PARK JİMİN
O eve geldiğinde sizi öyle görünce sizin boşanmak istediğinizi düşünür ve bunun olmasını istemediği için size bakmadan yukarı çıkar. Siz onun yukarı çakmasıyla birlikte arkasından gidersiniz ve
+ Seninle konuşmam gerekiyor.
O da geçiştirmek için soğuk ifadesiyle
- Sonra
Der. Sizde
+ Hayır şimdi. Konuşmamız lazım. Sana bi şey söylemem la-
- Ne söyliceksin? Ne hakkında? Heh
+ Bizim hakkımızda
- O zaman sonra
+ Bak ben artık dayanamıyorum tamam mı! İçimde tutacağıma dışarı haykırarak söylerim!
Aniden yataktan ayağa kalkıp
- Sen artık neye dayanamıyosun!? O kavgadan sonra ne değişti. Benden boşanmak mı istiyosun!?
+ Ne? Ben-
- Sen ne? Benden mi sıkıldın?
+ Hayır
- Sana zarar mı verdim?
+ Hayır
- Senden uzaklaşmaya mı çalıştım!?
+ Hayır
- O zaman ne!
Der sizde tüm gücünüzle
+ HAMİLEYİM!!!
Dersiniz. Bunu duyunca afallar. Ve
- Bekle. Ne? Sen hamilesin demi doğru duydum?
+ Evet hamileyim? Ve senden boşanmak falan da istemiyorum. Asla da boşanmam.
- Bi an korktum. Neyse.
Der ve kendini yatağa atar.
- Beni çok korkuttun varya
Der. siz ayakta onu izliyodunuz.
- Hamilesin ya. Hehehe. Baba oluyorum. Şansa bak ya. Hah!
Bi an bunu demesiyle aniden ayağı kalkar sizde korkarsınız.
- KIZIM BEN BABA OLUYORUM YA!!!
+ Evet
- HAMİLESİN!!!
+ EVET!
- ALLAAAAAAAAHHH.
diye evin için turlar en sonunda odaya gelip.
- Yes bee. Öyle iyi koymuşum ki gol olmuş.
Onun bunu demesiyle gülersiniz.
- Eee kaç tane bir, iki, üç, beş, on, on iki
+ Yuh! Yok artık ben çocuk yapıyorum futbol takımı kurmuyorum.
- Neyse. İleride Zaten bi tane daha BTS Kurucam o da yedekte. İyi ama biz tamı tamına 6 ay sevişemicez.
+ Fesat yaKİM TAEHYUNG
Çok korkuyordu. Onu bırakıp gitmenizden. Sizi öyle görünce içinde bi kuşku uyandı ve siz ona bi şey demeden yukarı çıkacakken siz onu kolundan tutup kendinize çevirdiniz.
+ Konuşamamız lazım
- Neden?
+ Konuşmak istiyorum
Dersiniz ve o da bi şey demeden sizi takip eder.
- Ne Hakkında konuşmak istiyosun?
+ Bizim hakkımızda
- Tamam. Söyle
Siz ilk önce derin bir nefes alıp onun yanına oturdunuz.
+ Ben hiç dolandırmadan konuya giricem.
- Boşanmak mı istiyosun?
+ Ne? Hayır. Ben hamileyim
Dersiniz. Gözlerini sonuna kadar açar ve hemen ayağı kalkar.
- Sen benden habersiz bebek mi yaptın?
+ Ne?
- Ne zaman bebek yaptın?
+ Tae sen ne diyosun?
- Sen ne zaman bebek oluşturdun?
+ Canım bebek ben oluşturmadım sende oluşturdun
- Nası ya?
+ Aşkım biyoloji dersinde eşeyli üreme konusunu işlemediniz mi siz?
- Yoo işledik.
+ E o zaman. Canım. Bak bu bebek bizim ikimizin oluşumu?
- Hee. Ben seni yatağa attığımda ki geceden bahsediyosun. Kızım kısaca sevişmeden oluşuyo desene.
+ Ayıp diye.
- Üff başlarım senin ayıbına? Neyse. BABA OLUYORUM!!!
Siz onun ani tepki değişimiyle şaşırırsınız. O da oda da Adana çifte tellisi oynuyo du
- Gel kız beraber oynayalım.
+ Sen Adana çifte tellisini nerden biliyosun
- Biliyorum işte. Hadi gel anne baba karşılıklı çocuğumuzun düğününde oynayalım.
+ Düğün mü?
- Hee düğün
+ Ya sen nerden nereye gittin? Daha bu çocuk doğucakta büyüyücekte evlenicek. Eğer oğlan olursa ben oğlumu kolay kolay kimseye vermem.
- Niye ki?
