. Bi şey demedim.
+ Deseydin bari.
(İçinden): Yemin ediyorum benim karım regl olunca içine cin kaçıyo ya.