İstek tepki geldi. Çok şükür. Evet
KİM NAMJOON
Siz Joon'un geç gelmesinden rahatsızdınız ve size soğuk davranıyordu. Artık bu konu hakkında onunla konuşmaya katar vermiştiniz. Siz odadaydınız ve kapı sesi gelmişti. Joon'un geldiğini anlamıştınız ve aşağı indiniz.
+ Hoş geldin
- Hoş buldum.
Bunu söylerken biraz huzursuzdu. Yorgun olduğunu anlamıştınız.
+ İyimisin?
- İyiyim 😠
+ Neden bana böyle sert davranıyorsun.
- Ben sana sert davranmıyorum.
+ Hayır davranıyorsun sürekli eve geç geliyorsun ve ben artık bundan rahatsız oluyorum!
- Sesini kontrollü bir şekilde çıkar. Yoksa-
+ Yoksa ne ha ne yaparsın. Artık senin eve geç
Gelmeni istemiyorum tamam mı! Şüpheleniyorum
- Neyden?
+ Benden başka biri mi var diye. Bu hisse kapılıyorum. Belki bir sürtük vardır hayatında diye
- Laflarına dikkat et!
+ Yaa demek var öyle biri! Senin-
- SUS LAN ARTIK Bİ SUS YETER. YETTİ ARTIK BIKTIM SENDEN.
+ Öyle mi? Tamam sustum. Eğer beni susturmak istiyorsan elini kaldırman yeter zaten bakıyorumda canımı yakmaya fazla heveslisin
Dedikten sonra yanağınızda hissettiğiniz acı ile ona döndünüz.
- Bak ben çok özür dilerim sevgil-
+ Sakın! Sakın bana bir daha sevgilim deme
Dersiniz ve evden çıkıp gidersiniz. O da ağlamaktan harap olur.KİM SEOKJİN
Siz onun bu aralar fazla yemek yemesinden rahatsız oluyodunuz ve ona bunu söylediniz ama o sizi takmadan aynı şekilde devam etti. Bi gün yine
+ Jin
- Hmm
+ Çok fazla yemeni istemiyorum artık.
Ağzındaki lokmayı yutup size cevap verdi
- Bu konuyu konuşmuştuk ve kapattığımızı sanıyodum.
+ Bak senin iyiliğin için söylüyorum. Sonra kilo aldım diyerek kendine kızmanı istemiyorum.
- Sen beni merak etme.
Dedikten sonra bi sandalye çekip masada onun karşısına oturursunuz.
+ Merak etme ne demek. Nasıl merak etmiyim?
Çok fazla yiyosun.
- Ben senin amacını anladım
Der ve ayağa kalkıp salona gider. Sizde arkasından
- Sen benim kilo almamı ve şişmanlamamış istemiyosun.
+ Evet ondan. Sonunda anladın beni.
- Aynı zamandan yanında kilolu gözükünce arkadaşlarına rezil olmak istemiyosun.
+ Ne?
- Ne demek ne? Senin amacın bu. Sen beni değil kendini düşünüyorsun?
+ Jin saçmalıyosun şu anda.
- BEN Mİ SAÇMALIYORUM!?
+ EVET SEN SAÇMALIYOSUN!
- BANA SESİNİ YÜKSELTME!
+ YÜKSELTİRİM HATTA DAHA DA YÜKSELTİRİM! SEN BANA SADECE KENDİNİ DÜŞÜNÜYOSUN DİYOSUN VE SENİN BU SAÇMALIĞINA BEN KENDİMİ SAVUNAMİCAM ÖYLE Mİ!?
- SUS ARTIK SUS LAN SUS! YETER BIKTIM SENDEN!
Siz bunun üstüne biraz şaşırırsınız. Ve
+ Tamam sustum ama madem susmamı çok istiyosun bana elini kaldır öyle susayım. Ne de olsa ben kendimi düşünüyorum ya seni umursamıyorum bence bana el kaldırman adil ne de olsa kadına şiddete evet diyenlerden-
Lafınızı keseni biliyorsunuz.
+ Bu söylediklerimi dinledin ama öyle mi?
- Bak böyle olsun-
+ Böyle olsun istemedin demi? Ama ben özür dilerim. Senin düşünmek bir hata mış.
- Öyle ise gitme. Sen bana değer ver veya verme ama Ben, ben sana değer veriyo-
+ Seni umursamayan bi kadına mı? Ben gidiyorum. Ne istersen yapabilirsin sana sonraki hayatında başarılar.
İkinizde zaten ağlamaktan...MİN YOONGİ
Siz zaten şu an bir kavgadaydınız.
- ORDA Kİ PİÇ ÇOCUĞU NEDEN KESTİN!
+ BEN KİMSEYİ FALAN KESMEDİM! ASIL KESEN BİRİ VARSA O DA SENSİN! CAFEDEKİ KIZA NASIL BAKTIĞINI GÖRMEDİĞÜMİ SANMA
- Saçmalama!
+ Saçmalama, öyle mi?
- ÖYLE! BİRİNCİSİ SEN O ÇOCUĞU KESTİN, İKİNCİSİ SEN KESTİN DİYE BENDE BİRİ TANE KIZI KESTİM.
+ Ama şaka gibi ya. BEN KESTİM DİYE! ULAN BEN SANA DAHA NE DİYEYİM BİLMİYORUM?