+ Erkek anasıyım ben erkek. Vermem ben oğlumu. Hem senin annen seni bana zor verdi. Bende zor veririm.
- Erkek olacağını nerden biliyosun belki kız. Sen oğlunu vermezsen bende kızımı vermem. Baban da seni bana zor verdi. O zaman bende kızımı vermem. Neyse zaten geriye kaldı 14.
+ Ne on dört.
- Çocuk
+ Yok artık.
- Ne yok artık.
+ Hangi ara yapıcaz?
- Eğer biraz vaktim olursa 5, Biraz daha vaktim olursa 10, Çok vaktim olursa 15.
+ Oldu sen benim şeyi mi yırtmak istiyosun herhalde. Doğuran benim
- Yapanda benim
+ Sen gimiceksin ama doğuma yaparken ve doğururken acı çeken ben olucam. Sen nerden anlicaksın ki beni.
Dersiniz ve bunun içinde küçük bir tartışmaya girersiniz. Bi deJEON JUNGKOOK
Kendi kendinize konuşuyodunuz. Taa ki Kook eve gelene kadar. Konuşmayı kestiniz.
Sizi öyle görünce o da diğer üyeler gibi korkar ve uzun bi konuşmaya girmemek için yukarı çıkar. Siz onun arkasından gitmek istersiniz ama ona söylemek için daha hazır değildiniz. Aşağı inmediğinde biraz üzülmüştünüz ama Sonra kendi kendinize konuşmaya devam ettiniz.
+ Ben n'apıcam. Nasıl söylicem. Hayır Ne tepki vereceğini de bilmiyorum. Ya istemezse. Ya almak isterse. Hayır üç ay oldu. Artık gelişmiş Geri dönüşü yok. Ama istemezse n'apar bilmiyorum. Kariyeri onun için çok önemli vazgeçmez. Ama ikisini yapabilir mi? Eğer isterse yapar. Üfff dayanamıyorum artık bu işe bi son vermem lazım. Evet zamanı geldi. İkimiz için en doğrusu bu. İkimde bir karar alarak bu yapmalıyız. Üff Allah aşkına ne dicem. "Jungkook şu an karnımda ikimizden bir parça taşıyorum. Minik bi bebeğimiz olucak" mı dicem? Aldırmak ister belki. O zaman n'apıcam. "Çocuk üç aylık artık geri dönüşü yok" mu diyim yani? Boşanmak isterse peki. Ya beni bırakırsa.
Sonra belinizi iki elin sarmasıyla irkilirsiniz
+ N'oluyo ya?
Dersiniz ve Jungkook sizin omuzunuza çenesini koyar
- Bebeğimiz oluyo.
+ Sen beni-
- Duydum evet. Aşağıdan sesin geliyo du bende seni dinledin ama dinlerken hayal kırıklığına uğradım.
Bunu demesiyle gözleriniz dolar.
+ N-N-Niye? Bebek yüzünden mi?
- Evet.
+ Kook ben-
- Onu aldırmak istediğimi düşündün.
+ İstemiyo musun?
- Asla. Ben ne senden, ne de ondan vazgeçerim. İkinizden hayatım boyunca vazgeçmem.
Dolu gözlerle
+ Gerçekten mi?
- Gerçekten. İkiniz bana bu hayatta ki en büyük hediyesiniz. Neden vazgeçiyim
+ Aldırmak-
Sizi kendine döndürür yüzünüzü avuç içilerine alır ve akan göz yaşlarınızı baş parmağıyla siler.
- Sakın. Sakın bunu aklından dahi geçirme. Sizi asla bırakmam. Sonunda ölüm olsa bile-
Siz onun ağzını elinizle kapattınız o da size şakın bi şekilde bakmaya başladı. Sizde buna karşılık
+ Şşş. Ölüm falan. Öyle şeyler söyleme. Tamam mı.
- Hee bi de. Senden asla boşanmam. Bunu da kafana sok. Tamam.
+ Tamam
- Tamam Neyse. Eee Anne ve bebeğimizin canı bi şey istiyo mu Ya da bir yere gitmek istiyo mu? Ailecek gezelim hee.
+ Tam istediğimiz karşımızda duruyo zaten.
Dersiniz ve Kook ikiniz de dudaklarını birbiriyle buluşturur. Uzun bi öpüşme olmuştu. Sonra siz ikiniz birlikte bebeğiniz için bi kaç şey bakmaya gitmiştiniz ama Jungkook her ne kadar cinsiyeti daha belli değil desenizde o sizi dinlemeden kız erkek ne varsa hepsini aldı tamı tamına bunlar için 14033.56Won vermişti. Yani Türk lirasıyla 80.000TL. Belki ikiz olur diye geçiştirmişti.