BEN MEĞER Bİ ÇOCUK KESMİŞİM SEVGİLİM OLACAK ADAMDA BANA RÖVANŞ AMAÇLI Bİ KIZ KESMİŞ! Abi hikayeye bak ya. İnsan bu kadar gerizekalı olamaz
- Laflarına dikkat et!
+ Sevgilim bence sen mutlu olmalısın
- Neden?
+ Çünkü sana karşı insan lakabını kullandım.
Çünkü senin gibi bir zaten-
Daha siz o sözleri söylemeden size tokat atmıştı. Ama sonra geri çekildi. Sizde hiç bi şey olamamış gibi devam ettiniz.
+ Bende bunun olmasını bekliyodum. Kendi kendime "acaba ben ileriye gitsem o beni şiddete mahrum bırakır mı?" Diye geçirdim içimden ama iç sesim yanılmadı.
O size dolu gözleriyle bakıyordu.
+ Benim yüzümü kara çıkarmadın. Aferin. Ben sana o kadar teşekkür ediyorum ki anlayamazsın. Beni yaptığım hatadan kurtardın? Bana hatamı fark ettirdin. Teşekkür ederim.
O koltuğa oturup dirseklerini dizine koyup başını elleri arasına almıştı. Siz ise ayakta konuşmaya devam ediyodunuz.
+ Bi şey söylemicek misin?
Susmaya devam ediyodu.
+ Tabi söylemezsin. Ne demişler " konuşandan değil susandan korkacakmışsın."
- Benden korkuyo musun?
En sonunda konuşmuştu
+ Neden şaşırdın? Korkmayayım da n'apim. Sevgilimden dayak. Müthiş.
Ayağa kalkıp size doğru geliyordu. Siz bi adım geri çekilmiştiniz. O ise bunu fark edip durmuştu.
- Bak niyetim sana el kaldırmak değildi. Gerçekten. Ben çok özür dilerim. Ben, ben seni çok seviyorum sevgilim.
+ Peki bana şu an sorar mısın "benim sevgilim bu hareketimden sonra beni affedebilecek mi?"
- Affedicek misin?
+ Bilmiyorum. Kalbim ne derse onu yapılan ben. Ve kalbim şu an bana git diyo. O yüzden gitmek istiyorum.
Dersiniz ve dönüp gidersiniz. O da dizlerine çökmüş ağlıyordur. İkinizdeJUNG HOSEOK
(Birincisi ona böyle bi şey yaptırmak istemiyorum ama istek tepki o yüzden yapıcam ama kısa olucak. Özür dilerim😣)
Siz ona etmek istiyorum dersiniz ama o izin vermez. Siz üzülürsünüz ama belli etmezsiniz. Bi gün onun yanına gidip tekrar sorarsınız.
+ Aşkım
- Efendim sevgilim.
+ Şey ben-
- Konu aynı şey ise hayır.
+ Neden?
- Dans etmeni istemiyorum.
+ Niye istemiyosun anlamıyorum.
- İstemiyorum.
+ Ama bende istiyorum o kadar, nokta.
- Dans etmeni istemiyorum, iki nokta..
+ Dans edicem diyorum, ünlem!
- Bende sana etmiceksin diyorum, üç nokta-
+ AYY YETER! BU NE BÖYLE YA! NOKTALAMA İŞARETLERİ SINAVINA MI HAZIRLANIYORUZ!
BEN SANA DANS EDİCEM DİYORUM AMA HALA KARŞI ÇIKIYOSUN! BU BENİM HAYALİM ANLIYO MUSUN!? SEN RESMEN HAYALİME KARŞI DURUYOSUN!
- Bana sesini yükseltme bu bir. Ben senin hayaline karşı durmuyorum bu iki VE SENİN HAYALİN BENİ İLGİLENDİRYO BU DA ÜÇ!
Siz bunu demesi ile şaşırırsınız ve gözünüz dolar ama belli etmemek için yukarı bakarsınız.
+ Demek seni ilgilendirmiyor öyle mi? Madem öyle ben de etmem. Benim hayallerimin karşısında duran adamın dediğini yapıcam. Ama şimdi değil. Çünkü ben dans e-di-cem. Benim hayalimin önünde sevgilim olan adam bile duramaz.
- YETER! TAMAM ARTIK SUS! BIKTIM ARTIK SENDEN!
+ KUSURA BAKMA AMA SUSMİCAM.
O size tam elini kaldırıp vuracakken durdu ve konuşmaya başladı.
- (Y/N).
O sizin adınızı söylemesiyle ona baktınız.
- Ben senin gitmeni istemiyorum çünkü seni kıskanıyorum. Senin hocan erkek oluncak ve ben bunu kıskanıyorum.
+ Madem öyle. Sen bana öğret dans etmeyi. Ben sana bunu söylemek istiyorum ama sen zaten yoğunsun galiba ve yorgun geliyosun dinlenecek vaktin yok ve ben sana daha çok baskı yapmak istemiyorum. Bundan dolayı dansa gitmek istiyorum ve seninle birlikte gerçekten iyi derece etmek istiyorum.
- Bana bunu önceden söyleseydin. Neden söylemedin?
+ Neyi?
- Benimle dans etmek istemeni?
+ İşte dedim ya sana bi de ben yük olmak istemiyorum.
Siz bunu dediğinizde size sarılır
- Sana el kaldırdığım için çok özür dilerim sen keşke önceden söyleseydin.
Der ve sizde
+ Keşke
😊Küstüremedim. Size bunu yapamadım. I'm sorry guys. Diğer üyelere yaptım ama. Aman neyse devamı gelecek.